SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien telt random geroddel ook mee als een 'note'.
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.
Misschien ZarGon.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qardash, tip mij eens op een serie, actie, complotten, mindfuckers,
Hoezo kwaliteitspost.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.
Qua films:
(politiek/conspiracy/drama)
- Syriana
- Conspiracy
- Sometimes in April
- Network
- The Insider
- Frost/Nixon
- Der Baader Meinhof Komplex
- The Stoning of Soraya M.
- Lion of the Desert (over Omar Mukhtar)
- Lawrence of Arabia
- Persepolis (animatiefilm over Iraanse Revolutie)
- Diarios de motocicleta (jonge jaren van Che Guevara)
- Jagten
- Amores Perros
- 21 Grams
- Un prophète
- There Will Be Blood
(mindfuck)
- Incendies (ook politiek en een aanrader)
- The Game
Verder vind ik Into the Wild en Dallas Buyers Club ook goed.
Ik heb er 0.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tss, wat een kneusje ben ik. In 2015 ga ik agressiever posten.
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo kwaliteitspost.
En waarmee te beginnen om niet je levend te villen wanneer het tegen valt?
Ik begin met de filmquote:Op woensdag 31 december 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.
Dasty?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
omg ik heb gemorst op mijn moeders tapijt. ze gaat mij killen omg.![]()
En dat gele wonderspul van de wibra is ook nergens te bekennen.
De film is echt tof.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De film is echt tof.En Arab net als jij.
Sorry man te lui. ja jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowiesooooo
Nu nog in de praktijk brengen
Dacht alquote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry man te lui. ja jij ook.
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.quote:
Gebruik iets soortgelijksquote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of nietquote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen manquote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen man
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
Dit valt meequote:
moest lachenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit valt mee
In de douche zijn ze daar altijd naakt te zien
Bisey degil, veel plezier.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijken
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok wel klein.. maar je ziet ze wel
Stimo weer blij.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
Iets besteld en vergeten afleveradres te wijzigen
Haha schaar. Nog begonnen met OITNBquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.
Nee, nog geen zin op kunnen brengen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha schaar. Nog begonnen met OITNB
Ja?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij was toch haar feeder?
Tja het blijft een allochtonen scquote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van DM, weet ik 't...
Gewoon whatsapp. Is 2014(bijna 2015)quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze heeft wel bakpoeder:quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Crip, ik heb een probleem. Ik heb zelfrijzend bloem gebruikt in mijn gringo beslag (verder ook nog gist bijgedaan) omdat ik dacht dat het recept dat ik eerst gebruikte om bakpoeder vroeg. Nu check ik andere gringo recepten maar ik zie nergens bakpoeder staan.
Sen çok güzelmisinquote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze heeft wel bakpoeder:
http://kookhoekjevanxfaat(...)kaanse-pannenkoeken/
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!
Ja, heb het beslag al gemaakt maar ik dacht voor een volgende keer.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irritant, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar al mn nummers staan op mn oude simkaart en niet op mn nieuwe. Nu handmatig alles overzetten.
Tot nu toe niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?
Dat is toch helemaal genieten, wereldmuziekquote:Op woensdag 31 december 2014 01:54 schreef Che_ het volgende:
Kb we tellen rustig af naar nr 1 jatochhh
#top2000 #fuckhaters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |