Haha schaar. Nog begonnen met OITNBquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.
Nee, nog geen zin op kunnen brengen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha schaar. Nog begonnen met OITNB
Ja?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij was toch haar feeder?
Tja het blijft een allochtonen scquote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van DM, weet ik 't...
Gewoon whatsapp. Is 2014(bijna 2015)quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze heeft wel bakpoeder:quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Crip, ik heb een probleem. Ik heb zelfrijzend bloem gebruikt in mijn gringo beslag (verder ook nog gist bijgedaan) omdat ik dacht dat het recept dat ik eerst gebruikte om bakpoeder vroeg. Nu check ik andere gringo recepten maar ik zie nergens bakpoeder staan.
Sen çok güzelmisinquote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze heeft wel bakpoeder:
http://kookhoekjevanxfaat(...)kaanse-pannenkoeken/
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!
Ja, heb het beslag al gemaakt maar ik dacht voor een volgende keer.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irritant, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar al mn nummers staan op mn oude simkaart en niet op mn nieuwe. Nu handmatig alles overzetten.
Tot nu toe niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?
Dat is toch helemaal genieten, wereldmuziekquote:Op woensdag 31 december 2014 01:54 schreef Che_ het volgende:
Kb we tellen rustig af naar nr 1 jatochhh
#top2000 #fuckhaters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |