Waarom ontken je onze ontelbare meets.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, skkltje, je weet het niet.
Bierbuikje valt ook nooit opquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij mannen is dat niet erg. Valt ook niet zo op.
Omdat we nooit gemeet hebben, skkltje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom ontken je onze ontelbare meets.
wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat we nooit gemeet hebben, skkltje.
Zou bij deuce niet werkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef Crip het volgende:
ik had net een random dude die me op fb probeerde te voegen wijsgemaakt dat ik een trap ben
Dat idee had ik laatst ook. Ik dacht, ik heb echt te veel gegeten de laatste tijd. Ging ik wegen, maar ik weeg gewoon evenveel als altijd: 83-84 kg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
Ik heb dit jaar wel buikje gekweekt daaaang
Dun?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat idee had ik laatst ook. Ik dacht, ik heb echt te veel gegeten de laatste tijd. Ging ik wegen, maar ik weeg gewoon evenveel als altijd: 84 kg.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat idee had ik laatst ook. Ik dacht, ik heb echt te veel gegeten de laatste tijd. Ging ik wegen, maar ik weeg gewoon evenveel als altijd: 83-84 kg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fantasie slaat op hol bby.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan stuiter jij naar de andere kant van de kamer
Jawel, is normaal. Iig vetloos.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon normaal postuur, zou ik zeggen. Ik ben 1,85 m lang. Normaal gewicht, toch?
Lijkt mij sterk. Zijn bmi is 24.1, dat is net in het groene balkje, bijna oranje zelfs. En ik herinner mij nog een foto van hem. Zeker niet dun of vetloos. Gewoon perfect voor een man imo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, is normaal. Iig vetloos.
Nee, maar dankzij jou heb ik nu ook weer geleerd wat flapjacks zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
Heeft iemand hier weleens zelf flapjacks gemaakt?
Ik ben zeker niet 'vetloos'; rondom mijn buik mag wel wat vet weg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, is normaal. Iig vetloos.
ja man!quote:
Neem t anders met een korrel zout. Vetloos is dus niet dik. Vetloos bestaat nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Zijn bmi is 24.1, dat is net in het groene balkje, bijna oranje zelfs. En ik herinner mij nog een foto van hem. Zeker niet dun of vetloos. Gewoon perfect voor een man imo.
Echt lekker soms.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar dankzij jou heb ik nu ook weer geleerd wat flapjacks zijn.
Ik snap wat je bedoelde. Maar mijn punt is dat TM niet aan de dunne kant is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem t anders met een korrel zout. Vetloos is dus niet dik. Vetloos bestaat niet
Las dit. Begrijp het niet. Je ouders 1 x per jaar zien. Is dit iets Hollands?
R&P / Hoe vaak bezoek jij je ouders en/of broers en zussen?
Shots fired naar tm. Geen cheesecakes meer voor hem, dankzij jouquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt lekker soms.Gewone chocoladerepen zoals mars, snickers vind ik altijd te zoet. Heb iets nodig om op te kauwen. Flapjacks zijn perfect.
[..]
Ik snap wat je bedoelde. Maar mijn punt is dat TM niet aan de dunne kant is.
Ik zeg toch dat hij een perfect gewicht heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shots fired naar tm. Geen cheesecakes meer voor hem, dankzij jou
Wat zit je te stoken, stylo; ik krijg een compliment hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shots fired naar tm. Geen cheesecakes meer voor hem, dankzij jou
Echt hè... Mag ik nog een stukje flapjack, kazandibim?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij zijn al getrouwd, waar heb jij het over?
Jij krijgt het eerste stukje bby.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè... Mag ik nog een stukje flapjack, kazandibim?
Met andere woorden: het gaat nooit iets worden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
Wij worden de nieuwe Stimo en Che van 2015.
Ze hebben laatst nog gemeet, waar jij hebt over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met andere woorden: het gaat nooit iets worden?
Jaa, Stimo & Che = out, Borte & TM = in!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij krijgt het eerste stukje bby.
Wij worden de nieuwe Stimo en Che van 2015.
Is dat echt zo? Wordt steeds beweerd, maar ook weer ontkend. Weet niet wat ik moet geloven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze hebben laatst nog gemeet, waar jij hebt over?
zarGon denkt dat het zo is en hij is mod r&p, dus het zal wel waar zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Wordt steeds beweerd, maar ook weer ontkend. Weet niet wat ik moet geloven.
Alleen wanneer je je hijab afdoet voor mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
Hallo van wie krijg ik dit jaar een kusje als het nieuwe jaar begint, heb ik nog nooit gekregen.
oke bbyquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen wanneer je je hijab afdoet voor mij.
Duh meiden mag ik laten zien. Haaaa u mad thoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowow, voor haar wel. Ben je lesbo ofzo? Tjonge jonge jonge. Ga ga, skkltje.
Voel me van binnen soms ook best vrouwelijk. Mag ik nu ook kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Duh meiden mag ik laten zien. Haaaa u mad tho
Leggo. Is ook speciale dag voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
Hallo van wie krijg ik dit jaar een kusje als het nieuwe jaar begint, heb ik nog nooit gekregen.
Qardash, tip mij eens op een serie, actie, complotten, mindfuckers,quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat kun je toch alleen inzien met abbo?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
FB / Hoeveel notes heb ik? #5quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
6 notes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
7 notes.quote:
Misschien telt random geroddel ook mee als een 'note'.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
7 wattttt. waarvoor ik ben altijd lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |