Wat zit je te stoken, stylo; ik krijg een compliment hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shots fired naar tm. Geen cheesecakes meer voor hem, dankzij jou
Echt hè... Mag ik nog een stukje flapjack, kazandibim?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij zijn al getrouwd, waar heb jij het over?
Jij krijgt het eerste stukje bby.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè... Mag ik nog een stukje flapjack, kazandibim?
Met andere woorden: het gaat nooit iets worden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
Wij worden de nieuwe Stimo en Che van 2015.
Ze hebben laatst nog gemeet, waar jij hebt over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met andere woorden: het gaat nooit iets worden?
Jaa, Stimo & Che = out, Borte & TM = in!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij krijgt het eerste stukje bby.
Wij worden de nieuwe Stimo en Che van 2015.
Is dat echt zo? Wordt steeds beweerd, maar ook weer ontkend. Weet niet wat ik moet geloven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze hebben laatst nog gemeet, waar jij hebt over?
zarGon denkt dat het zo is en hij is mod r&p, dus het zal wel waar zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Wordt steeds beweerd, maar ook weer ontkend. Weet niet wat ik moet geloven.
Alleen wanneer je je hijab afdoet voor mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
Hallo van wie krijg ik dit jaar een kusje als het nieuwe jaar begint, heb ik nog nooit gekregen.
oke bbyquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen wanneer je je hijab afdoet voor mij.
Duh meiden mag ik laten zien. Haaaa u mad thoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowow, voor haar wel. Ben je lesbo ofzo? Tjonge jonge jonge. Ga ga, skkltje.
Voel me van binnen soms ook best vrouwelijk. Mag ik nu ook kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Duh meiden mag ik laten zien. Haaaa u mad tho
Leggo. Is ook speciale dag voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
Hallo van wie krijg ik dit jaar een kusje als het nieuwe jaar begint, heb ik nog nooit gekregen.
Qardash, tip mij eens op een serie, actie, complotten, mindfuckers,quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat kun je toch alleen inzien met abbo?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
FB / Hoeveel notes heb ik? #5quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
6 notes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
7 notes.quote:
Misschien telt random geroddel ook mee als een 'note'.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
7 wattttt. waarvoor ik ben altijd lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |