Dit is jouw jam toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
kut lied white dudes die black/reggae proberen te klinken
misselijkmakend dit, ik wil de grond dweilen met zijn kapsel.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
misselijkmakend dit, ik wil de grond dweilen met zijn kapsel.
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:24 schreef xaban06 het volgende:
War ga je vanavond doen Rotterdamin gangsteri
Jij was vroeger er zo 1.... Gothicquote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet veel. Ik blijf wel wakker dit keer. Voorgaande jaren lag ik gewoon te slapen
Onrecht is een kwestie van perspectief. Onrecht is niet iets wat op zichzelf bestaat, maar het geeft juist een mate aan van verschil. In andere woorden, onrecht bestaat als verhouding tussen oneerlijk uitziende dingen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:
En de vraag waarom er zo veel onrecht in de wereld is, kunnen we naar mijn idee niet toeschrijven aan God terwijl het ons eigen falen is als mensheid. De islamitische God is geen godheid die direct ingrijpt wanneer de mensheid het zelf verknoeit, buiten het zenden van Zijn Profeten om ter waarschuwing. Hoe kunnen we anders spreken van een test wanneer de uitkomst wordt beïnvloed door tussenkomst van hogerhand?
Deze constatering behoeft het bestaan van causaliteit dat erg discutabel is binnen de westerse en islamitische filosofie, zie Hume, Kant en el-Gazali.quote:Allah heeft het heelal en haar natuurwetten geschapen en de rest op zijn beloop gelaten, zodat het verstand en de capaciteiten van de mens ook tot zijn recht komen. Als de mens besluit om te vernietigen i.p.v. creëren, dan is dat ons eigen schuld.
Werd er dan iets anders gebruikt dan bietsuiker?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Cola met natuurlijek suikers. Komt het meest dichtbij normale qua smaak
Wat is het verschil met de gewone cola?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stevia, uit planten gewonnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de gewone cola?
Wat bedoelt men met natuurlijke suikersm
Privéquote:
Heeft Pepsi al een tijdje. Nooit gedronkenquote:
shddapquote:Op woensdag 31 december 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Privé
[..]
Heeft Pepsi al een tijdje. Nooit gedronken
Bedankt voor je argumentatie.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steviol_glycoside
I smell bullshit.
awwww beterschap bbyyyyyquote:Op woensdag 31 december 2014 13:31 schreef Peunage het volgende:
Hele jaar niet ziek geweest he, uitgerekend vandaag
Ook qua calorieen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaalllll
[..]
awwww beterschap bbyyyyy
'een Coca-Cola Life bevat 89 kilocalorieën tegenover de 139 kilocalorieën van een standaardblikje'quote:
Thnx en jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaalllll
[..]
awwww beterschap bbyyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |