Maak je eigen top 100quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen top2000 meer #lichtedepressie
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen top2000 meer #lichtedepressie
Niet naar geluisterd, maar ik ben het eens met Stim.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Landysh het volgende:
Mijn ouders hebben iets van 150 euro aan tegoedbonnen gekregen omdat ze 24 uur vastzaten op het vliegveld. Het is hier een cupcake, choco en brezel paradijs atm.
stoer yoquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet naar geluisterd, maar ik ben het eens met Stim.
oh hmmmmquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Landysh het volgende:
Mijn ouders hebben iets van 150 euro aan tegoedbonnen gekregen omdat ze 24 uur vastzaten op het vliegveld. Het is hier een cupcake, choco en brezel paradijs atm.
inb4 Deuce die een 'masker' aanbiedtquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb ik een allergische reactie gekregen op dit masker. Tfoe.
Mijn huid is nog droger en helemaal branderig.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
inb4 Deuce die een 'masker' aanbiedt
Dude. What the fuck.quote:
Hier wel succes denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:40 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ben morgen o.a in A'dam maar ik wil weten waar ik de Asian en andere buitenlandse winkeltjes kan vinden? Waar moet ik zijn. ;c
ai, zoals het hoort dus.quote:
Ik heb hem ook aan nuquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM gespot in de trein...
[ afbeelding ]
Wedden dat ze een wortel lust?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM gespot in de trein...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al met creme ingesmeerd, voelt nu stukken beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]De maat is niet alles maar de motion of de ocean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet
Met maagden discussiėren over sexquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
De maat is niet alles maar de motion of de occean.
Jij zal het inderdaad wel weten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
[..]
De maat is niet alles maar de motion of de ocean.
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met maagden discussiėren over sex
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :pquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met maagden discussiėren over sex
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij zal het inderdaad wel weten.
[..]
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.
Wellicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?
omg sow grappigquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |