Wedden dat ze een wortel lust?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM gespot in de trein...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al met creme ingesmeerd, voelt nu stukken beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]De maat is niet alles maar de motion of de ocean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet
Met maagden discussiėren over sexquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
De maat is niet alles maar de motion of de occean.
Jij zal het inderdaad wel weten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
[..]
De maat is niet alles maar de motion of de ocean.
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met maagden discussiėren over sex
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :pquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij zal het inderdaad wel weten.
[..]
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.
Wellicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?
omg sow grappigquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :p
Bent er meteen bij he jij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker dagje uit toch.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Morgen ga ik de hoer uit hangen in steden waar niemand me kent.
Nu snap ik opeens wat je bedoelt met je avatarquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat hoe je je kleine vriend noemt? How cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |