Nee, cola is gewoon slecht.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er geen suiker in zit. Suiker is slecht en stevia is een goede vervanger.
Jaa klopt. Dan moet je oppassen waar je de crease kleuren legt. Want als jij donkerbruin recht in je crease doet dan zien je ogen er alleen maar nog dieper uit. Daarom op je oogleden een licht shimmery kleurtje zodat het naar boven word gehaalf en dan de crease kleur boven de crease brengen en niet erin.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk denk ik.
Btw, ik merk dat make-up veel minder goed gaat met diepliggende ogen en ik heb die. Je ziet ook vaak make-up artiesten zeggen dat het moeilijker is om mensen met diepliggende ogen op te maken.
jaaaaa iknow heb bijna al haar vids gecheckt ze is awesumquote:
Ik laat mijn make-up gewoon een keer door jou doen. Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa klopt. Dan moet je oppassen waar je de crease kleuren legt. Want als jij donkerbruin recht in je crease doet dan zien je ogen er alleen maar nog dieper uit. Daarom op je oogleden een licht shimmery kleurtje zodat het naar boven word gehaalf en dan de crease kleur boven de crease brengen en niet erin.
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik laat mijn make-up gewoon een keer door jou doen. Heb geen idee waar je het over hebt.
Humus wordt de nieuwe cheesecake?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Heb humus gemaakt en t smaakt.
Hell to the yeah
Stimo :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dit door jou maak..quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Humus wordt de nieuwe cheesecake?
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Recept? Of zit er weinig verschil in recepten voor hummus?
Oké, afiyet olsun.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.
Heb sws echteeeeee kruiden uit Adana gehad, die maken t echt af
Ik ga ook naar mijn hemso's.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Tho ga ik zo naar je hemso's Borte. Als die t goedkeuren is het goed.
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel wij gaan in 2015 jouw humus maken. Daarom humus de nieuwe cheesecake.
Dat kan ik niet.. best lastig! Nog nooit gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 18:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Als jij de nieuwe Borte van 2015 gaat worden, Stimo, zou ik graag ook een recept + fotoverslag voor içli köfte van je willen. Jij maakt, wij volgen in het nieuwe jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |