quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik laat mijn make-up gewoon een keer door jou doen. Heb geen idee waar je het over hebt.
Humus wordt de nieuwe cheesecake?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Heb humus gemaakt en t smaakt.
Hell to the yeah
Stimo :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dit door jou maak..quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Humus wordt de nieuwe cheesecake?
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Recept? Of zit er weinig verschil in recepten voor hummus?
Oké, afiyet olsun.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.
Heb sws echteeeeee kruiden uit Adana gehad, die maken t echt af
Ik ga ook naar mijn hemso's.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Tho ga ik zo naar je hemso's Borte. Als die t goedkeuren is het goed.
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel wij gaan in 2015 jouw humus maken. Daarom humus de nieuwe cheesecake.
Dat kan ik niet.. best lastig! Nog nooit gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 18:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Als jij de nieuwe Borte van 2015 gaat worden, Stimo, zou ik graag ook een recept + fotoverslag voor içli köfte van je willen. Jij maakt, wij volgen in het nieuwe jaar.
Ben ook bang voor vuurwerkquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:20 schreef Landysh het volgende:
Ik ben ook eerder weggegaan. Of ik moest blijven slapen - echt geen zin in, heel laat naar huis of door een vuurwerkshow fietsen. En ik haat en ben bang voor vuurwerk dus om 23:30 weggegaan.
Oh en happy birthday to alle Turkse papa's en mama's die allemaal toevallig op 1 januari zijn geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |