Is ook kut.quote:
Het ergste vind ik nog wel die mensen die het in de 2e/3e week van januari nog hoor zeggen. Van hey, beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Lekker boeiend allemaal dat "nieuwjaar"..
Beste wensen, beste wensen, beste wensen, beste wensen, ..., ..., ...
Helaas woon ik naast Chinezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is ook kut.En die kut jochies die rotjes naar je gooien enzo. Moet mij altijd inhouden om ze niet in elkaar te trappen.
beste wensen, zargonquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Oké jongen, geen beste wensen voor jou dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Beste wensen TM.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké jongen, geen beste wensen voor jou dan.
Beste wensen he!quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Vind ik loik.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
Ik moest net zo hard niezen dat mijn koptelefoon er af vloog en iedereen schrok. Topverhaal, al zeg ik het zelf.
Die tijd ligt achter me.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook en anders kopen we geluk in vorm van eten jatog
Kan niet eens vatten wat ik allemaal heb gedroomd man like wtf.quote:
Hahahhaahquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan niet eens vatten wat ik allemaal heb gedroomd man like wtf.
Een van de dingen was dat FOK! een high five functie had gekregen
HHhhhhh vertelquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahhaah
Weet je wat ik heb gedroomd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |