Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.quote:
Excusi!quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
Godsamme!![]()
Wel een leuke TT, dat dan weer wel
O Wacht... 40+....quote:Op maandag 29 december 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen tettenpics van FANN hebben.
Doe idd maar wel....quote:
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excusi!
Maar als je twijfelt moet je het gewoon niet doen. Wanneer heb je dat feestje?
Ksstquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
O Wacht... 40+....
[..]
Doe idd maar wel....
Ná het feestje?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.
Dan was je te goedkoop.quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw geliefde Kim valt in het niet bij FANN.
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?
Ik heb wel andere dingen hoor, maar ja, je weet wel ...
Mazzelllllllllllll!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
Ga je nou alweer scheiden?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.quote:
Jij begrijpt me!quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik toch
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Mazzelllllllllllll!!!!
Heb je al een nieuwe dan?
Elke keer een nieuw interieurquote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou alweer scheiden?
1 keer is leuk, maar om dat nou elke maand te doen....
Blijft altijd afwachten of ze ook komen, krijg zelf morgen een Belg langs die bij Gent woont om wat op te halen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.
Oh... leuk alles nieuwquote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.
Dus je hebt nog wel even de tijd om online te shoppen en het is bijna overal salequote:
Dat is inderdaad afwachten en mocht ik het niet kwijt raken dan kan ik altijd nog de kringloopwinkel bellen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijft altijd afwachten of ze ook komen, krijg zelf morgen een Belg langs die bij Gent woont om wat op te halen.
Ben benieuwd.
Ja, ik ga zo nog effe rondkijkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel even de tijd om online te shoppen en het is bijna overal sale
Je praat als Maximaquote:Op maandag 29 december 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
Dan moet ik natuurlijk nog iets erbij bestelling voor jouw House warmings party toch Dees?![]()
dan heb ik 2 nieuwe dingen nodig, da's balen
OK, here we go:quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
Het voorstel was aan mij , maar ja stiekem zelf het plaatje uploaden kan ookquote:
Dusquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, here we go:
Het is niet om aan te zien met al die verschillende motieven en soorten stof. Geproduceerd in India door zielige kindjes die uitgebuit worden en niks te vreten hebben. Met een beetje mazzel worden ze niet seksueel misbruikt, maar die kans is praktisch nihil.
Maar als je werkelijk buiten de carnavalstijd voor gek wil lopen, dan adviseer ik je om dit unieke kledingstuk per omgaande aan te schaffen.
IK WIST WEL DAT JE HET MOOI ZOU VINDENquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, here we go:
Het is niet om aan te zien met al die verschillende motieven en soorten stof. Geproduceerd in India door zielige kindjes die uitgebuit worden en niks te vreten hebben. Met een beetje mazzel worden ze niet seksueel misbruikt, maar die kans is praktisch nihil.
Maar als je werkelijk buiten de carnavalstijd voor gek wil lopen, dan adviseer ik je om dit unieke kledingstuk per omgaande aan te schaffen.
krijg nou watquote:
Hier was hij toepasselijk geweestquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Bedankt Hans" is de juiste FOK!-uitdrukking.MM vindt dat ook leuk.
het is wel een goeie grap godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag pics maken voor de achterblijvers.
Ik heb een tijdje terug een dergelijke tirade gehouden in een Primark-topic (alleen een heel klein beetje langerquote:
ja eh.... effe denkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van goed zoeken.
Maarre... belofte maakt schuld.
Had je maar beter moeten zoeken...quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voorstel was toch voor mij? Tis donker nu
ik heb geen thuisvideotheekquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten zoeken...
tja tja tja... ik denk naquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voorstel was toch voor mij? Tis donker nu
Neuken.quote:
nee gekkie, internetquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben jullie 2e hands winkels daar?
Laat je hem wel staan ALSJEBLIEFTquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, aanstaande mod.
Alert blijven...
Internetgekkie!quote:
Prima, maar dan moet je tijdens de daad je hoed ophouden...quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je hem wel staan ALSJEBLIEFTIK HEB HEM AL BIJ MIJN FAVO'S GEZET
![]()
EFFE OP REPEAT
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden wordenquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maat voor vuurwerk moest je wel aan vaste wal ... Kan toch ook op internet ....
Uit het oostblok welquote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden worden
EN MIJN LAARZEN AANHOUDENquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je tijdens de daad je hoed ophouden...
de kledingkoffer punt nl is zo'n site volgens mijquote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden worden
Op de fiets in de kouquote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Fann, afkomen.
Nu.
Anders is die video net zo snel weer weg als 'ie gekomen is...
Die herinneringen zijn straks vervaagd...quote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
EN MIJN LAARZEN AANHOUDEN![]()
Is mooi...speciale herinnering enzo...
Geen pillen slikken, helpt niet...quote:ik ga van de zenuwe steeds caps gebruiken
daar koop ik vaak klerenquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
de kledingkoffer punt nl is zo'n site volgens mij
Ik heb nooit gekocht, maar ik kijk wel eensquote:
o ja Chuf zou toch de taxi betalenquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je neemt de bus, een taxi, whatever...
Met vuurwerk uit het Oostblok blaas je gewoon dat hele eiland op.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef sacha het volgende:
ja duh![]()
ik moet wel een Aap opvoeden jah
Gewoon triootje met MM en FANN. Kunnen jullie meteen dat borreltje gaan drinken wat MM aanbood....quote:
Dat wordt oorlogquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon triootje met MM en FANN. Kunnen jullie meteen dat borreltje gaan drinken wat MM aanbood....
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-netquote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nooit gekocht, maar ik kijk wel eensmisschien komt het nog als er toevallig
iets heeeeeeeeeeel leuks bijzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-net
Eiland status ... Alles kan duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-net
Ik kijk wel eens in die tweedehandswinkels hier, maar er zit niet vaak iets leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tussen en het stinkt vaak zoalsof het 3 jaar op een vochtige zolder heeft gelegen en
dan denk ik nah...... toch maar niet![]()
Op MP heb ik wel eens iets gekocht![]()
nee hoor, valt best wel meequote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eiland status ... Alles kan duurder
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellenquote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Camera's erbij zodat wij kunnen streamen.![]()
Voor volk, vaderland en veertig+ FANN.
Pro-tip: Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellen
ik was sowieso alles wat ik aan 2e hands kleding koop anders krijg ik schurftquote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens in die tweedehandswinkels hier, maar er zit niet vaak iets leuks
tussen en het stinkt vaak zoalsof het 3 jaar op een vochtige zolder heeft gelegen en
dan denk ik nah...... toch maar niet![]()
Op MP heb ik wel eens iets gekocht
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellen
Ik wel...quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...
Nah... Chuf, ik ben hier al héél blij mee hoorquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...
Ik herhaal:quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...
en zo is dat!quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....
Fann kan dit heel goed zelf oplossenquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!quote:
Kijk, now we're talking.quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....
Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Voor de paintliefhebbers over Tong heb ik ook een goede tip:quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!
Met deze pro valt niet te fucken/fokkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet die pro-fokker, mag ik hopen...
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitelquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
Wel weer erg jammer dat het aanbod niet aan jou gericht was natuurlijk....quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Dit soort dingen moet je bij mij niet snel roepen, ik heb niet voor niets de Crea Bea award ooit gewonnen in MEN...
Maar misschien is dit een inspiratie voor jou en een wijze les voor Fann.
Die hier dus niet zo makkelijk mee wegkomt, dat moge duidelijk zijn...
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij staat nu in elk geval in mijn ondertitel![]()
Kan ik iedere dag even controleren of hij er nog staat
Ja, nouhou...quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Zo verschrikkelijk jammer altijd als mensen dingen roepen en er dan op terugkomen...
T is dat niet degene die het aanbod kreeg ook met de YT op de proppen kwam maar anders was het doodsimpel...
Neem je verlies (of je winst) Ballen tonen en benen wijd.
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
Ja, nouhou...![]()
ik wil wel een fles whiskey sturen ofzokoop ik wel geen bloesje
quote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
ik doe de cam wel, belangeloosquote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koop ik dat bloesje wel voor jou. Jij een fles whiskey voor MM en chufi betaalt de taxi.
40 plussers helpen 40 plussers.
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
Ik roep ook wel eens dingen, maar weet ook wel tegen wie vaak...
De een leg ik een uitdaging niet voor welke ik een ander wel zou doen
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wie gaat dan met de taxi, die fles?
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om allen een beetje dragelijk te maken.
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
Nou jah... ik zei het tegen Chufi natuurlijk, maar MM had het geflikt ....![]()
met MM ga ik dan ook NOOIT een weddenschap aan heb ik nu geleerd
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verschil met FANN is dat jij wrs weet te onthouden wie je wel en niet een uitdaging voor moet leggen....
tja, dat onthouden wordt een probleem, maar deze vergeet ik niet zo snelquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
ja dat was wel gewaagd die beloftequote:Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor... Maar dan zet ik sowieso over het algemeen ook net nog even iets minder op het spel.
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevondenquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt met MM best een weddenschap aangaan....hangt er vanaf waarover.
Weet waar iemands kwaliteiten liggen....ow ja, en onthoud het ook.
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....quote:
Woensdagavond vanaf 22:00 tunen we in ... Dan gaan ze los tot het op isquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
En wij kijken de livestream van sacha natuurlijk....
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee jij op weg naar chufi... die kreeg een beurt volgens je aanbod... Die fles whiskey drink je dan alvorens zelf op om alles een beetje dragelijk te maken.
daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Dit is MM zijn specialiteitengebied.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik tijdens het zoeken al zoiets van.. Hoe snel heeft MM iets gevonden
Welnee, die taxi chauffeur is wel iets gewend en hier heb je het sowieso niet nodig...quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
Maar nu ga ik effe online winkelen, ik moet wel IETS hebben om in die taxi te stappen
Of muziek.....quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is MM zijn specialiteitengebied.
Ik ga met Sig ook geen weddenschap aan over paarden.
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi speelt geen enkele rol meer in dit verhaal.
Die heeft z'n kans gehad en niet gewonnen...
Wat er niet is moet je zelf maken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
De Neil-soppers kunnen hun lol weer op.
hoezo dat?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja, maar het aanbod/de uitdaging was ook niet aan jou gericht...
Jammer dat je voor je beurt antwoord gaf...
Je hebt het mooi voorgezegd voor chufi...
Ken je gameshows....
[..]
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat er niet is moet je zelf maken.
Muziek was binnen 2 minuten gevonden, foto binnen 10 seconden.
Combineren tot een filmpje duurde 5 minuten en uploaden naar YT 4 minuten.
Et voila, ik heb een date met Fann...
Top2000 nu?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg Fred Oster, ik heb het idee dat je het niet helemaal doorhebt.
'JIj' is een algemeen aanduidend voornaamwoord, Chufi een specifieke nm.
Ik herhaal:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja begrijp ik .. Veel plezier dan maar.
nee, ik geniet even van de stiltequote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
t is al 3 min. inmiddelsquote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM upload binnen 30 seconden een foto....
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze quote duidelijk chufi en spreekt tot hem in de jij vorm.
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitaskquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de radio niet aan....komt zo'n mooi geluid uit.
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, jij, Inodder, speelt helemaal geen rol in dit verhaal.
Dus wat je ook beweert, het is zinloos...
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaarquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Stiekem ben ik een vrouw.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Kijk je ook nog gelijktijdig darts,,,,, Wow multitask
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mwha.... Denk dat het toch allemaal aan FANN is om dat te bepalen.... dus...
In die zin spelen we geen van allen een serieuze rol.
Dat bepaal je dus wel zelf...quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo laat ik Fann niet gebruiken... Als een stuk handelswaar
O en je dacht dat we hem ondertussen niet gedownload konden hebben en opnieuw konden posten?quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die die video kan verwijderen is toch wel bekend, dacht ik zo.
Volgend onderwerp...
Is dat familie van de ransaap?quote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het graag willen hebben over de expansiedriften van de ransuil
Samenvatting:quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op het vorige onderwerp....
NIET NOG EEN MODquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Inodder heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen...
Ik vind mijn samenvattingen leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Samenvatting:
dan heb je er een slab overheen hangenquote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
Eens moeten we toch allemaal eens gaan meeten, graag voordat ik 85 jaar ben dan,
anders staat dat bloesje niet meer
quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dan flappen we die toch aan de kantquote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je er een slab overheen hangen
dan zie ze niets meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan flappen we die toch aan de kant
en toch vind ik het zielig!quote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het bij fann wel mee zal vallen
de nooit meer zielig pilquote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd is daar vast al een oplossing voor gevonden
MM ik krijg dat plaatje niet meer!!!! Video is privé staat erquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik wil Fann wel aan je doorspelen.
Ligt er aan wat je biedt...
Nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
ik moet effe teruglezenhoor ik was bezig
ja dat dusquote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je nu blij moet zijn met deze dooie mus...![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
Ik word met iemand verward die op een andere site post geloof ik![]()
alleen jij kan bewijzen dat het niet zo is Chuf
jeetje dat is al uren geledenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen wat gedoe vanavond nav je vraag en aanbod
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
Morgenavond komt Papadopoulos, net op tijd voor het vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwatquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
kakasaker ? Is toch niet waar ik het vind lijken
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ze noemen elkaar van alles, kaksakkes, asshole en weetikveelwat![]()
altijd h;e;el gezellig![]()
ik ga deze dan maar in mijn onderschrift zetten
morgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter iets dan niets... Maar hij komt dus oudejaarsdag ,,,,,, ( ja dat is morgen)
Trusten Fann droom lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
morgenzal straks nog wel een mail komen met de tijd ofzo...
nah, ga ik slapen, truste Chuf !
1x in de 3 maanden ga ik los.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Of bestaat bejaardenseks bij jullie echt alleen in het hoofd?
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Omdat ik naast 40+ nog een echt leven heb gaan jullie mij vaak wel te snel.
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
Rukken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen vrouw of vriendin, ja wat moet je dan als je niks hebt .....
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:23 schreef sig000 het volgende:
Zuigen kan ook maar dan moet je erg lenig zijn.
De stofzuiger werkt ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daaar schijnt een fleshlight voor in omloop te zijn.....
Ja die doet het nog, maar die gebruik ik toch voor het stofzuigen .....quote:
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
effe serieus MM heb je hem weer weggehaald?
waarom dan?![]()
ik was net zo blij
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel soms bij sommige users zelfs over jullie huwelijken en vriend(in)en. Of die wel echt bestaan en het zo leuk vinden dat jullie ongeveer 24/7 hier zitten te posten?
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Vroeger begon sascha de dag hier altijd met bejaardengymnastiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
bejaardenseks is dat net zoiets als bejaardengymnastiek?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.................quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een brug met ongelijke leggers voor me...
Ik heb die Griek ook gewoon verzonnen natuurlijk als bescherming tegen ongewenst piemel pica'squote:Op dinsdag 30 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Heeft inlodder ook gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kwam niet af na al mijn inspanningen, maar Inodder heeft een kopie van de video gemaakt en gaat je vast weer gelukkig maken.
Ik had verwacht dat Chufi dat zou doen, zodat hij alsnog z'n beurt kon krijgen, maar ik denk dat ik me wat dat betreft vergist heb...
Maar de video is nog niet weg, alleen even prive gemaakt...
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder Inodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Nou ja, dat nam ik aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of je dat nou als iets positiefs moet zien....tegen de tijd dat mannen tegen je gaan roepen "hou jij je kleren maar aan", dan is er ook iets niet helemaal in orde.
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoorquote:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je mag altijd nog een paar foto's sturen hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft inlodder ook gedaan![]()
en ik hoef niet eens uit de kleren
Ik voel me een beetje vergeten....quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:06 schreef FANN het volgende:
zal ik die met mijn hoed in mijn fobo zetten?die vind MM leuk
Achterhoek...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:05 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn hoofd was je inlodderwaar komt die naam inodder vandaan trouwens?
Nou ja, dat zei hij er ook wel bij, van die kwaliteit enzo, maar ik vind het tķch héél aardigquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die piep in je oren.
Maar ik kan mijn versie dus offline halen...
Nee, de beurt is aan Inodder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dat zei hij er ook wel bij, van die kwaliteit enzo, maar ik vind het tķch héél aardig![]()
je moet maar net alle apparatuur hebben om het zo mooi als die van jou op het net te kunnen
plempen natuurlijk![]()
Maar je mag die van jou ook laten staan natuurlijk![]()
Ah.... weet je waar ik aan dacht?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Achterhoek...
Inodder = In orde
maar dan met een iets positievere klank nog, zo van: dik voor elkaar, top, goed geregeld
Das de charme van een oude plaat die in jouw versie miste... Tegenwoordig klinkt alles veel te gelikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die piep in je oren.
Maar ik kan mijn versie dus offline halen...
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Das de charme van een oude plaat die in jouw versie miste... Tegenwoordig klinkt alles veel te gelikt.
Ik moet opeens denken aan Mannenspoor Karrespoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:08 schreef Inodder het volgende:
Achterhoek...
Inodder = In orde
maar dan met een iets positievere klank nog, zo van: dik voor elkaar, top, goed geregeld
volgens mij doe je er een hoop mensen een plezier mee, waarom heb je hem weer privéquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...
De video heeft nooit openbaar gestaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij doe je er een hoop mensen een plezier mee, waarom heb je hem weer privé
gemaakt? of heb je geen openbare YT kanaal?
Wat mij weer doet denken aan vieze, grote, witte onderbroeken...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan Mannenspoor Karrespoor.
Maar hij klinkt idd nogal bagger...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn versie van die song was vorige week nog opgenomen...
Ik vind 'm wel goed zo...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar hij klinkt idd nogal bagger...
Instellingen stonden niet goed. Opname was met de met de USB mic. ipv vanaf de line.
Little fuckup....
Maar hij staat TOCH in mijn onderschrift hoor met dankquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar hij klinkt idd nogal bagger...
Instellingen stonden niet goed. Opname was met de met de USB mic. ipv vanaf de line.
Little fuckup....
en wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Alleen als Fann heel lief is en haar belofte op één of andere manier inlost, dan zal ik de video weer beschikbaar maken. En krijgt ze de MP3 ook van me...
Verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef FANN het volgende:
Dan zet ik gewoon met dank aan Inlodder én MadMaster
DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL MMquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet veel.
Me bedanken voor alle moeite die ik er voor gedaan heb is genoeg...
Ik zal zo de video weer op 'verborgen' zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL MM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo goed?![]()
maar ik laat mijn dank aan Inlodder ook staanwant dat is OOK heel lief
Ah... dus dan blijft die van Inlodder in mijn onderschrift staanquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo de video weer op 'verborgen' zetten.
Alleen voor jou dus...
Je wil 'm dus niet hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus dan blijft die van Inlodder in mijn onderschrift staan
ook goed
Verborgen voor de buitenwereld, maar niet voor jou en degene die de rechtstreekse link hebben of er hier op klikken...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij toch verborgen?of kan iedereen er dan wel op klikken?
owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verborgen voor de buitenwereld, maar niet voor jou en degene die de rechtstreekse link hebben...
Ik ga voortaan ook alles kopiëren van een ander...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwww... ja dan komt die van jou daarik denk dat Inlodder het daar ook
wel mee eens ismaar mijn dank aan beide blijft staan
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef Inodder het volgende:
Ik kan je het hele album liedjes uit de krullentijd wel even sturen...
Daar staat hij ook op
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voortaan ook alles kopiëren van een ander...
Je had alles, maar je verknalde het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Maar hier is 'ie weer:
Als je de MP3 wilt hebben, dan hoor ik het wel.
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou mijn username aanpassen van 'Inodder' naar 'Inlikken', als ik jou was...
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ging er meer om dat ik de "hak" die jij mensen wilt zetten ongedaan wilde maken.
haha... ja dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou anders had ik NIKS gehad, zo kan je het ook zienis toch hartstikke aardig gewoon
Doen, hij is goedkoper dan ik...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel nog 8 albums sturen als je daar behoefte aan hebt.
En vanavond brommers kieken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Inodder het volgende:
Ik moet douchen...
Zo even carbid halen...
Melkbussen
Je ondertitel wel al aangepast?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
Het duurde even maar ik heb nu een hele map met Robert Long![]()
Dank je wel Inlodderen jij ook hoor MM
![]()
![]()
Ik ben er gewoon blij mee
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zet je hak tussen aanhalingtekens, anders zou ik het zelf ook nog geloven...
Maar de link naar Google Mail in Fan d'r ondertitel nu is wel grappig...
kon je mijn mail lezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ondertitel wel al aangepast?
Ik hoef jouw mail niet te lezen...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef FANN het volgende:
kon je mijn mail lezen?effe serieus? ik zag het net pas, ik was bezig met die
dingen te downloaden enzo...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
de download versie van Inlodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, dus kan niet oordelen wat de inhoud was
Om daarna aan de Chinese thee te gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik ben toe aan een héle sterke koffie nu
Vraag even aan die Griek van je hoe je dat wel kan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik gelukkig niet![]()
wel jammer dat k het liedje nu niet in mijn ondertiteling kan zetten, even dat oude toepje van Inlodder
weer opsnorren, die werkte wel
1 | http://youtu.be/dcxR5afwGNg |
Stond niks vreemds in, dus don't worry...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond niks vreemds in, dus don't worry...
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
ah, gelukkig![]()
en Nee Chuf, geen Thee, ik moest even koffie nu...
Ja, ik heb er al een paar opquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sigaretje erbij en zenuwen zijn weer onder controle.
Pffff nee, even 2 dagen rustig aan...quote:
Bij mij linkte hij gewoon naar mijn eigen mail...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
Kan iemand het even zeggen of mijn mail openbaar was?
dat zou wel een probleem zijn...
is ijsmeis nog ergens te vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voor FANN.rar kunnen geinteresseerden mij een DM sturen.
Enigszins ja...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt echt jaren niet/nauwelijks gepost zie ik....teruggekomen voor Utopia?
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Inodder het volgende:
Enigszins ja...
Was ook een tijd verhuist naar de buren, VOL dus...
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zegt me niet veel Heb sacha er weleens over gehoord dacht ik.
Is/was dat ook een forum voor rls ofzo?
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
Op VOL heb ik vroeger nog wel eens gepost als FoK! er weer eens uitlag ....
Er waren er meerdere idd...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier stiekem best veel bekenden van VOL... Ik herken ze echter niet als ze een andere username hebben nu.
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Inodder het volgende:
Gewoon een algemeen forum vergelijkbaar met FOK! Was een afsplitsing van hier geloof ik na wat ruzies... Wel wat kleinschaliger overigens...
Maar ben hier meer voor de SC in de COS kom ik eigenlijk niet, en volg ook geen streams ofzo...
http://www.vol.nl/quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn wel meer afsplitsingen. VBL is ook voor een deel verkast naar WZV.
Bestaat VOL nu nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |