Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.quote:
Excusi!quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
Godsamme!![]()
Wel een leuke TT, dat dan weer wel
O Wacht... 40+....quote:Op maandag 29 december 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen tettenpics van FANN hebben.
Doe idd maar wel....quote:
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excusi!
Maar als je twijfelt moet je het gewoon niet doen. Wanneer heb je dat feestje?
Ksstquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
O Wacht... 40+....
[..]
Doe idd maar wel....
Ná het feestje?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.
Dan was je te goedkoop.quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw geliefde Kim valt in het niet bij FANN.
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?
Ik heb wel andere dingen hoor, maar ja, je weet wel ...
Mazzelllllllllllll!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
Ga je nou alweer scheiden?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.quote:
Jij begrijpt me!quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik toch
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Mazzelllllllllllll!!!!
Heb je al een nieuwe dan?
Elke keer een nieuw interieurquote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou alweer scheiden?
1 keer is leuk, maar om dat nou elke maand te doen....
Blijft altijd afwachten of ze ook komen, krijg zelf morgen een Belg langs die bij Gent woont om wat op te halen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.
Oh... leuk alles nieuwquote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.
Dus je hebt nog wel even de tijd om online te shoppen en het is bijna overal salequote:
Dat is inderdaad afwachten en mocht ik het niet kwijt raken dan kan ik altijd nog de kringloopwinkel bellen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijft altijd afwachten of ze ook komen, krijg zelf morgen een Belg langs die bij Gent woont om wat op te halen.
Ben benieuwd.
Ja, ik ga zo nog effe rondkijkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel even de tijd om online te shoppen en het is bijna overal sale
Je praat als Maximaquote:Op maandag 29 december 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
Dan moet ik natuurlijk nog iets erbij bestelling voor jouw House warmings party toch Dees?![]()
dan heb ik 2 nieuwe dingen nodig, da's balen
OK, here we go:quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
Het voorstel was aan mij , maar ja stiekem zelf het plaatje uploaden kan ookquote:
Dusquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, here we go:
Het is niet om aan te zien met al die verschillende motieven en soorten stof. Geproduceerd in India door zielige kindjes die uitgebuit worden en niks te vreten hebben. Met een beetje mazzel worden ze niet seksueel misbruikt, maar die kans is praktisch nihil.
Maar als je werkelijk buiten de carnavalstijd voor gek wil lopen, dan adviseer ik je om dit unieke kledingstuk per omgaande aan te schaffen.
IK WIST WEL DAT JE HET MOOI ZOU VINDENquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, here we go:
Het is niet om aan te zien met al die verschillende motieven en soorten stof. Geproduceerd in India door zielige kindjes die uitgebuit worden en niks te vreten hebben. Met een beetje mazzel worden ze niet seksueel misbruikt, maar die kans is praktisch nihil.
Maar als je werkelijk buiten de carnavalstijd voor gek wil lopen, dan adviseer ik je om dit unieke kledingstuk per omgaande aan te schaffen.
krijg nou watquote:
Hier was hij toepasselijk geweestquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Bedankt Hans" is de juiste FOK!-uitdrukking.MM vindt dat ook leuk.
het is wel een goeie grap godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag pics maken voor de achterblijvers.
Ik heb een tijdje terug een dergelijke tirade gehouden in een Primark-topic (alleen een heel klein beetje langerquote:
ja eh.... effe denkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van goed zoeken.
Maarre... belofte maakt schuld.
Had je maar beter moeten zoeken...quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voorstel was toch voor mij? Tis donker nu
ik heb geen thuisvideotheekquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten zoeken...
tja tja tja... ik denk naquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voorstel was toch voor mij? Tis donker nu
Neuken.quote:
nee gekkie, internetquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben jullie 2e hands winkels daar?
Laat je hem wel staan ALSJEBLIEFTquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, aanstaande mod.
Alert blijven...
Internetgekkie!quote:
Prima, maar dan moet je tijdens de daad je hoed ophouden...quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je hem wel staan ALSJEBLIEFTIK HEB HEM AL BIJ MIJN FAVO'S GEZET
![]()
EFFE OP REPEAT
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden wordenquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maat voor vuurwerk moest je wel aan vaste wal ... Kan toch ook op internet ....
Uit het oostblok welquote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden worden
EN MIJN LAARZEN AANHOUDENquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je tijdens de daad je hoed ophouden...
de kledingkoffer punt nl is zo'n site volgens mijquote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee dat kan niet, mag niet per post verzonden worden
Op de fiets in de kouquote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Fann, afkomen.
Nu.
Anders is die video net zo snel weer weg als 'ie gekomen is...
Die herinneringen zijn straks vervaagd...quote:Op maandag 29 december 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
EN MIJN LAARZEN AANHOUDEN![]()
Is mooi...speciale herinnering enzo...
Geen pillen slikken, helpt niet...quote:ik ga van de zenuwe steeds caps gebruiken
daar koop ik vaak klerenquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
de kledingkoffer punt nl is zo'n site volgens mij
Ik heb nooit gekocht, maar ik kijk wel eensquote:
o ja Chuf zou toch de taxi betalenquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je neemt de bus, een taxi, whatever...
Met vuurwerk uit het Oostblok blaas je gewoon dat hele eiland op.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef sacha het volgende:
ja duh![]()
ik moet wel een Aap opvoeden jah
Gewoon triootje met MM en FANN. Kunnen jullie meteen dat borreltje gaan drinken wat MM aanbood....quote:
Dat wordt oorlogquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon triootje met MM en FANN. Kunnen jullie meteen dat borreltje gaan drinken wat MM aanbood....
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-netquote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nooit gekocht, maar ik kijk wel eensmisschien komt het nog als er toevallig
iets heeeeeeeeeeel leuks bijzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-net
Eiland status ... Alles kan duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mijn 'vaste' 2e hands kledingwinkels op I-net
Ik kijk wel eens in die tweedehandswinkels hier, maar er zit niet vaak iets leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tussen en het stinkt vaak zoalsof het 3 jaar op een vochtige zolder heeft gelegen en
dan denk ik nah...... toch maar niet![]()
Op MP heb ik wel eens iets gekocht![]()
nee hoor, valt best wel meequote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eiland status ... Alles kan duurder
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellenquote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Camera's erbij zodat wij kunnen streamen.![]()
Voor volk, vaderland en veertig+ FANN.
Pro-tip: Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellen
ik was sowieso alles wat ik aan 2e hands kleding koop anders krijg ik schurftquote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens in die tweedehandswinkels hier, maar er zit niet vaak iets leuks
tussen en het stinkt vaak zoalsof het 3 jaar op een vochtige zolder heeft gelegen en
dan denk ik nah...... toch maar niet![]()
Op MP heb ik wel eens iets gekocht
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben hem wel IETS schuldig maar ja, dit had ik ook niet kunnen voorspellen
Ik wel...quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...
Nah... Chuf, ik ben hier al héél blij mee hoorquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk volgende week nog maar eens of de clip er nog steeds staat.. Tis eigenlijk meer een plaatje met muziek, dus niet de clip waar je naar vroeg...
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...
Ik herhaal:quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij dat toepje van Robert Lond kan vinden met dat liedje van
''het leven is een dode mus'' krijg je een beurt van me
quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister jaloezie en er wordt weer gedraaid en gekonkeld...
en zo is dat!quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....
Fann kan dit heel goed zelf oplossenquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Pro had ook goede tips vanavond!quote:
Kijk, now we're talking.quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon snel in elkaar gezet en daar verdien je wel credits mee.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |