SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zat op je reactie al te wachten...kom op man gooi iets origineels uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
Montelly zet hem op. Verpest het deze keer niet he
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
Montelly zet hem op. Verpest het deze keer niet he
hmmm km mr hr bbyquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
ik ga ook ff posten in s&g, k houd wel me hoofddoek op
kom er al aan xoxoquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hmmm km mr hr bby
mn broek hangt op mn knieen
We kun je weglaten. Ik geniet er nog van. Anderen vast ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.
Ik post het niet voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.
quote:
Waarom gaan jullie geen incestueuze relatie met elkaar aan? Dikkerdje tevreden, manlet tevredenquote:
of een stoeipoez.quote:
Om ermee te cuddlen <333333333333333333333333333333333333quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of een stoeipoez.
Nee ik wil ook man.allergie.
Leuke topic daarover:quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of een stoeipoez.
Nee ik wil ook man.allergie.
https://www.facebook.com/video.php?v=1010434465638289&permPage=1quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ben even fapje aan het plegen, zoveel genot in deze TT
omdat speciaal dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:22 schreef Drinky het volgende:
waarom hebben turken een speciaal topic trouwens, hebben jullie dat niet in je eigen land?
wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke topic daarover:
R&P / Nieuwe liefde is allergisch voor katten.
Ik heb geeneens een eigen land, of nationaliteit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:22 schreef Drinky het volgende:
waarom hebben turken een speciaal topic trouwens, hebben jullie dat niet in je eigen land?
Ik haat huisdieren, dus zou haar een highfive geven.quote:
ik ben ook mens van de universum.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een eigen land, of nationaliteit.
huisdierenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik haat huisdieren, dus zou haar een highfive geven.
[ afbeelding ]
wist niet dat jij je zus zO noemdequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een Amerikaanse bulldog.
sterk hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wist niet dat jij je zus zO noemde
Deze beledigingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh damnnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak even filmpje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ben even fapje aan het plegen, zoveel genot in deze TT
niet echt, maargoed. bedankt voor je poging tho?quote:
Hey douche ben je torko?quote:
Nice.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een Amerikaanse bulldog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
joh mens als je de pi had gezienquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet echt, maargoed. bedankt voor je poging tho?
joh mens als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh mens als je de pi had gezien
nee man waz met jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
joh mens als jij daar gelukkig van wordt.
Yep, al gezien. Geef toe! Ze heeft wel watquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft je verzoek gehonoreerd zie ik.
geef aan jfm, ik hou niet van energydrinkquote:
wat heeft ze?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Yep, al gezien. Geef toe! Ze heeft wel wat
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice.
Had alleen eerder verwacht dat Crip zo'n hond had:Neen heb wel een chihuahua gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aantrekkingskrachtquote:
iig geen verzuurde vagijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef aan jfm, ik hou niet van energydrink
[..]
wat heeft ze?
En zo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geef aan jfm, ik hou niet van energydrink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nee, ik heb eigenlijk net gebeden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.
Arveladseeeeequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:44 schreef Montelly het volgende:
Hoeveelste staat Kasimpasa eigk?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zo?geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jfm waarom zeg je zulke dingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.![]()
![]()
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk net gebeden.
Ik weet niet. Ik kom niet aan jouw privé.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.
Amien enquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijtquote:
Ik ga er niet op klikken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
?..was ook niet aan jou gericht..quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijt
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
mkay dan moet je mn post maar negeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
?..was ook niet aan jou gericht..
shiiiiitquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ben jij dat op die plaatje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ik denk dat dat ook beter isquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken.
Ik maak de fotoquote:
Zou die muts helemaal gevuld zijn?quote:
Wat een lullige vraag zegquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou die muts helemaal gevuld zijn?
klopt wel ja, but stillquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt het juist een leuke foto, zonder die lach enge creepfoto's.
Moet nog 3,5 week wachten.quote:
't is echt niet meer te geleuven #17 - Pijn is fijnquote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
't is echt niet meer te geleuven #17 - Pijn is fijn
Is leuke topic voor haar
Ik durf het topic nooit te openenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cactussen die in anussen verdwijnen o.a.
Ben je lekker aan het genieten? Viespeuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
't is echt niet meer te geleuven #17 - Pijn is fijn
Is leuke topic voor haar
Dit ja, nieuwsgierigheid is een bitch somsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een keer gedaan, spijt gekregen en sindsdien nooit meer bekeken.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #2/2012quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een keer gedaan, spijt gekregen en sindsdien nooit meer bekeken.
Wat voor cactus was hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit ja, nieuwsgierigheid is een bitch soms
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #2/2012
1992quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in die tijd nog een badboyquote:
Je moet wel eerst hier materiaal posten voordat je toegang krijgt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:29 schreef kejeee het volgende:
İs het zo erg daar? Pijn heb ik dus echt niks mee.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in die tijd nog een badboy
Ik ging iedere dag uit enzo:
KLB / Kinderen in clubsWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jij bent verliefd op alle Aziatische vrouwen in de geschiedenis van de mensheidquote:
laat me met rustquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij bent verliefd op alle Aziatische vrouwen in de geschiedenis van de mensheid
[..]
KLB / Kinderen in clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze ook wel ruig..heb een keer meet gehad daar met fokkers
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sommige mensen worden 4 keer afgewezen of zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
KLB / Kinderen in clubsWel goede jailbait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best voor meerderjarig doorgaan, zou ik zeggen.
wtf als dat mijn kind was kreeg het slaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Is het ook. 10000 mannen en 1 vrouw (knetteriets)quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sommige mensen worden 4 keer afgewezen of zo
Maar als ik naar de aanmelders kijk lijkt heel dat forum 1 grote sausage fest.
ow..dus jij mag en zij niet? double standardsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
wtf als dat mijn kind was kreeg het slaag
Lijkt me best wel lekker om die dames gespankt te zien worden. Nomsayin'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
Waarom? Jij post ook foto's die nog bloter zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ja, als je zoon zo gekleed is heb je iets niet goed gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lekker om die dames gespankt te zien worden. Nomsayin'.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]Gezien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet uit en ik loop ook niet halfnaakt op straat lol, wat seks betreft mag mijn kind doen wat het wil zolang het maar veilig gebeurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow..dus jij mag en zij niet? double standards
Die linker lijkt beetje opquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Aan dat plaatje kun je toch ook niet zien of die meisjes uitgaan en halfnaakt op straat lopen. Beetje domme post.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ik ga niet uit en ik loop ook niet halfnaakt op straat lol, wat seks betreft mag mijn kind doen wat het wil zolang het maar veilig gebeurt.
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt beetje opjessica alba
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Ja ze heeft er wel wat weg van. Sws mooie meidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt beetje opjessica alba
Ging toch om kinderen in clubs? Of lees ik verkeerd? Zo ja, my bad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aan dat plaatje kun je toch ook niet zien of die meisjes uitgaan en halfnaakt op straat lopen. Beetje domme post.
Je quotete een post van mij waar een foto in stond. Ging er dus van uit dat je het over die foto had.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ging toch om kinderen in clubs? Of lees ik verkeerd? Zo ja, my bad.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.
Je mag d'r hebben, vriend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jessica Alba is de knapste vrouw ter wereld
Waarom gelijk zo bezitterigquote:
Goed geïentegrierd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo bezitterig
Je infiltreert beetje te goed in de Turken topic zo.
Zou jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peu en deu, alsof jullie haar uit je bed zouden trappen.
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou jij?Ik zou haar niet trappen, want vrouw. ZouOpBankSlapen/10
kutjochquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.
quote:
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel 'quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook ja en Scarlett Johansson.
Vroeger was Salma Hayek nr 1
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vragen ontwijken
Zou jij, KB, Jessica Alba uit je bed trappen?
En in Don Jonquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel ':9'.
in Eindhoven noemen we zulke mannen homoseksueel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die twee knaapjes, hoe durven ze
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Mijn nummer 1 blijft wel:
[ afbeelding ]
Samen met:Nicki...voor extra pushin' zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Mijn nummer 1 blijft wel:
[ afbeelding ]
Samen met:Oké. Stukken beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik gewoon geen 'nee' tegen zeggen:quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nicki...voor extra pushin' zeker
Viel jij niet op mannen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Peunage het volgende:
Alleen bij die tweede heb ik "my anaconda just won't"
Nee?quote:
Nicki Minaj niet waarderenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah wtf man, dan heb ik liever Katy Perry of zo
Vind haar lekker, maar dit gaat toch wel even te ver hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nicki Minaj niet waarderen
Zij is tenminste nog puur
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nicki Minaj niet waarderen
Zij is tenminste nog puur
Ben je dan meteen homo?quote:
Je bent zelf wowquote:
Wel als je het vrijwillig doet.quote:
Zij heeft altijd gezegd 'she borns this way'. Wat haat je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar lekker, maar dit gaat toch wel even te ver hoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij heeft altijd gezegd 'she borns this way'. Wat haat je?
Ja, vermakelijk idd. Seth Rogen blijft wel irritant thoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah wtf man, dan heb ik liever Katy Perry of zo
The interview was grappig btw
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wangkuiltjes penetreren/10.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn die wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
Echt mooie ogen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Wat is haar nationalitei.....wow mooie ogen!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt mooie ogen inderdaad.
[ afbeelding ]
Cheesecakequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
zag je foto, zag er goed uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echt![]()
![]()
Neger chicks en die snorren altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn haar wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
Nicki minaj is wel de mindere van de brown sugars
15 seconden...not bat at all.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neger chicks en die snorren altijd
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
Nicki minaj is wel de mindere van de brown sugars
Borte is er niet, dus je kan haar niet dmen om te vragen wrm jij een bitchboy bent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hebben jij en Borte weleens in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is er niet, dus je kan haar niet dmen om te vragen wrm jij een bitchboy bent.
Zij is geen klassieke schoonheid. Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jij en Borte weleens in de spiegel gekeken?
F.o.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Che_ het volgende:
Dames, geen ruzie maken. One luv one blot
hij bedoelde niet uiterlijk denk ik, maar meer jullie gedragquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij is geen klassieke schoonheid. Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.
Ga jij anders naar Don Jon kijken en zielig een stijve krijgen bij die scène dat Scarlet hem opgeild. Zo een losert move.
Maar goed om te weten tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hij bedoelde niet uiterlijk denk ik, maar meer jullie gedrag
Dat zekers. Ff in Borte.rar zettenquote:
Ja. Hij is idd ook een bitch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef xminator het volgende:
Montelly en stimo zouden eigenlijk wel goed bij elkaar passen.
Eensch. Ga maar lekker pics maken samen. Wel delen hè.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.
Morgen komt de glazenwasser langs, doe net alsof je me niet kent en leg alvast een stukje klaar xoxoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echt![]()
![]()
Mn curves passen er niet op, boo booquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eensch. Ga maar lekker pics maken samen. Wel delen hè.
Ja, ga nu 7 x per week en ben super happyquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GC / Vitamine D onder de zonnebank
Heb jij ook last van spierpijn? Door je tekort? Ik heb zo een pijn, dat ik echt para word soms.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik stikte bijna in mn vitamine d capsule![]()
![]()
wat is deze dan
alsof hij opeens zo langs mn keelrand schraapte, watwat
Ja, dit is wat je krijgt, als je cheesecake niet met ons deeltquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik stikte bijna in mn vitamine d capsule![]()
![]()
wat is deze dan
alsof hij opeens zo langs mn keelrand schraapte, watwat
uh niet echt spierpijn, meer pijn in mn gewrichten en dan voornamelijk in mn armen, handen en vingers..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij ook last van spierpijn? Door je tekort? Ik heb zo een pijn, dat ik echt para word soms.
ik deel graag maar niet met jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dit is wat je krijgt, als je cheesecake niet met ons deelt
Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uh niet echt spierpijn, meer pijn in mn gewrichten en dan voornamelijk in mn armen, handen en vingers..
[..]
ik deel graag maar niet met jou
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingen![]()
Hoe is het met je broertje
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?kan ook daaraan liggen toch en niet alleen vit. d
ja prima hoor, in januari wordt hij alweer zeven! jeeetje, zeven, kan je je dat voorstellen?ik voel me oud
We shall see. The game is on.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deel graag maar niet met jou
ga je een bortambitelly-plegen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.
Ja. Heb je zaad voor mequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je een bortambitelly-plegen?doei tot nooit meer ziens in dit topic he!
[..]![]()
terecht ja![]()
inshallah jij ook snel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We shall see. The game is on.#honger
zaaddonorbank.nlquote:
Ik zoek nog even door op Fok.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
[..]
zaaddonorbank.nl
Hoi Stimo. Hoe gaat het?quote:
Ik kan ze vast beter makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
Hoe wil je de transactie doen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan ze vast beter maken![]()
Maar het zal geen kabeecheesecake zijn.![]()
Inseminatie à la naturel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
De natuurlijke manier schijnt alleen maar voordelen te hebben.
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.quote:
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.
Je snapt dat jij nu moet trakteren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.
Wel rekening delen he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel problemen mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je snapt dat jij nu moet trakteren?
Zal je ff DM'en.quote:
Ga je iPhone 6 nemen? Nicequote:
Was jij niet blut?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
goud lijkt meer op brons/roze en zilver is zo en spacegrijs is weer beetje zilverstomme kleruen #durftezeggen
Goude en zilvere iPhone 6 zijn tenminste nog mooi. De zwarte is Konko lelijk.quote:
Wat is er zaadkoper?quote:
Oh ja, hoe bevalt het alleen wonen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kan ik facetimen met mama en papa
Ik doe het op vrijwillige basis.quote:
Ik serieus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het op vrijwillige basis.
Maar als je serieus was dan....
Werd je maar eens serieus genomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben in de war. Waarom neemt iedereen mij zo serieus?
Helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja, hoe bevalt het alleen wonen?
Check reviews.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Trouwens waarom is de accucapaciteit (mAh) 1810 van de iuphone en van mijn samsung s3 2100?
is dat genoeg? nu twijfel ik
iPhone is veel zuiniger, maak je niet dik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Trouwens waarom is de accucapaciteit (mAh) 1810 van de iuphone en van mijn samsung s3 2100?
is dat genoeg? nu twijfel ik
Wowowow 2face opmerking ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
iPhone is veel zuiniger, maak je niet dik.
Nou dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen.
dat doe ik jaquote:
is dat zo??quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
iPhone is veel zuiniger, maak je niet dik.
wowwow echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |