Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uh niet echt spierpijn, meer pijn in mn gewrichten en dan voornamelijk in mn armen, handen en vingers..
[..]
ik deel graag maar niet met jou
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingen![]()
Hoe is het met je broertje
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?kan ook daaraan liggen toch en niet alleen vit. d
ja prima hoor, in januari wordt hij alweer zeven! jeeetje, zeven, kan je je dat voorstellen?ik voel me oud
We shall see. The game is on.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deel graag maar niet met jou
ga je een bortambitelly-plegen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.
Ja. Heb je zaad voor mequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je een bortambitelly-plegen?doei tot nooit meer ziens in dit topic he!
[..]![]()
terecht ja![]()
inshallah jij ook snel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We shall see. The game is on.#honger
zaaddonorbank.nlquote:
Ik zoek nog even door op Fok.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
[..]
zaaddonorbank.nl
Hoi Stimo. Hoe gaat het?quote:
Ik kan ze vast beter makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
Hoe wil je de transactie doen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan ze vast beter maken![]()
Maar het zal geen kabeecheesecake zijn.![]()
Inseminatie à la naturel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
De natuurlijke manier schijnt alleen maar voordelen te hebben.
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.quote:
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.
Je snapt dat jij nu moet trakteren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.
Wel rekening delen he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel problemen mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je snapt dat jij nu moet trakteren?
Zal je ff DM'en.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |