Eensch. Ga maar lekker pics maken samen. Wel delen hè.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.
Morgen komt de glazenwasser langs, doe net alsof je me niet kent en leg alvast een stukje klaar xoxoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echt![]()
![]()
Mn curves passen er niet op, boo booquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eensch. Ga maar lekker pics maken samen. Wel delen hè.
Ja, ga nu 7 x per week en ben super happyquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GC / Vitamine D onder de zonnebank
Heb jij ook last van spierpijn? Door je tekort? Ik heb zo een pijn, dat ik echt para word soms.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik stikte bijna in mn vitamine d capsule![]()
![]()
wat is deze dan
alsof hij opeens zo langs mn keelrand schraapte, watwat
Ja, dit is wat je krijgt, als je cheesecake niet met ons deeltquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik stikte bijna in mn vitamine d capsule![]()
![]()
wat is deze dan
alsof hij opeens zo langs mn keelrand schraapte, watwat
uh niet echt spierpijn, meer pijn in mn gewrichten en dan voornamelijk in mn armen, handen en vingers..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij ook last van spierpijn? Door je tekort? Ik heb zo een pijn, dat ik echt para word soms.
ik deel graag maar niet met jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dit is wat je krijgt, als je cheesecake niet met ons deelt
Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uh niet echt spierpijn, meer pijn in mn gewrichten en dan voornamelijk in mn armen, handen en vingers..
[..]
ik deel graag maar niet met jou
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen last van je benen? Ik word er serieus waar gek van vandaag en heb jankneigingen![]()
Hoe is het met je broertje
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uhm benen, ja soms maar dat is denk ik ook omdat ik niet zoveel sport?kan ook daaraan liggen toch en niet alleen vit. d
ja prima hoor, in januari wordt hij alweer zeven! jeeetje, zeven, kan je je dat voorstellen?ik voel me oud
We shall see. The game is on.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deel graag maar niet met jou
ga je een bortambitelly-plegen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft bijna twee kids. Ik voel me pas oud.
Ja. Heb je zaad voor mequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je een bortambitelly-plegen?doei tot nooit meer ziens in dit topic he!
[..]![]()
terecht ja![]()
inshallah jij ook snel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We shall see. The game is on.#honger
zaaddonorbank.nlquote:
Ik zoek nog even door op Fok.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
[..]
zaaddonorbank.nl
Hoi Stimo. Hoe gaat het?quote:
Ik kan ze vast beter makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij wist toch betere recepten
Hoe wil je de transactie doen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan ze vast beter maken![]()
Maar het zal geen kabeecheesecake zijn.![]()
Inseminatie à la naturel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
De natuurlijke manier schijnt alleen maar voordelen te hebben.
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.quote:
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van der Valk heeft goede restaurant. Laten we daar afspreken en kijken hoe we het gaan aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |