Ben je dan meteen homo?quote:
Je bent zelf wowquote:
Wel als je het vrijwillig doet.quote:
Zij heeft altijd gezegd 'she borns this way'. Wat haat je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar lekker, maar dit gaat toch wel even te ver hoor.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij heeft altijd gezegd 'she borns this way'. Wat haat je?
Ja, vermakelijk idd. Seth Rogen blijft wel irritant thoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah wtf man, dan heb ik liever Katy Perry of zo
The interview was grappig btw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wangkuiltjes penetreren/10.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn die wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
Echt mooie ogen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Wat is haar nationalitei.....wow mooie ogen!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt mooie ogen inderdaad.
[ afbeelding ]
Cheesecakequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
zag je foto, zag er goed uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echt![]()
![]()
Neger chicks en die snorren altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn haar wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
Nicki minaj is wel de mindere van de brown sugars
15 seconden...not bat at all.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neger chicks en die snorren altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |