Waarom gelijk zo bezitterigquote:
Goed geïentegrierd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo bezitterig
Je infiltreert beetje te goed in de Turken topic zo.
Zou jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peu en deu, alsof jullie haar uit je bed zouden trappen.
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou jij?Ik zou haar niet trappen, want vrouw. ZouOpBankSlapen/10
kutjochquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.
quote:
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel 'quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook ja en Scarlett Johansson.
Vroeger was Salma Hayek nr 1
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vragen ontwijken
Zou jij, KB, Jessica Alba uit je bed trappen?
En in Don Jonquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel ':9'.
in Eindhoven noemen we zulke mannen homoseksueel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die twee knaapjes, hoe durven ze
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Mijn nummer 1 blijft wel:
[ afbeelding ]
Samen met:Nicki...voor extra pushin' zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Mijn nummer 1 blijft wel:
[ afbeelding ]
Samen met:Oké. Stukken beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik gewoon geen 'nee' tegen zeggen:quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nicki...voor extra pushin' zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Viel jij niet op mannen?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Peunage het volgende:
Alleen bij die tweede heb ik "my anaconda just won't"
Nee?quote:
Nicki Minaj niet waarderenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah wtf man, dan heb ik liever Katy Perry of zo
Vind haar lekker, maar dit gaat toch wel even te ver hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nicki Minaj niet waarderen
Zij is tenminste nog puur
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nicki Minaj niet waarderen
Zij is tenminste nog puur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |