Waarom gelijk zo bezitterigquote:
Goed geïentegrierd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo bezitterig
Je infiltreert beetje te goed in de Turken topic zo.
Zou jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peu en deu, alsof jullie haar uit je bed zouden trappen.
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou jij?Ik zou haar niet trappen, want vrouw. ZouOpBankSlapen/10
kutjochquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet. Maar dat betekent niks: er zijn vrij weinig vrouwen die ik wél uit m'n bed zou trappen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.
quote:
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel 'quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook ja en Scarlett Johansson.
Vroeger was Salma Hayek nr 1
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vragen ontwijken
Zou jij, KB, Jessica Alba uit je bed trappen?
En in Don Jonquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vond Scarlett Johansson vroeger ook 'meh'. Maar in Captain America: The Winter Soldier vond ik haar wel ':9'.
in Eindhoven noemen we zulke mannen homoseksueel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die twee knaapjes, hoe durven ze
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |