quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in die tijd nog een badboy
Ik ging iedere dag uit enzo:
KLB / Kinderen in clubsWel goede jailbait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best voor meerderjarig doorgaan, zou ik zeggen.
wtf als dat mijn kind was kreeg het slaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Is het ook. 10000 mannen en 1 vrouw (knetteriets)quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sommige mensen worden 4 keer afgewezen of zo
Maar als ik naar de aanmelders kijk lijkt heel dat forum 1 grote sausage fest.
ow..dus jij mag en zij niet? double standardsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
wtf als dat mijn kind was kreeg het slaag
Lijkt me best wel lekker om die dames gespankt te zien worden. Nomsayin'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
Waarom? Jij post ook foto's die nog bloter zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ja, als je zoon zo gekleed is heb je iets niet goed gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef kejeee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lekker om die dames gespankt te zien worden. Nomsayin'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]Gezien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet uit en ik loop ook niet halfnaakt op straat lol, wat seks betreft mag mijn kind doen wat het wil zolang het maar veilig gebeurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow..dus jij mag en zij niet? double standards
Die linker lijkt beetje opquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Aan dat plaatje kun je toch ook niet zien of die meisjes uitgaan en halfnaakt op straat lopen. Beetje domme post.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ik ga niet uit en ik loop ook niet halfnaakt op straat lol, wat seks betreft mag mijn kind doen wat het wil zolang het maar veilig gebeurt.
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt beetje opjessica alba
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel goede jailbait.
[ afbeelding ]
Ja ze heeft er wel wat weg van. Sws mooie meidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt beetje opjessica alba
Ging toch om kinderen in clubs? Of lees ik verkeerd? Zo ja, my bad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aan dat plaatje kun je toch ook niet zien of die meisjes uitgaan en halfnaakt op straat lopen. Beetje domme post.
Je quotete een post van mij waar een foto in stond. Ging er dus van uit dat je het over die foto had.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ging toch om kinderen in clubs? Of lees ik verkeerd? Zo ja, my bad.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oneensch. Ik vind haar wel lekker, maar Jessica Alba vind ik 'meh'.
Je mag d'r hebben, vriend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jessica Alba is de knapste vrouw ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |