Zou wangkuiltjes penetreren/10.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn die wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
Echt mooie ogen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Wat is haar nationalitei.....wow mooie ogen!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt mooie ogen inderdaad.
[ afbeelding ]
Cheesecakequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens dit topic gaat te mainstream, laten we terug gaan naar cheesecake bakken en dagelijkse gewichtstruggles.
zag je foto, zag er goed uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste cheesecake gemaakt en hij is echt![]()
![]()
Neger chicks en die snorren altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Zijn haar wangkuiltjes echt of niet? Had ze vroeger niet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
Nicki minaj is wel de mindere van de brown sugars
15 seconden...not bat at all.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neger chicks en die snorren altijd
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
Nicki minaj is wel de mindere van de brown sugars
Borte is er niet, dus je kan haar niet dmen om te vragen wrm jij een bitchboy bent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hebben jij en Borte weleens in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is er niet, dus je kan haar niet dmen om te vragen wrm jij een bitchboy bent.
Zij is geen klassieke schoonheid. Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben jij en Borte weleens in de spiegel gekeken?
F.o.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Che_ het volgende:
Dames, geen ruzie maken. One luv one blot
hij bedoelde niet uiterlijk denk ik, maar meer jullie gedragquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij is geen klassieke schoonheid. Maar als ik een man was had ik haar zeker geneukt. Ze had wat geils over zich.
Ga jij anders naar Don Jon kijken en zielig een stijve krijgen bij die scène dat Scarlet hem opgeild. Zo een losert move.
Maar goed om te weten tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hij bedoelde niet uiterlijk denk ik, maar meer jullie gedrag
Dat zekers. Ff in Borte.rar zettenquote:
Ja. Hij is idd ook een bitch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef xminator het volgende:
Montelly en stimo zouden eigenlijk wel goed bij elkaar passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |