SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zat op je reactie al te wachten...kom op man gooi iets origineels uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
Montelly zet hem op. Verpest het deze keer niet he
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Che_ het volgende:
Montelly zet hem op. Verpest het deze keer niet he
hmmm km mr hr bbyquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
ik ga ook ff posten in s&g, k houd wel me hoofddoek op
kom er al aan xoxoquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
hmmm km mr hr bby
mn broek hangt op mn knieen
We kun je weglaten. Ik geniet er nog van. Anderen vast ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.
Ik post het niet voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weten we nu wel. Uitgekauwde grap dit.
quote:
Waarom gaan jullie geen incestueuze relatie met elkaar aan? Dikkerdje tevreden, manlet tevredenquote:
of een stoeipoez.quote:
Om ermee te cuddlen <333333333333333333333333333333333333quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of een stoeipoez.
Nee ik wil ook man.allergie.
Leuke topic daarover:quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of een stoeipoez.
Nee ik wil ook man.allergie.
https://www.facebook.com/video.php?v=1010434465638289&permPage=1quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ben even fapje aan het plegen, zoveel genot in deze TT
omdat speciaal dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:22 schreef Drinky het volgende:
waarom hebben turken een speciaal topic trouwens, hebben jullie dat niet in je eigen land?
wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke topic daarover:
R&P / Nieuwe liefde is allergisch voor katten.
Ik heb geeneens een eigen land, of nationaliteit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:22 schreef Drinky het volgende:
waarom hebben turken een speciaal topic trouwens, hebben jullie dat niet in je eigen land?
Ik haat huisdieren, dus zou haar een highfive geven.quote:
ik ben ook mens van de universum.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:23 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een eigen land, of nationaliteit.
huisdierenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik haat huisdieren, dus zou haar een highfive geven.
[ afbeelding ]
wist niet dat jij je zus zO noemdequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een Amerikaanse bulldog.
sterk hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wist niet dat jij je zus zO noemde
Deze beledigingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh damnnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak even filmpje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ben even fapje aan het plegen, zoveel genot in deze TT
niet echt, maargoed. bedankt voor je poging tho?quote:
Hey douche ben je torko?quote:
Nice.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een Amerikaanse bulldog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
joh mens als je de pi had gezienquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet echt, maargoed. bedankt voor je poging tho?
joh mens als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joh mens als je de pi had gezien
nee man waz met jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
joh mens als jij daar gelukkig van wordt.
Yep, al gezien. Geef toe! Ze heeft wel watquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft je verzoek gehonoreerd zie ik.
geef aan jfm, ik hou niet van energydrinkquote:
wat heeft ze?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Yep, al gezien. Geef toe! Ze heeft wel wat
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice.
Had alleen eerder verwacht dat Crip zo'n hond had:Neen heb wel een chihuahua gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aantrekkingskrachtquote:
iig geen verzuurde vagijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef aan jfm, ik hou niet van energydrink
[..]
wat heeft ze?
En zo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geef aan jfm, ik hou niet van energydrink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nee, ik heb eigenlijk net gebeden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.
Arveladseeeeequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:44 schreef Montelly het volgende:
Hoeveelste staat Kasimpasa eigk?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zo?geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jfm waarom zeg je zulke dingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.![]()
![]()
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk net gebeden.
Ik weet niet. Ik kom niet aan jouw privé.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.
Amien enquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijtquote:
Ik ga er niet op klikken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
?..was ook niet aan jou gericht..quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijt
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
mkay dan moet je mn post maar negeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
?..was ook niet aan jou gericht..
shiiiiitquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ben jij dat op die plaatje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ik denk dat dat ook beter isquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken.
Ik maak de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |