quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zo?geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jfm waarom zeg je zulke dingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.![]()
![]()
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk net gebeden.
Ik weet niet. Ik kom niet aan jouw privé.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen idee zie ik eruit alsof ik dat drink?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan denk ik, in een sok.
Amien enquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In dat geval: mogen je gebeden geaccepteerd worden.
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijtquote:
Ik ga er niet op klikken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
?..was ook niet aan jou gericht..quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen? Ik ben altijd aardig geweest tegen je, dus als je me hiermee wil "dissen" ben je echt een beetke de weg kwijt
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
mkay dan moet je mn post maar negeren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
?..was ook niet aan jou gericht..
shiiiiitquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ben jij dat op die plaatje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Ik denk dat dat ook beter isquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken.
Ik maak de fotoquote:
Zou die muts helemaal gevuld zijn?quote:
Wat een lullige vraag zegquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou die muts helemaal gevuld zijn?
klopt wel ja, but stillquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt het juist een leuke foto, zonder die lach enge creepfoto's.
Moet nog 3,5 week wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |