Dit inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
doe die kat aan een touwtje buiten als hij er is?
zou mijn date buiten zetten als m'n kat er isquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon die kat naar buiten wanneer hij langskomt geen optie?
Mijn kat is er altijd alquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zou mijn date buiten zetten als m'n kat er is
En voor de date Cetitizine of Loratadine.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik zou passeren. Katten gaan boven mensen. Altijd. Vooral Maine Coons.
Katten
Mensen
Maine Coons![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben ze het nog niet getest?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef senesta het volgende:
Misschien dat het met pilletjes wel gaat? Jammer overigens dat het met je coontje niet gaat. Ik ben allergisch voor kortharige katten maar van mijn maine coons heb ik helemaal geen last.
Het 'kat' zal gewoon in huis blijven hangen... Vooral als hij enorm allergisch is voor katten schiet dit niets op.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon die kat naar buiten wanneer hij langskomt geen optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |