Dit inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
doe die kat aan een touwtje buiten als hij er is?
zou mijn date buiten zetten als m'n kat er isquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon die kat naar buiten wanneer hij langskomt geen optie?
Mijn kat is er altijd alquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zou mijn date buiten zetten als m'n kat er is
En voor de date Cetitizine of Loratadine.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik zou passeren. Katten gaan boven mensen. Altijd. Vooral Maine Coons.
Katten
Mensen
Maine Coons![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben ze het nog niet getest?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef senesta het volgende:
Misschien dat het met pilletjes wel gaat? Jammer overigens dat het met je coontje niet gaat. Ik ben allergisch voor kortharige katten maar van mijn maine coons heb ik helemaal geen last.
Het 'kat' zal gewoon in huis blijven hangen... Vooral als hij enorm allergisch is voor katten schiet dit niets op.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon die kat naar buiten wanneer hij langskomt geen optie?
Ik heb heel mijn leven katten gehad en mijn Coon is (hoe 'crazy old cat lady' het misschien ook klinkt) meer dan 'gewoon' een huisdier. Ik woon alleen, dus het is echt mijn kindje. En toch vind ik het lastig, want dit is een jongen waar het echt letterlijk op ieder vlak mee klikt, gewoon bijna zo'n filmliefde waarin alles goed is en voelt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef Gwywen het volgende:
Hoe wezenlijk is het voor jou om een kat te hebben? Ik persoonlijk zou me bv. niet kunnen voorstellen om nooit meer een kat te hebben.
Ik denk dat iedereen wel iets heeft dat voor hem/haar wezenlijk is en als je daar voor een nieuwe partner afscheid van zou moeten nemen denk ik dat de relatie op de lange termijn weinig kans van slagen heeft.
Vooral niet/nooit je kat weg doen en op andere manieren de relatie zien te onderhouden.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn leven katten gehad en mijn Coon is (hoe 'crazy old cat lady' het misschien ook klinkt) meer dan 'gewoon' een huisdier. Ik woon alleen, dus het is echt mijn kindje. En toch vind ik het lastig, want dit is een jongen waar het echt letterlijk op ieder vlak mee klikt, gewoon bijna zo'n filmliefde waarin alles goed is en voelt.
Zie redelijk verdeelde meningen, ene zou de kat wegdoen en andere zou de relatie afbreken. Ik zou in deze fase zeker nog voor geen miljoen mijn kat wegdoen, maar ben wel bang voor hoe het in de toekomst moet. Het afspreken in zijn stad en bij hem thuis kan nu ook nog wel gewoon maar dat is ook geen lange termijn optie. Ook dichterbij wonen niet want het gaat me er meer om dat ik hem ook graag in mijn huis wil ontvangen zonder dat hij na 5 min halfdood weggedragen moet worden.
Kan een allergie overgaan?
Alsjeblieft, doe nooit je kat weg. Ik ben blij dat je er zo over denkt. Je vriend (en mensen in het algemeen) kunnen je altijd verraden en pijn doen. Je kat zal dat niet doen, huisdieren zijn altijd trouw aan hun eigenaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:44 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn leven katten gehad en mijn Coon is (hoe 'crazy old cat lady' het misschien ook klinkt) meer dan 'gewoon' een huisdier. Ik woon alleen, dus het is echt mijn kindje. En toch vind ik het lastig, want dit is een jongen waar het echt letterlijk op ieder vlak mee klikt, gewoon bijna zo'n filmliefde waarin alles goed is en voelt.
Zie redelijk verdeelde meningen, ene zou de kat wegdoen en andere zou de relatie afbreken. Ik zou in deze fase zeker nog voor geen miljoen mijn kat wegdoen, maar ben wel bang voor hoe het in de toekomst moet. Het afspreken in zijn stad en bij hem thuis kan nu ook nog wel gewoon maar dat is ook geen lange termijn optie. Ook dichterbij wonen niet want het gaat me er meer om dat ik hem ook graag in mijn huis wil ontvangen zonder dat hij na 5 min halfdood weggedragen moet worden.
Kan een allergie overgaan?
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:09 schreef emptiness het volgende:
[..]
Alsjeblieft, doe nooit je kat weg. Ik ben blij dat je er zo over denkt. Je vriend (en mensen in het algemeen) kunnen je altijd verraden en pijn doen. Je kat zal dat niet doen, huisdieren zijn altijd trouw aan hun eigenaar.
Wat is dat nou voor kul-advies? Of stel je voor dat ze de rest van hun leven apart blijven wonen? En wat als eventuele kinderen ook allergisch zijn? Dat TS de rest van haar leven in haar eigen huisje blijft met kat? Alles moet wijken voor de kat?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vooral niet/nooit je kat weg doen en op andere manieren de relatie zien te onderhouden.
de kat die ze nu heeft wordt geen 100 hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:36 schreef papernote het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kul-advies? Of stel je voor dat ze de rest van hun leven apart blijven wonen?
Ze heeft die kat zes jaar. Zo'n beest kan nog prima tien jaar leven. Wil je de eerste tien jaar van je relatie apart wonen?quote:Op woensdag 24 december 2014 09:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
de kat die ze nu heeft wordt geen 100 hoor.
raskatten worden minder oud.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:42 schreef papernote het volgende:
[..]
Ze heeft die kat zes jaar. Zo'n beest kan nog prima tien jaar leven. Wil je de eerste tien jaar van je relatie apart wonen?
Nee, maar de mensen die hier zo stellig niet/nooit roepen moeten beseffen hoe onrealistisch zo'n uitspraak is.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
raskatten worden minder oud.
anyways, er is nog geen relatie ze daten alleen nog maar. Wil je zo'n beest al gelijk bij de eerste zoen in het asiel gooien?
Hoe realistisch zo'n uitspraak is, hangt toch echt af van degene die de uitspraak doet en hoe diegene handelt. En dat weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Nee, maar de mensen die hier zo stellig niet/nooit roepen moeten beseffen hoe onrealistisch zo'n uitspraak is.
dit en als het ooit op samenwonen aankomt kun je mss je kat bij een bekende plaatsen ofzo zodat je je kat nog eens kunt zien. en ook niet te snel gaan samenwonenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vooral niet/nooit je kat weg doen en op andere manieren de relatie zien te onderhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |