SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Echt onder de gordel dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutstylo. Ik had een veel mooiere TT, namelijk çizkek.
Ik gebruik het gewoon als een gordel eigenlijk. Echt kleine heb jijquote:
Nog nooit klachten gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon als een gordel eigenlijk. Echt kleine heb jij
Kwam dat door de ducktape?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
hmm vertel me er meer overquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Gemiddeld 14,15cm voor Turken en 15,88cm voor Nederlanders, slotje graag.
Ik ben geen Turk, nog Nederlanderquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm vertel me er meer over
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk, nog Nederlander
'noch' lan, noch!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Triggershot het volgende:
'noch' lan, noch!
En die 'geen' moet weg verdomde allochtoon.
Heb jij niet geslapen ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'noch' lan, noch!
En die 'geen' moet weg verdomde allochtoon.
ik ooooook, nu pas thuis, was SALE shoppen werken, blughquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb zin in sarma en sushi verdomme.
Slapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij niet geslapen ofzo
En nog wat leuks gescoord? Volgende week naar shabu shabuquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ooooook, nu pas thuis, was SALE shoppen werken, blugh
Fuck yes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
En nog wat leuks gescoord? Volgende week naar shabu shabu
Wat heeft iedereen tegen shabu shabuquote:
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In jouw harem geen tijd voor slapen
Twee keer geweest, twee keer kapotveel gegeten. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen shabu shabu
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.quote:
Nooit succes geweest bij mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sale shoppen in London bitchezz
LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denken
Dus het is toch geen hoax?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sus lan, straks gaan mensen verkeerde dingen denken
Colak doet het wel goed onder Hamzaoglu, no?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Reddead het volgende:
weer eens punten verspeeld in ankara.
Je snapt het niet echt he?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.
Doen ze sowieso wel, maar dan gaan we ze ook weer bevestiging zoeken.quote:LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.
De serveerstersquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Do tell.
Ik was aan het twijfelen maar heb nooit bij sumo gegeten, wat vind je beter daar dan?
Ik vond Sumo gewoon lekkerder?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Do tell.
Ik was aan het twijfelen maar heb nooit bij sumo gegeten, wat vind je beter daar dan?
bitch plsquote:
Oh lekker duidelijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond Sumo gewoon lekkerder?
Ik heb de Lush helemaal uitgekocht en een hele mooie colbert bij H&M met zieke borduursels.Fits me like a glove.
Is er sale bij de Lush?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond Sumo gewoon lekkerder?
Ik heb de Lush helemaal uitgekocht en een hele mooie colbert bij H&M met zieke borduursels.Fits me like a glove.
Oh wauw misschien maar eens een bezoekje wagen dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yeah bby, veel 50% maar niet op alles.
Ik heb hem onderschept en eet de kapsalon nu xoxo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Drie kwartier geleden kapsalon besteld. Heb nog niks hier.
Weten jullie wie ik moet bellen? Iemand connecties?
Khalid al ge-appt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Drie kwartier geleden kapsalon besteld. Heb nog niks hier.
Weten jullie wie ik moet bellen? Iemand connecties?
Is goed. Had 'm besteld met varkensdöner.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb hem onderschept en eet de kapsalon nu xoxo.
Ga ga waar heb je besteld, Ariah?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is goed. Had 'm besteld met varkensdöner.
xoxo
0684063987(Als je met lyca belt is het gratisquote:
Oké bedankt bradda.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0684063987(Als je met lyca belt is het gratis)
Ken ik niet denk ik, zijn ze halal?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was grapje, skkltje. Bij Golden Exodus.
Op hun site staat niks, dus zou beter bellen dan.quote:
Twee minuten nadat je dit postte kwam hij aan. Heb je me verlinkt, vriend?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0684063987(Als je met lyca belt is het gratis)
Ik heb jou alleen als prioriteit aangegeven. Eetsmakelijk vriendquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee minuten nadat je dit postte kwam hij aan. Heb je me verlinkt, vriend?
20 WORDS RELATED TO DUSHIquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dushi
Dankjewel, habibi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen als prioriteit aangegeven. Eetsmakelijk vriend
Vleiend hè.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
20 WORDS RELATED TO DUSHI
dushy darling doy sauce honey kanish aids bored chetty doy idk ish ismail love pumpkin sauce slut snookums spec std sweety
Hey snookums.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aids bored idk ismail sauce slut snookums std idd seer vleyend
Ah okay ;]quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op hun site staat niks, dus zou beter bellen dan.
Verdomme Deuce hhhh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hun bezorger is in ieder geval lichtgetint. Vind ik authentiek genoeg.
Echt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.
[..]
Nooit succes geweest bij mij.
[..]
LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt?
Njah weet iig dat ik bij lush wel ga slagen omdat het daar sowieso goedkoper is dan hier.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?
Jij pumpkin sauce slut!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
20 WORDS RELATED TO DUSHI
dushy darling doy sauce honey kanish aids bored chetty doy idk ish ismail love pumpkin sauce slut snookums spec std sweety
Geen idee. Heb mij echt totaal niet voorbereid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?
Nou ik ook doei.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]vaak genoeg gegaan om een conclusie te mogen trekken, dankjewel.
Hoelang blijf je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Heb mij echt totaal niet voorbereid.
Shit is aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ok gefeliciteerd. bak een cheesecake.
Zou zo die van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1518309021787506
#Deuce
Jij hebt ook PMS he, want alles moet weer om jou draaien.quote:
Nee, om mijn hond.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook PMS he, want alles moet weer om jou draaien.
Prijs van twee kalkoenen. Kapot cheapquote:
Dat is privéquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doen jullie met nye. Ik ga met che bankhangen
You like that.quote:
No wayquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doen jullie met nye. Ik ga met che bankhangen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
You like that.
Als ik zo spugend op straat loop en tegen mensen bots van eh sletje wat kijk je.
Ik gaf alleen antwoord op wat ik ging doen. Nergens heb ik 'wij' gezegd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onthouden voor volgende x: jullie is altijd - stylo
Wie ben jij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gaf alleen antwoord op wat ik ging doen. Nergens heb ik 'wij' gezegd.
die posten hier niet meer uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Beach het volgende:
hey deuce kb janpiraat montelly nog fijne kerst
Die ene voor de trein is wel rijk gewordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lfies-van-2014.dhtml
Mensen die continu selfies maken moeten dood.
Ziet er goed uit. Smakelijkquote:
Jans stukje dan. Mi gado.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie zegt dat dat mijn stukje wasss.![]()
Maar thanks mensen, smaakte echt goed.
bijna zeven is hij! Hij slaapt dus kan de groetjes niet meer geven aan hem.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Slaapt ie bij jou?
Hoe oud is je broertje? Doe hem maar de groetjes.
En mij niet uitnodigen.quote:
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.quote:
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bijna zeven is hij! Hij slaapt dus kan de groetjes niet meer geven aan hem.
Wowowowow.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.
Ik blijf er bij: wat is er mis met jou dat ze zelfs jou niet wilde?
O, ik wilde haar nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.
Ik blijf er bij: wat is er mis met jou dat ze zelfs jou niet wilde?
baby'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.
Hoe oud is je neefjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.
Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik wilde haar niet. En bovendien passen we voor geen ene moer bij elkaar.
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
11LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteld
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en mn neefje is dik. Heeft van die vette armen en benen. En wallah hij is lief. Ik zeg dit niet omdat hij mn neefje is. Hij sjanst ook met iedereen. Overal waar wij zijn gaat ie aandacht vragen van mensen en chicks smelten sws.
Of ik, of jij hebt last van geheugenverliesquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?
Ik bijt in zijn armen. En soms gooi ik hem in de lucht, maar dan huilt hij. En we duwen (hij trekt en kijkt me aan van wat moet je wijf en ik duw de la terug van luister naar mij) uren aan een la, om te kijken wie het langer volhoudt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]knijp en bijt je er liefkozend in?
Je zei ze loopt achter mij aan gast. Hier op het forum.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of ik, of jij hebt last van geheugenverlies
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
En gezien KB iedere x stil is met dit onderwerp vermoed ik idd dat Mathemaat de winnaar is hierin.
Gefeliciteerd.
Agree eigk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
Jullie beide kunnen ook gewoon jullie bek mond houden erover
Ik volg haar ook niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen.
Agree.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.
maar jij begon wel er weer over liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree eigk.
Mathemaat sus yeter
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij begon wel er weer over lief
Oké, ablaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rechtdoor, eerste afslag naar links, daarna twee keer links.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
Alleen als je op TC je tietjes toont.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
Altijd ruzie maken die stimorol. Als ik admin was had ik het wel geweten
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als je op TC je tietjes toont.
Zitten daar best goeie tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?
Je moet gewoon normaal doen ja. Het is kerst, potverdomme. Doe normal manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?
Hey hey. Geen grapjes hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat grapjesquote:
jatog weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij datWas alllll night rubbing material bby
Je moet ook naar foksters en niet fokkersquote:
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook naar foksters en niet fokkers
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Kom s en g doen op TC dan ;$$$$quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Ik heb vandaag mijn no-sugar gebroken. Voor vandaag alleen. Dus sorry, maar ik loop zo even naar beneden voor een kop thee en wat chocolaquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Derive het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allen
Die kut knetter plaatst alleen maar foto'squote:
Succes bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga. Als ik kijk hoop ik voor je dat ik iets vind.
Teringquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
Lekker toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
hmmmm vertel me meeer bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Oeh zie wel een Koerdische in het vrouwen gedeelte.Vay vay.
Ja ik zag het. En het is geen troll account hequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Zij is getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. En het is geen troll account he
Wowowowowow. Doe fancyquote:
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk domquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wowowowowow. Doe fancy
Ik heb trouwens geen Philadelphia in mijn cheesecake gebruikt, maar cheap ass euroshopper roomkaas
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Weet niet.quote:
Kejee is toch zgn Koerdisch?quote:
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Inspector gadgetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
1 van haar eerste comment op fok was, dat ze 50+ bedpartners heeft gehad en op badoo zit. 😂
Vond leuke foto'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Nee, maar je begint met A en eindigt met Kejeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef kejeee het volgende:
Fok istihbarati is er wel snel bij zeg hahahaha
Voor mijn gevoel is het bijna hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Ik heb 1,80 voor 3 pakjes AH Basic roomkaas betaaldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemen
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergquote:
Waar woon je, lets meetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef kejeee het volgende:
Mijn ex spreekt geen Nederlands, en ik woon er ook al jaren niet meer duss sıkıntı yok
Dat is geen Koerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Dude, ze post meequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Jullie weten dat het meisje in kwestie nu gewoon zit mee te lezen?
niet haten pazardan aldım hahahaaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergdoen om haar tapijt.
Kwam door haar post in Irak topic. Goede denkbeeldenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
Dat is geen Koerd....
[..]
Inspector gadget
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
Zolang je geen Sorani spreekt ben je geen Koerd.. wahahau
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
Jouw kennendequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor? Heb ik haar ergens uitgedaagd? Vernederd? Verlaagd? Slecht over haar gesproken?
Wel op Fok. Niet dat één ons in het echt zo is, hoop ik...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, dat is het punt..
Hahaha whuttttt? Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.
Kidding me?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.
chuni bashiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
werken, studeren, adem halen, zoiets?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan eigk? In Firansa yani?
WIJ ZIJN ZAZA A MATTIE KOM VECHTENquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kidding me?
Jij spreekt noch Kurmanci noch Sorani. Ksssshtt
VRAAG CHEquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel op Fok. Niet dat één ons in het echt zo is, hoop ik...
HEB CHE HOREN PRATENquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha whuttttt? Hoe kom je daarbij?
En geile foto's machen. Copy that.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef kejeee het volgende:
[..]
werken, studeren, adem halen, zoiets?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bashm sopas. To choni? Malu mndal chonen?
Damn, wat zijn ze er weer snel bij hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef kejeee het volgende:
ık weet niet wie me zit te DMen maar ik heb nog geen rechten sorry
Madurodam mi?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]you lost me.
Waduro? Zegt dat je iets?weet niet hoe je zoiets typt.
Waar en wat studeer je? Is het duurder dan in NL? Ik zat namelijk zelf ook te denken om een tijdje in Frankrijk te studeren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef kejeee het volgende:
[..]
werken, studeren, adem halen, zoiets?
Zou goed kunnen, maar in La France heb je ook particuliere universiteiten, die zijn duurder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
wait, whut? 180 euro of 1800 euro?
180 for real, ik betaal door toeslag nog maar 30 euro huur zelf ook, verzekering gratis. burda geçinmek daha kolay yaniquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
wait, whut? 180 euro of 1800 euro?
:s Wow, dat is echt geen moer... Ik betaal voor deeltijd 1800 ofzo..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef kejeee het volgende:
[..]
180 for real, ik betaal door toeslag nog maar 30 euro huur zelf ook, verzekering gratis. burda geçinmek daha kolay yani
Maar jij hebt zeker bijles nodigquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
:s Wow, dat is echt geen moer... Ik betaal voor deeltijd 1800 ofzo..
soort van "zogenaamd"? Dus je zegt iets, maar je meent het niet en zegt dat erachteraan ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Che_ het volgende:
Kb in welke context is dat dan, 'waduro'
Hahaha nee man. Had al veer eerder een DM gestuurtquote:
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef kejeee het volgende:
Ik ben 25 en studeer dus nog hehe, volgend jaar voor de lol 2e mastertje erbij
Ik ben 'volbloed' 'Turks'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef kejeee het volgende:
Zitten hier in t turkenhoekje alleen maar koerden of ligt dat aan mij?
Nope. Alle verdwaalde allochtonen. En zijn single.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef kejeee het volgende:
Zitten hier in t turkenhoekje alleen maar koerden of ligt dat aan mij?
Hmmm. Ik heb er niet van gehoord. Misschien in het Kurmanci?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soort van "zogenaamd"? Dus je zegt iets, maar je meent het niet en zegt dat erachteraan ofzo?
Waderoe ofzo is de uitspraak?
Denk eerder farci.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmmm. Ik heb er niet van gehoord. Misschien in het Kurmanci?
jij niet, maar zie mn pa al googlen op de opleidingsnaam en hier terechtkomen hahaha asar beniquote:
Dat is knap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
iets met 4 talen en recht laat ik t zo stellen
Internationaal recht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef kejeee het volgende:
[..]
jij niet, maar zie mn pa al googlen op de opleidingsnaam en hier terechtkomen hahaha asar beni
iets met 4 talen en recht laat ik t zo stellen
Nou bescheiden ben je iig niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Ik ben officieel hyperpolyglot volgens de Fransen, spreek 7 talen op hoog niveau. Recht kreeg ik er gratisch bij, interesseert me niet zo.
Ben je van plan om vertaler te worden in Brussel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Ik ben officieel hyperpolyglot volgens de Fransen, spreek 7 talen op hoog niveau. Recht kreeg ik er gratisch bij, interesseert me niet zo.
Ben je in een tinychat gesprek geboren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef kejeee het volgende:
Koerdisch en Turks, ben in TC geboren.
Spreek je ook Spaans?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef kejeee het volgende:
Wat steel je mijn grap, met je hoofd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je in een tinychat gesprek geboren?
ja hier dacht ik ook meteen aan shiiiquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je in een tinychat gesprek geboren?
Welke stad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef kejeee het volgende:
Koerdisch en Turks, ben in TC geboren.
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier dacht ik ook meteen aan shiii
dat ja hehequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.
Verklaart meteen waarom jij een universitaire opleiding volgt, hmm.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Mathemaat het volgende:
Vroeger toen het onderwijsniveau van het gymnasium degelijk was, leerde je ook iets van 6 talen vloeiend spreken.
Heel veel mensen hebben dat in hun naam op FBquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turk Cumhuriyeti dacht ik. Republiek der Leeghoofden.
Dat heeft een logische verklaring, hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben dat in hun naam op FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |