Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik wilde haar niet. En bovendien passen we voor geen ene moer bij elkaar.
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
11LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteld
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en mn neefje is dik. Heeft van die vette armen en benen. En wallah hij is lief. Ik zeg dit niet omdat hij mn neefje is. Hij sjanst ook met iedereen. Overal waar wij zijn gaat ie aandacht vragen van mensen en chicks smelten sws.
Of ik, of jij hebt last van geheugenverliesquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?
Ik bijt in zijn armen. En soms gooi ik hem in de lucht, maar dan huilt hij. En we duwen (hij trekt en kijkt me aan van wat moet je wijf en ik duw de la terug van luister naar mij) uren aan een la, om te kijken wie het langer volhoudt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]knijp en bijt je er liefkozend in?
Je zei ze loopt achter mij aan gast. Hier op het forum.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of ik, of jij hebt last van geheugenverlies
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
En gezien KB iedere x stil is met dit onderwerp vermoed ik idd dat Mathemaat de winnaar is hierin.
Gefeliciteerd.
Agree eigk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
Jullie beide kunnen ook gewoon jullie bek mond houden erover
Ik volg haar ook niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen.
Agree.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.
maar jij begon wel er weer over liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree eigk.
Mathemaat sus yeter
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij begon wel er weer over lief
Oké, ablaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rechtdoor, eerste afslag naar links, daarna twee keer links.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
Alleen als je op TC je tietjes toont.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
Altijd ruzie maken die stimorol. Als ik admin was had ik het wel geweten
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als je op TC je tietjes toont.
Zitten daar best goeie tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?
Je moet gewoon normaal doen ja. Het is kerst, potverdomme. Doe normal manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?
Hey hey. Geen grapjes hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat grapjesquote:
jatog weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij datWas alllll night rubbing material bby
Je moet ook naar foksters en niet fokkersquote:
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook naar foksters en niet fokkers
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Kom s en g doen op TC dan ;$$$$quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Ik heb vandaag mijn no-sugar gebroken. Voor vandaag alleen. Dus sorry, maar ik loop zo even naar beneden voor een kop thee en wat chocolaquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Derive het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allen
Die kut knetter plaatst alleen maar foto'squote:
Succes bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga. Als ik kijk hoop ik voor je dat ik iets vind.
Teringquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
Lekker toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
hmmmm vertel me meeer bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Oeh zie wel een Koerdische in het vrouwen gedeelte.Vay vay.
Ja ik zag het. En het is geen troll account hequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Zij is getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. En het is geen troll account he
Wowowowowow. Doe fancyquote:
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk domquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wowowowowow. Doe fancy
Ik heb trouwens geen Philadelphia in mijn cheesecake gebruikt, maar cheap ass euroshopper roomkaas
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Weet niet.quote:
Kejee is toch zgn Koerdisch?quote:
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Inspector gadgetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
1 van haar eerste comment op fok was, dat ze 50+ bedpartners heeft gehad en op badoo zit. 😂
Vond leuke foto'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Nee, maar je begint met A en eindigt met Kejeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef kejeee het volgende:
Fok istihbarati is er wel snel bij zeg hahahaha
Voor mijn gevoel is het bijna hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Ik heb 1,80 voor 3 pakjes AH Basic roomkaas betaaldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemen
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergquote:
Waar woon je, lets meetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef kejeee het volgende:
Mijn ex spreekt geen Nederlands, en ik woon er ook al jaren niet meer duss sıkıntı yok
Dat is geen Koerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Dude, ze post meequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Jullie weten dat het meisje in kwestie nu gewoon zit mee te lezen?
niet haten pazardan aldım hahahaaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergdoen om haar tapijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |