Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik wilde haar niet. En bovendien passen we voor geen ene moer bij elkaar.
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
11LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk dat je prive informatie hier shared. Echt, mannen die dit doen vind ik zo sletterig. Ben je een wijf, dat je dit soort shit moet delen om jezelf nog enigszins mannelijk te doen lijken?
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb dat al vijfduizend keer verteld en jij hebt het ook weer aan haar verteld
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en mn neefje is dik. Heeft van die vette armen en benen. En wallah hij is lief. Ik zeg dit niet omdat hij mn neefje is. Hij sjanst ook met iedereen. Overal waar wij zijn gaat ie aandacht vragen van mensen en chicks smelten sws.
Of ik, of jij hebt last van geheugenverliesquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb haar niets prive verteld, je hebt het hier zelf een keer op het forum gezet, hoor? Tegen mij heb je toch niets gezegd of wel?
Ik bijt in zijn armen. En soms gooi ik hem in de lucht, maar dan huilt hij. En we duwen (hij trekt en kijkt me aan van wat moet je wijf en ik duw de la terug van luister naar mij) uren aan een la, om te kijken wie het langer volhoudt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]knijp en bijt je er liefkozend in?
Je zei ze loopt achter mij aan gast. Hier op het forum.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of ik, of jij hebt last van geheugenverlies
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Stimorol- het volgende:
En gezien KB iedere x stil is met dit onderwerp vermoed ik idd dat Mathemaat de winnaar is hierin.
Gefeliciteerd.
Agree eigk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
Jullie beide kunnen ook gewoon jullie bek mond houden erover
Ik volg haar ook niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen.
Agree.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarover? Ga geen tijd besteden aan domme dingen. Het boeit me niet meer zo.
maar jij begon wel er weer over liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree eigk.
Mathemaat sus yeter
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij begon wel er weer over lief
Oké, ablaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rechtdoor, eerste afslag naar links, daarna twee keer links.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |