Ik heb jou alleen als prioriteit aangegeven. Eetsmakelijk vriendquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee minuten nadat je dit postte kwam hij aan. Heb je me verlinkt, vriend?
20 WORDS RELATED TO DUSHIquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dushi
Dankjewel, habibi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen als prioriteit aangegeven. Eetsmakelijk vriend
Vleiend hè.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
20 WORDS RELATED TO DUSHI
dushy darling doy sauce honey kanish aids bored chetty doy idk ish ismail love pumpkin sauce slut snookums spec std sweety
Hey snookums.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aids bored idk ismail sauce slut snookums std idd seer vleyend
Ah okay ;]quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op hun site staat niks, dus zou beter bellen dan.
Verdomme Deuce hhhh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hun bezorger is in ieder geval lichtgetint. Vind ik authentiek genoeg.
Echt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja jullie zijn stoer, oke fine, ga maar weer zitten.
[..]
Nooit succes geweest bij mij.
[..]
LAAT ZE DENKEN WAT ZE WILLEN DENKEN.
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt?
Njah weet iig dat ik bij lush wel ga slagen omdat het daar sowieso goedkoper is dan hier.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?
Jij pumpkin sauce slut!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
20 WORDS RELATED TO DUSHI
dushy darling doy sauce honey kanish aids bored chetty doy idk ish ismail love pumpkin sauce slut snookums spec std sweety
Geen idee. Heb mij echt totaal niet voorbereid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Luister maar niet naar haar, London is leuk om te winkelen! Waar ga je allemaal nou heen?
Nou ik ook doei.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]vaak genoeg gegaan om een conclusie te mogen trekken, dankjewel.
Hoelang blijf je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Heb mij echt totaal niet voorbereid.
Shit is aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ok gefeliciteerd. bak een cheesecake.
Zou zo die van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:21 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1518309021787506
#Deuce
Jij hebt ook PMS he, want alles moet weer om jou draaien.quote:
Nee, om mijn hond.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook PMS he, want alles moet weer om jou draaien.
Prijs van twee kalkoenen. Kapot cheapquote:
Dat is privéquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doen jullie met nye. Ik ga met che bankhangen
You like that.quote:
No wayquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doen jullie met nye. Ik ga met che bankhangen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
You like that.
Als ik zo spugend op straat loop en tegen mensen bots van eh sletje wat kijk je.
Ik gaf alleen antwoord op wat ik ging doen. Nergens heb ik 'wij' gezegd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onthouden voor volgende x: jullie is altijd - stylo
Wie ben jij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gaf alleen antwoord op wat ik ging doen. Nergens heb ik 'wij' gezegd.
die posten hier niet meer uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Beach het volgende:
hey deuce kb janpiraat montelly nog fijne kerst
Die ene voor de trein is wel rijk gewordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lfies-van-2014.dhtml
Mensen die continu selfies maken moeten dood.
Ziet er goed uit. Smakelijkquote:
Jans stukje dan. Mi gado.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie zegt dat dat mijn stukje wasss.![]()
Maar thanks mensen, smaakte echt goed.
bijna zeven is hij! Hij slaapt dus kan de groetjes niet meer geven aan hem.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Slaapt ie bij jou?
Hoe oud is je broertje? Doe hem maar de groetjes.
En mij niet uitnodigen.quote:
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.quote:
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bijna zeven is hij! Hij slaapt dus kan de groetjes niet meer geven aan hem.
Wowowowow.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.
Ik blijf er bij: wat is er mis met jou dat ze zelfs jou niet wilde?
O, ik wilde haar nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na jouw opmerking dat ze hier iedereen heeft gehad, heb je het verprutst.
Ik blijf er bij: wat is er mis met jou dat ze zelfs jou niet wilde?
baby'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.
Hoe oud is je neefjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn neefje gewassen. Het kind had allemaal stront aan zijn reet. Kindjes zijn lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |