Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar die retard hapt zo snel en wil zijn eer zo graag redden dat ik het eigk wel lachwekkend vind om het te lezen.
Zal het niet meer doen.
Alleen als je op TC je tietjes toont.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ja, ben blij dat je je lolletje eruit gehaald hebt. Voor nu genoeg hierover.
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
Altijd ruzie maken die stimorol. Als ik admin was had ik het wel geweten
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als je op TC je tietjes toont.
Zitten daar best goeie tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?
Je moet gewoon normaal doen ja. Het is kerst, potverdomme. Doe normal manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?
Hey hey. Geen grapjes hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat grapjesquote:
jatog weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij datWas alllll night rubbing material bby
Je moet ook naar foksters en niet fokkersquote:
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook naar foksters en niet fokkers
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Kom s en g doen op TC dan ;$$$$quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Ik heb vandaag mijn no-sugar gebroken. Voor vandaag alleen. Dus sorry, maar ik loop zo even naar beneden voor een kop thee en wat chocolaquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Derive het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allen
Die kut knetter plaatst alleen maar foto'squote:
Succes bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga. Als ik kijk hoop ik voor je dat ik iets vind.
Teringquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
Lekker toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |