Zitten daar best goeie tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je ze niet in sexy en gewaagd gevonden?
Je moet gewoon normaal doen ja. Het is kerst, potverdomme. Doe normal manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie met KB, hoor?
Hey hey. Geen grapjes hierover.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was jij datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat grapjesquote:
jatog weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij datWas alllll night rubbing material bby
Je moet ook naar foksters en niet fokkersquote:
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook naar foksters en niet fokkers
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Kom s en g doen op TC dan ;$$$$quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zijn ding.. Ik vind het nasty,
Ik heb vandaag mijn no-sugar gebroken. Voor vandaag alleen. Dus sorry, maar ik loop zo even naar beneden voor een kop thee en wat chocolaquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:56 schreef Derive het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allen
Die kut knetter plaatst alleen maar foto'squote:
Succes bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga. Als ik kijk hoop ik voor je dat ik iets vind.
Teringquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
Lekker toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ow fuck, jullie met jullie kut topic suggesties, wtf man.
[..]
hmmmm vertel me meeer bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Oeh zie wel een Koerdische in het vrouwen gedeelte.Vay vay.
Ja ik zag het. En het is geen troll account hequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Zij is getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. En het is geen troll account he
Wowowowowow. Doe fancyquote:
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk domquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wowowowowow. Doe fancy
Ik heb trouwens geen Philadelphia in mijn cheesecake gebruikt, maar cheap ass euroshopper roomkaas
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Weet niet.quote:
Kejee is toch zgn Koerdisch?quote:
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |