hmmmm vertel me meeer bbyquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Oeh zie wel een Koerdische in het vrouwen gedeelte.Vay vay.
Ja ik zag het. En het is geen troll account hequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Zij is getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. En het is geen troll account he
Wowowowowow. Doe fancyquote:
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk domquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wowowowowow. Doe fancy
Ik heb trouwens geen Philadelphia in mijn cheesecake gebruikt, maar cheap ass euroshopper roomkaas
Wie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Weet niet.quote:
Kejee is toch zgn Koerdisch?quote:
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Inspector gadgetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet.
1 van haar eerste comment op fok was, dat ze 50+ bedpartners heeft gehad en op badoo zit. 😂
Vond leuke foto'squote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Nee, maar je begint met A en eindigt met Kejeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef kejeee het volgende:
Fok istihbarati is er wel snel bij zeg hahahaha
Voor mijn gevoel is het bijna hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer je, mensen die daadwerkelijk Philadeshit halen zijn kk dom40 euro cent voor de cheap ass variant, smaakt even goed
Ik heb 1,80 voor 3 pakjes AH Basic roomkaas betaaldquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom haten, zes euro uitgegeven aan die fucking roomkaassss durf me gierig te noemen
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergquote:
Waar woon je, lets meetquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef kejeee het volgende:
Mijn ex spreekt geen Nederlands, en ik woon er ook al jaren niet meer duss sıkıntı yok
Dat is geen Koerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kejee is toch zgn Koerdisch?
Maar dit heeft ze allemaal zelf gezegd in dat topic toch? Het is niet dat ik hier wat nieuws vertel,, want jij postte daar toch ook toen?
Vind haar foto's niet heel slim tho.. Die tattoo maakt je erg herkenbaar.
Dude, ze post meequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
Jullie weten dat het meisje in kwestie nu gewoon zit mee te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |