niet haten pazardan aldım hahahaaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet dit op fok te zetten, maar idd mooie foto's. Moest alleen ergdoen om haar tapijt.
Kwam door haar post in Irak topic. Goede denkbeeldenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
Dat is geen Koerd....
[..]
Inspector gadget
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
Zolang je geen Sorani spreekt ben je geen Koerd.. wahahau
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
Jouw kennendequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor? Heb ik haar ergens uitgedaagd? Vernederd? Verlaagd? Slecht over haar gesproken?
Wel op Fok. Niet dat één ons in het echt zo is, hoop ik...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, dat is het punt..
Hahaha whuttttt? Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.
Kidding me?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls gast. Alsof Sorani Koerdisch lijkt. Een of andere vaag bij elkaar geraapt zooitje.
chuni bashiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
werken, studeren, adem halen, zoiets?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan eigk? In Firansa yani?
WIJ ZIJN ZAZA A MATTIE KOM VECHTENquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kidding me?
Jij spreekt noch Kurmanci noch Sorani. Ksssshtt
VRAAG CHEquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel op Fok. Niet dat één ons in het echt zo is, hoop ik...
HEB CHE HOREN PRATENquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha whuttttt? Hoe kom je daarbij?
En geile foto's machen. Copy that.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef kejeee het volgende:
[..]
werken, studeren, adem halen, zoiets?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bashm sopas. To choni? Malu mndal chonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |