eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*slaap eruit wrijftquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:36 schreef crv het volgende:
Kerstontbijt staat allang klaar, doe je ogen eens open
Lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2014 07:36 schreef crv het volgende:
Kerstontbijt staat allang klaar, doe je ogen eens open
Ik heb alleen leren rijden als mn tante.....quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef DaMart het volgende:
Toek, heb jij dit onderdeel al gehad bij je rijlessen?
en dat is een vrouw dus .....quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:57 schreef Toekito het volgende:
Ah teruglezen:
[..]
Ik heb alleen leren rijden als mn tante.....
maandag heb ik nog een vergadering van een paar uurquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.
Al kan ik zaterdag en zondg ook nog opgeroepen worden. En maandag moet ik sowieso een paar uur werken
Bijna het jaarlijstjequote:Op vrijdag 26 december 2014 09:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 25-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 19 goldfinger1963
02 13 crv
03 12 DaMart
04 09 Toekito
05 08 Koen66
06 04 Muck
07 03 Cat22
07 03 Takaiki
09 02 littledrummergirl
09 02 gianni61
09 02 MPG
09 02 roos85
09 02 Bos81
14 01 Nikkie_86
14 01 indaha
14 01 tailfox
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:57 schreef Toekito het volgende:
Ah teruglezen:
[..]
Ik heb alleen leren rijden als mn tante.....
Dit dus:quote:
DMquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:38 schreef DaMart het volgende:
Crv, waarom ga je naar de meubelboulevard? Nieuw wijnrek nodig dat wel gluhweinbestendig is?.
quote:
Was jij dat!?quote:
*werkende kerstmensboks*quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maandag heb ik nog een vergadering van een paar uur
Niet naar Bethlehem?quote:
naar rotterdam zuidquote:
Vroegah woonde ik in de wijk Nazareth. En, ook al klopte het geografisch niet, op kerstavond was het altijd een leuk idee, als ik naar huis reed na de nachtmis.quote:
boksquote:
*omvalt*quote:
sollyquote:
Jij kunt er ook niks aan doenquote:
roosquote:
ik ben gewoon te lomp sterkquote:
Dat ben jij!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gewoon te lomp sterk
en heel lief en zorgzaamquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroegah woonde ik in de wijk Nazareth. En, ook al klopte het geografisch niet, op kerstavond was het altijd een leuk idee, als ik naar huis reed na de nachtmis.
wie welquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
durf je niet bij mij in te stappen?
jij hebt nog geen rijbewijsquote:
Hell no!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
durf je niet bij mij in te stappen?
quote:
quote:
Beterschapselsquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dag 1 gehad
En ik ben half ziek/snotterig/keelpijnhebbend
in je blote kont zou idd wat vreemd zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beterschapsels
Ik ga maar eens wat te eten maken, straks met jurruk aan kerstliedjes zingen.
Nou en?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt nog geen rijbewijs
ook niet als ik wel een rijbewijs heb?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn gewoon bang dat jij je rijbewijs als een 3D-versie van GTA gaat zien.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik wel een kans me te bewijzen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
zolang als wij er niet bij hoeven te zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Krijg ik wel een kans me te bewijzen?
Dat je GTA in 3D kunt spelen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat juist jij deze opmerking maaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in je blote kont zou idd wat vreemd zijn![]()
Laat het effe vooraf weten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
nee dat ik netjes (hooguit iets te hard) kan rijden.quote:
Nee voor het zingen zijn ze bij jou de kerk al uit, zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
hier komen ze niet om te zingen
Ah, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
hier komen ze niet om te zingen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee voor het zingen zijn ze bij jou de kerk al uit, zeker?
padum thssjjjjjquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik klein was zat ik in het kinderkoor van de kerkquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef Toekito het volgende:
wat weet jij trouwens van zingen en de kerk Mart?
ook misbruikt door een priester?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik klein was zat ik in het kinderkoor van de kerk.
leukkkkk! Doe dat nou eens in de buurtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beterschapsels
Ik ga maar eens wat te eten maken, straks met jurruk aan kerstliedjes zingen.
relaxenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag heerlijk aan het relaxen![]()
Heerlijk na dat 6-gangen diner van gister waar ik al sinds maandag voor ind e keuken stond
Jaquote:
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivisquote:
gek hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat ik gister niet heb afgewassen tussen de gangen door(dat mocht niet van de rest
)
ik ging naar dominee Gremdaatquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivis.
hoi toekquote:
Ik ben een keer naar een halve show van hem geweest... een kennis had vrijkaartjes, alleen vonden we het zo leuk dat we halverwege naar huis zijn gegaanquote:
Ja zo gekquote:
die man is grappig joh!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een halve show van hem geweest... een kennis had vrijkaartjes, alleen vonden we het zo leuk dat we halverwege naar huis zijn gegaan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivis.
Donderdagquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man is grappig joh!
FF oude WIDM kijken. Bijna de nieuwste
Hoiquote:
Leuke Kerst tot nu toe?quote:
Gaat best ok idd! Normaal is kerst niet bepaald een favoriete periode dus ik mag helemaal niet klagen!quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gaat best ok idd! Normaal is kerst niet bepaald een favoriete periode dus ik mag helemaal niet klagen!Jij?
e je helemaal niet aan kerst?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima lang weekend.
Kerst negeren lukt me aardig.
Uhm, ik heb wel kerstkransjes en gisterenavond The Muppet Christmas Carol gekeken, maar ik heb geen enkele kerstversiering in huis en beschouw deze dagen gewoon als een lang weekend. O ja en gisteren heb ik een kerstverhaal geschreven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
Do
[..]
e je helemaal niet aan kerst?
Hoiquote:
Racistquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima lang weekend.
Kerst negeren lukt me aardig.
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:38 schreef DaMart het volgende:
Crv, waarom ga je naar de meubelboulevard? Nieuw wijnrek nodig dat wel gluhweinbestendig is?.
die is al terug naar spanjequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik nu de Zwarte Piet toegespeeld?.
Tja, ik snap dat ook niet hoor, waarom men per se vandaag of op tweede paasdag daarheen moet... ik bezoek zo'n meubelboulevard gewoon als ik er iets nodig hebquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NLquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NL![]()
![]()
![]()
daarom maak ik me er ook niet druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
krijg dus net te horen dat de setting anders is als gepland bij mijn zwager
Handig dus nu kan de complete surprise dus weggeflikkerd worden
Nog meer gluhwein verspild?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalen
dat zeg ik altijd tegen anderenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik altijd tegen anderendas n heel ander verhaal
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
over een half uur komt eeeeiiindelijk mijn collegasaaiste 2e kerstdag ooit tot nu toe
ik maak me nergens druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
minder ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
Oké... er wordt een beetje sneeuw verwacht en de NS besluit meteen maar weer om morgen minder treinen te laten rijden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen de GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen de GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shit manquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen ande GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet morgen naar mw Toek, schiet weer niet op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl op zaterdag sowieso al minder treinen rijden....
beren en walvissen schieten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
shit man![]()
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd in deze dagen
quote:
Thanksquote:
Bossiequote:Op vrijdag 26 december 2014 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Nu lekker meegenieten met de top2000
Nee, klopt. Maar ik ben niet de enige die hem hier als Casemanager had. Gelukkig was pa toen ook nog hier... En als ik onverhoopt vannacht niet door kan slapen en er met iemand over wil hebben, kan ik gewoon naar kantoor bellen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bossie
Wel fijn dat ze het persoonlijk kwamen vertellen. Dan weet je ook dat je er niet alleen mee hoeft te zitten.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik ben niet de enige die hem hier als Casemanager had. Gelukkig was pa toen ook nog hier... En als ik onverhoopt vannacht niet door kan slapen en er met iemand over wil hebben, kan ik gewoon naar kantoor bellen...
Ik zou maandag Cannelloni voor hem gaan maken![]()
Yepquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Bizar is dat, als iemand zo bruut uit het leven wordt weggerukt.
Da's klote Bossiequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik stond vanmiddag gezellig kerstliedjes te zingen, toen mijn telefoon ging. Achteraf gekeken, bleken de buren te zijn. Die bellen me nooit. Even teruggebeld, bleek mijn garagedeur een stuk open te hebben gestaan.
Ding is elektrisch dus ik ram altijd op die knop, ding begint dicht te gaan en ik rijd weg. Nu bleek een kabel van mijn kerstverlichting ertussen te hangen, waardoor het systeem blokkeerde.![]()
Omdat ik niet op nam hebben ze mijn ouders gebeld, en zijn daarna mijn huis in geslopen. Voor hetzelfde geld zat er een inbrekerDat bleek niet zo te zijn en dus heeft buurman mijn deur gefixt en buurvrouw de rolluiken vast gesloten.
Mijn buren![]()
slamansquote:
NS.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
slamans
@ Fylax.....als de NS niet zo dom zou doen mag het van mij sneeuwen.
sommige paupers moeten het er mee doen.quote:
Ligt hier 8cmquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
in je vriezer zeker ?quote:
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
mart woont in het zuidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
mart woont in het zuidenvan Den Helder
woehahahajaquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegen
Volgens dit kaartje zou ik toch echt nog in het sneeuwgebied moeten zitten:quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 21:40:45Morgen langdurig natte en droge sneeuwval. De sneeuwdekkansen voor het land zie je hieronder http://t.co/aAHGqRdrgw reageer retweet
Het is vast niet, maar dat klinkt als een Pinguïnorkestquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Bos81 het volgende:
Kaartje voor Sonata Arctica besteld. Pas op 2 mei weliswaar, maar ik ga ze weer zien
![]()
Arctica he. Dat is de noordpool. Daar leven geen Pinguïnsquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vast niet, maar dat klinkt als een Pinguïnorkest.
O, nooit geweten dat de Noordpool Arctica heetquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arctica he. Dat is de noordpool. Daar leven geen Pinguïns
Dat is ANTarcticaquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nooit geweten dat de Noordpool Arctica heet... ik dacht meteen aan de Zuidpool eigenlijk
![]()
.
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel. Maar daar kende ik Arctica dus van.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..
Ja maar dat komt doordat ze geen zout op de rails konden strooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
FaalNS kan er niet mee omgaan
Gelukkig hoef ik dit weekend (als het goed is) nergens naartoe.
Zout strooien is heul moeiljk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat komt doordat ze geen zout op de rails konden strooien.
[ afbeelding ]
Mja, het is of een journalist die het niet begrepen heeft, of een nieuwe smoes van de NS om geen treinen te laten rijdenquote:
ik zie geen sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
Rdam - Den Haag valt al alles uit geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het wordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Venlo
Mams ziet natuurlijk allemaal (ijs)beren op de weg
Het dooit al als een malle
nog geen vlok gezienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het worden
Mamsjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Venlo
Mams ziet natuurlijk allemaal (ijs)beren op de weg
Het dooit al als een malle
Hihiquote:
Dat wordt nog leuk als het weer gaat vriezen danquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het worden
flink wat strooizout erover vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als het weer gaat vriezen dan.
Ja maar dat spoelt dan toch wegquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flink wat strooizout erover vandaag
bij de NS welquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat spoelt dan toch weg.
Op de weg ook, blijkbaar: 'Gladheid moeilijk te bestrijden'quote:
op sommige auto's ligt een heel klein beetje, maar het miezert nu gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heel Limburg wit behalve jouw durrup?
rijdt de metro bij Henk onder de grondquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou ook wel wat zijn als er onder de grond sneeuw lag.
Bij metro denk ik aan treinen die onder de grond rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
rijdt de metro bij Henk onder de grond
fout gevondenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij metro denk ik aan treinen die onder de grond rijden.
Randstadrail danquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij niet ondergronds gaat, is het geen echte metro hoor.
whut?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dan is gewoon een (snel)tram.
Volgens mij ben ik daar regelmatig over heen gefietst toen ik stage liep bij een bedrijf op Kampershoekquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Cat22 het volgende:
http://www.nederweert24.n(...)alf-dicht-half-open/
Lol
quote:Extreme Sudoku nieuwe hitserie Discovery Channel
In de nieuwe serie ‘Extreme Sudoku’ volgt Discovery Channel drie puzzelende broers uit Texas op de voet. Buck (47), Bud (44) en Bob (42) maken met minder dan 8 uur slaap per nacht urenlang sudoku’s op de zolderkamer van hun ouders, ondanks de soms extreme weersomstandigheden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
Bos, is dit geen programma voor jou?.
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je vanaf het station kwam is dat wel de logische route.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar regelmatig over heen gefietst toen ik stage liep bij een bedrijf op Kampershoek
Buck, Bud & Bobquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
in je vriezer zeker ?
of onder je kerstboom
quote:
Ik verlies alles maar hey, ik doe wel weer mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef crv het volgende:
MEN / Wordfeud Eredivisie - December 2014
We zijn nog niet vol
niet liegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verlies alles maar hey, ik doe wel weer mee.
Één opleving in een verliesreeks van 20 potjes of zo.quote:
Dan vergeet je de verjaardag van Toekquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik een scheurkalender met spreuken over katten![]()
Waarvan 15 februari t/m 8 maart ontbreekt, zag ik
Ontslagen of opgezegd?quote:
Wie weet is er toch plek voor je. Maar het nooit onverstandig alvast te gaan zoeken.quote:
Ach, ik zie het wel. Het maakt me allemaal niet zoveel meer uit. Het is toch al een grote puinzooiquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie weet is er toch plek voor je. Maar het nooit onverstandig alvast te gaan zoeken.
wat lief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:42 schreef Toekito het volgende:
wii u met Super Mario, Mario Kart 8 en Hyrule gekregen van Kerstvrouw.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan vergeet je de verjaardag van Toek![]()
Ik staat er nog opquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik een scheurkalender met spreuken over katten![]()
Waarvan 15 februari t/m 8 maart ontbreekt, zag ik
Staatquote:
Ik zit gezellig in Venloquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat![]()
Kun je inmiddels de stad weer in?
Beterrrquote:
inschrijven jijquote:
quote:
Of je bent lompquote:
En waar ben jij nu?quote:
Blegh, eckte levenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest heel ff sociale aandacht geven hier
Zoals de stroom in mijn huis bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou eigenlijk soms afgezet moeten kunnen worden
ik las hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals de stroom in mijn huis bedoel je
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las het
Alles doet het nu weer normaal?
ik was in de bioscoop in de namiddag, 18:00 thuis, sneeuw was hier al grotendeels weg toenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Sneeuw is wel bijna helemaal weggesmolten
lees de OP als je je verveeld.quote:Op zondag 28 december 2014 01:33 schreef knokkels het volgende:
Moet ik me nog inlezen of kan ik gewoon direct gaan posten ?Gefundah! Hey Foxie
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?quote:Op zondag 28 december 2014 01:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
lees de OP als je je verveeld.
Verder is iedereen nu aan slapen.
Verder is dit een gezellig slowchat wat vaak op het werk word uitgevoerd. Dus pikante plaatjes in een spoilertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 28 december 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?
Nou ja.... eentje dan!die unitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zít me toch het een en ander pikants bij johquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?
Nou ja.... eentje dan!Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik die bell wel eens.quote:Op zondag 28 december 2014 01:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.
Nee inderdaad.. Dat was ehh.... best pittig iddquote:Op zondag 28 december 2014 01:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.
Jij houdt niet van paprika's ?quote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik die bell wel eens.
Doe ik nooit meer.
Trouwens
quote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik die bell wel eens.
Doe ik nooit meer.
Trouwens
Halloquote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. Dat was ehh.... best pittig idd![]()
Shitload aan melk gedronken daarna... Hielp wel een beetje. Niet al te veel.
En hoi!
Surinaamse sambal is ook fijn... volledig transparante waterige substantie met kleine groene puntjes.quote:Op zondag 28 december 2014 01:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo![]()
Ja, ik hou van pittig eten. Maar dat heeft niets meer met aroma smaak of iets dergelijks te maken. Dat is een echte killer gewoon
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peperquote:Op zondag 28 december 2014 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Surinaamse sambal is ook fijn... volledig transparante waterige substantie met kleine groene puntjes.
"Knokkels, dit is je eerste keer he?" -Ja "Voorzichtig aan dan"
Sindsdien is mijn tolerantie gaan skyrocketen.
Halve theelepel over de roti daarvan.. HOT DAMN!
Ik gebruik peper olie bij mijn eten geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 28 december 2014 02:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peper
Geweldig gegeten idd!quote:Op zondag 28 december 2014 02:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peper
Nou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |