slamansquote:
NS.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
slamans
@ Fylax.....als de NS niet zo dom zou doen mag het van mij sneeuwen.
sommige paupers moeten het er mee doen.quote:
Ligt hier 8cmquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
in je vriezer zeker ?quote:
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
mart woont in het zuidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
mart woont in het zuidenvan Den Helder
woehahahajaquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegen
Volgens dit kaartje zou ik toch echt nog in het sneeuwgebied moeten zitten:quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 21:40:45Morgen langdurig natte en droge sneeuwval. De sneeuwdekkansen voor het land zie je hieronder http://t.co/aAHGqRdrgw reageer retweet
Het is vast niet, maar dat klinkt als een Pinguïnorkestquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Bos81 het volgende:
Kaartje voor Sonata Arctica besteld. Pas op 2 mei weliswaar, maar ik ga ze weer zien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |