slamansquote:
NS.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
slamans
@ Fylax.....als de NS niet zo dom zou doen mag het van mij sneeuwen.
sommige paupers moeten het er mee doen.quote:
Ligt hier 8cmquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
in je vriezer zeker ?quote:
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nou, die sneeuwwaarschuwing was ook weer zinvol... alleen maar regen.
mart woont in het zuidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
mart woont in het zuidenvan Den Helder
woehahahajaquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het midden van Noord-Holland. De grootsheidswaanzin daar is echt tot grote hoogte gestegen
Volgens dit kaartje zou ik toch echt nog in het sneeuwgebied moeten zitten:quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat vooral het midden en het zuiden sneeuw zouden krijgen
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 21:40:45Morgen langdurig natte en droge sneeuwval. De sneeuwdekkansen voor het land zie je hieronder http://t.co/aAHGqRdrgw reageer retweet
Het is vast niet, maar dat klinkt als een Pinguïnorkestquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Bos81 het volgende:
Kaartje voor Sonata Arctica besteld. Pas op 2 mei weliswaar, maar ik ga ze weer zien
![]()
Arctica he. Dat is de noordpool. Daar leven geen Pinguïnsquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vast niet, maar dat klinkt als een Pinguïnorkest.
O, nooit geweten dat de Noordpool Arctica heetquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arctica he. Dat is de noordpool. Daar leven geen Pinguïns
Dat is ANTarcticaquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nooit geweten dat de Noordpool Arctica heet... ik dacht meteen aan de Zuidpool eigenlijk
![]()
.
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel. Maar daar kende ik Arctica dus van.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar het is een Finse Powermetal band. Dus niet bepaald jouw kopje thee. Ik denk dat het eerder koffie is in jouw kopje in dit geval..
Ja maar dat komt doordat ze geen zout op de rails konden strooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
FaalNS kan er niet mee omgaan
Gelukkig hoef ik dit weekend (als het goed is) nergens naartoe.
Zout strooien is heul moeiljk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat komt doordat ze geen zout op de rails konden strooien.
[ afbeelding ]
Mja, het is of een journalist die het niet begrepen heeft, of een nieuwe smoes van de NS om geen treinen te laten rijdenquote:
ik zie geen sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
Rdam - Den Haag valt al alles uit geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
SNEEEEEEEEUW
![]()
![]()
![]()
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het wordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Venlo
Mams ziet natuurlijk allemaal (ijs)beren op de weg
Het dooit al als een malle
nog geen vlok gezienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het worden
Mamsjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Venlo
Mams ziet natuurlijk allemaal (ijs)beren op de weg
Het dooit al als een malle
Hihiquote:
Dat wordt nog leuk als het weer gaat vriezen danquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd hier is het 5 cm natte sneeuw aan het worden
flink wat strooizout erover vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als het weer gaat vriezen dan.
Ja maar dat spoelt dan toch wegquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flink wat strooizout erover vandaag
bij de NS welquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat spoelt dan toch weg.
Op de weg ook, blijkbaar: 'Gladheid moeilijk te bestrijden'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |