bij de NS welquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat spoelt dan toch weg.
Op de weg ook, blijkbaar: 'Gladheid moeilijk te bestrijden'quote:
op sommige auto's ligt een heel klein beetje, maar het miezert nu gewoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heel Limburg wit behalve jouw durrup?
rijdt de metro bij Henk onder de grondquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou ook wel wat zijn als er onder de grond sneeuw lag.
Bij metro denk ik aan treinen die onder de grond rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
rijdt de metro bij Henk onder de grond
fout gevondenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij metro denk ik aan treinen die onder de grond rijden.
Randstadrail danquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij niet ondergronds gaat, is het geen echte metro hoor.
whut?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dan is gewoon een (snel)tram.
Volgens mij ben ik daar regelmatig over heen gefietst toen ik stage liep bij een bedrijf op Kampershoekquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Cat22 het volgende:
http://www.nederweert24.n(...)alf-dicht-half-open/
Lol
quote:Extreme Sudoku nieuwe hitserie Discovery Channel
In de nieuwe serie ‘Extreme Sudoku’ volgt Discovery Channel drie puzzelende broers uit Texas op de voet. Buck (47), Bud (44) en Bob (42) maken met minder dan 8 uur slaap per nacht urenlang sudoku’s op de zolderkamer van hun ouders, ondanks de soms extreme weersomstandigheden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
Bos, is dit geen programma voor jou?.
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je vanaf het station kwam is dat wel de logische route.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar regelmatig over heen gefietst toen ik stage liep bij een bedrijf op Kampershoek
Buck, Bud & Bobquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |