Uhm, ik heb wel kerstkransjes en gisterenavond The Muppet Christmas Carol gekeken, maar ik heb geen enkele kerstversiering in huis en beschouw deze dagen gewoon als een lang weekend. O ja en gisteren heb ik een kerstverhaal geschreven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
Do
[..]
e je helemaal niet aan kerst?
Hoiquote:
Racistquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima lang weekend.
Kerst negeren lukt me aardig.
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:38 schreef DaMart het volgende:
Crv, waarom ga je naar de meubelboulevard? Nieuw wijnrek nodig dat wel gluhweinbestendig is?.
die is al terug naar spanjequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik nu de Zwarte Piet toegespeeld?.
Tja, ik snap dat ook niet hoor, waarom men per se vandaag of op tweede paasdag daarheen moet... ik bezoek zo'n meubelboulevard gewoon als ik er iets nodig hebquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NLquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NL![]()
![]()
![]()
daarom maak ik me er ook niet druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
krijg dus net te horen dat de setting anders is als gepland bij mijn zwager
Handig dus nu kan de complete surprise dus weggeflikkerd worden
Nog meer gluhwein verspild?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalen
dat zeg ik altijd tegen anderenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik altijd tegen anderendas n heel ander verhaal
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
over een half uur komt eeeeiiindelijk mijn collegasaaiste 2e kerstdag ooit tot nu toe
ik maak me nergens druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
minder ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
Oké... er wordt een beetje sneeuw verwacht en de NS besluit meteen maar weer om morgen minder treinen te laten rijden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen de GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen de GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shit manquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Net stonden er 2 begeleiders aan de deur. (Dan weet je al, dat er iets niet goed zit). Mijn casemanager (zeg maar de persoon die de hoofdverantwoordelijke is over mijn behandeling/enzo binnen ande GGZ) is woensdag plots overleden.. Zou volgende maand 60 worden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet morgen naar mw Toek, schiet weer niet op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl op zaterdag sowieso al minder treinen rijden....
beren en walvissen schieten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
shit man![]()
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd in deze dagen
quote:
Thanksquote:
Bossiequote:Op vrijdag 26 december 2014 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
Nu lekker meegenieten met de top2000
Nee, klopt. Maar ik ben niet de enige die hem hier als Casemanager had. Gelukkig was pa toen ook nog hier... En als ik onverhoopt vannacht niet door kan slapen en er met iemand over wil hebben, kan ik gewoon naar kantoor bellen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bossie
Wel fijn dat ze het persoonlijk kwamen vertellen. Dan weet je ook dat je er niet alleen mee hoeft te zitten.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik ben niet de enige die hem hier als Casemanager had. Gelukkig was pa toen ook nog hier... En als ik onverhoopt vannacht niet door kan slapen en er met iemand over wil hebben, kan ik gewoon naar kantoor bellen...
Ik zou maandag Cannelloni voor hem gaan maken![]()
Yepquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Bizar is dat, als iemand zo bruut uit het leven wordt weggerukt.
Da's klote Bossiequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik stond vanmiddag gezellig kerstliedjes te zingen, toen mijn telefoon ging. Achteraf gekeken, bleken de buren te zijn. Die bellen me nooit. Even teruggebeld, bleek mijn garagedeur een stuk open te hebben gestaan.
Ding is elektrisch dus ik ram altijd op die knop, ding begint dicht te gaan en ik rijd weg. Nu bleek een kabel van mijn kerstverlichting ertussen te hangen, waardoor het systeem blokkeerde.![]()
Omdat ik niet op nam hebben ze mijn ouders gebeld, en zijn daarna mijn huis in geslopen. Voor hetzelfde geld zat er een inbrekerDat bleek niet zo te zijn en dus heeft buurman mijn deur gefixt en buurvrouw de rolluiken vast gesloten.
Mijn buren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |