ook misbruikt door een priester?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik klein was zat ik in het kinderkoor van de kerk.
leukkkkk! Doe dat nou eens in de buurtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beterschapsels
Ik ga maar eens wat te eten maken, straks met jurruk aan kerstliedjes zingen.
relaxenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag heerlijk aan het relaxen![]()
Heerlijk na dat 6-gangen diner van gister waar ik al sinds maandag voor ind e keuken stond
Jaquote:
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivisquote:
gek hequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Moet ik er wel bij zeggen dat ik gister niet heb afgewassen tussen de gangen door(dat mocht niet van de rest
)
ik ging naar dominee Gremdaatquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivis.
hoi toekquote:
Ik ben een keer naar een halve show van hem geweest... een kennis had vrijkaartjes, alleen vonden we het zo leuk dat we halverwege naar huis zijn gegaanquote:
Ja zo gekquote:
die man is grappig joh!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een halve show van hem geweest... een kennis had vrijkaartjes, alleen vonden we het zo leuk dat we halverwege naar huis zijn gegaan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel elke zondag een fuif in de kerk... we hadden hier namelijk pastoor Duivis.
Donderdagquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man is grappig joh!
FF oude WIDM kijken. Bijna de nieuwste
Hoiquote:
Leuke Kerst tot nu toe?quote:
Gaat best ok idd! Normaal is kerst niet bepaald een favoriete periode dus ik mag helemaal niet klagen!quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gaat best ok idd! Normaal is kerst niet bepaald een favoriete periode dus ik mag helemaal niet klagen!Jij?
e je helemaal niet aan kerst?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima lang weekend.
Kerst negeren lukt me aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |