Uhm, ik heb wel kerstkransjes en gisterenavond The Muppet Christmas Carol gekeken, maar ik heb geen enkele kerstversiering in huis en beschouw deze dagen gewoon als een lang weekend. O ja en gisteren heb ik een kerstverhaal geschreven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
Do
[..]
e je helemaal niet aan kerst?
Hoiquote:
Racistquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima lang weekend.
Kerst negeren lukt me aardig.
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:38 schreef DaMart het volgende:
Crv, waarom ga je naar de meubelboulevard? Nieuw wijnrek nodig dat wel gluhweinbestendig is?.
die is al terug naar spanjequote:Op vrijdag 26 december 2014 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik nu de Zwarte Piet toegespeeld?.
Tja, ik snap dat ook niet hoor, waarom men per se vandaag of op tweede paasdag daarheen moet... ik bezoek zo'n meubelboulevard gewoon als ik er iets nodig hebquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NLquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik weiger naar de meubelboulevard re gaan maar 3/4 NL denkt geloof ik dat die winkels de rest van het jaar gesloten zijn
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar maak je je hemelsnaam druk over. Je woont niet eens in NL![]()
![]()
![]()
daarom maak ik me er ook niet druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
huh?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
krijg dus net te horen dat de setting anders is als gepland bij mijn zwager
Handig dus nu kan de complete surprise dus weggeflikkerd worden
Nog meer gluhwein verspild?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:22 schreef crv het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrede op aarde, zen, en rustig blijven ademhalen
dat zeg ik altijd tegen anderenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik altijd tegen anderendas n heel ander verhaal
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
over een half uur komt eeeeiiindelijk mijn collegasaaiste 2e kerstdag ooit tot nu toe
ik maak me nergens druk omquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
minder ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
Oké... er wordt een beetje sneeuw verwacht en de NS besluit meteen maar weer om morgen minder treinen te laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |