Beterrrquote:
inschrijven jijquote:
quote:
Of je bent lompquote:
En waar ben jij nu?quote:
Blegh, eckte levenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest heel ff sociale aandacht geven hier
Zoals de stroom in mijn huis bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou eigenlijk soms afgezet moeten kunnen worden
ik las hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals de stroom in mijn huis bedoel je
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las het
Alles doet het nu weer normaal?
ik was in de bioscoop in de namiddag, 18:00 thuis, sneeuw was hier al grotendeels weg toenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Sneeuw is wel bijna helemaal weggesmolten
lees de OP als je je verveeld.quote:Op zondag 28 december 2014 01:33 schreef knokkels het volgende:
Moet ik me nog inlezen of kan ik gewoon direct gaan posten ?Gefundah! Hey Foxie
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?quote:Op zondag 28 december 2014 01:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
lees de OP als je je verveeld.
Verder is iedereen nu aan slapen.
Verder is dit een gezellig slowchat wat vaak op het werk word uitgevoerd. Dus pikante plaatjes in een spoilertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 28 december 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?
Nou ja.... eentje dan!die unitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zít me toch het een en ander pikants bij johquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik post toch nooit van die pikante plaatjes?
Nou ja.... eentje dan!Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik die bell wel eens.quote:Op zondag 28 december 2014 01:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.
Nee inderdaad.. Dat was ehh.... best pittig iddquote:Op zondag 28 december 2014 01:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naga jolokia heb ik een keer op. Dat zijn geen grappen. Dat kan ik je wel vertellen.
Jij houdt niet van paprika's ?quote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik die bell wel eens.
Doe ik nooit meer.
Trouwens
quote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik die bell wel eens.
Doe ik nooit meer.
Trouwens
Halloquote:Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. Dat was ehh.... best pittig idd![]()
Shitload aan melk gedronken daarna... Hielp wel een beetje. Niet al te veel.
En hoi!
Surinaamse sambal is ook fijn... volledig transparante waterige substantie met kleine groene puntjes.quote:Op zondag 28 december 2014 01:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo![]()
Ja, ik hou van pittig eten. Maar dat heeft niets meer met aroma smaak of iets dergelijks te maken. Dat is een echte killer gewoon
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peperquote:Op zondag 28 december 2014 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Surinaamse sambal is ook fijn... volledig transparante waterige substantie met kleine groene puntjes.
"Knokkels, dit is je eerste keer he?" -Ja "Voorzichtig aan dan"
Sindsdien is mijn tolerantie gaan skyrocketen.
Halve theelepel over de roti daarvan.. HOT DAMN!
Ik gebruik peper olie bij mijn eten geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 28 december 2014 02:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peper
Geweldig gegeten idd!quote:Op zondag 28 december 2014 02:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Surinamers gebruiken vaak de Madame Jeanette. Heerlijke peper
Nou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |