jij hebt ook een fles gluhwein kapot laten gaanquote:Op donderdag 25 december 2014 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach je hebt er geheid niet de ruzie over gehad die we hier vanavond hadden
Ach een lang verhaal maar uiteindelijk zei ik na een discussie precies het verkeerdequote:
OMG ruzie met kerst.....hier is het redelijk normaal gegaan, mede omdat ik me niet heb op laten naaienquote:Op donderdag 25 december 2014 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach je hebt er geheid niet de ruzie over gehad die we hier vanavond hadden
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook een fles gluhwein kapot laten gaan
daar zijn wij mannen goed inquote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach een lang verhaal maar uiteindelijk zei ik na een discussie precies het verkeerde
truste man, zat/zit hier 'gezellig' tv te kijken vandaar de traagheidquote:
file parkeren is makelijker.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:47 schreef DaMart het volgende:
Toek, heb jij dit onderdeel al gehad bij je rijlessen?
overhypte shitquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef DaMart het volgende:
Oké... dus ik tweet in het Nederlands dat The Interview een baggerfilm is en een of andere Amerikaan die dezelfde film ophemelt, voegt hem toe aan zijn favoriete tweets... die heeft de inhoud duidelijk niet begrepen.
Klopt. De promotiecampagne met het beschuldigen van Noord-Korea is beter bedacht dan die hele film... ik snap nu best waarom Sony hem niet wilde vertonenquote:
Nou, vooruit dan.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen begint mijn werkweek![]()
vrijdag zaterdag en zondag![]()
baas boven baas
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:47 schreef crv het volgende:
Uur geleden een "ontploffing" in the woonkamer.....na van de schok bekomen te zijn gignen we kijken welke lamp er gesprongen was.....
Bleek de fles glühwein in mijn wijnrek ge-explodeerd te zijn![]()
een grote rode bende in de hoek van de kamer, wat een zooi
de vloer was hier al enigzins wijnvrij gemaakt
[ afbeelding ]
huhquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Dan viel de schoendie op onverklaarbare wijze bovenop een brandend waxinelichtje hier belandde nog wel mee.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef DaMart het volgende:
Oké... dus ik tweet in het Nederlands dat The Interview een baggerfilm is en een of andere Amerikaan die dezelfde film ophemelt, voegt hem toe aan zijn favoriete tweets... die heeft de inhoud duidelijk niet begrepen.
ik vraag me ook al vanaf het begin af of Noord-Korea echt wel achter die hack zitquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. De promotiecampagne met het beschuldigen van Noord-Korea is beter bedacht dan die hele film... ik snap nu best waarom Sony hem niet wilde vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |