als je nu wegfietst ben je nog op tijdquote:Op donderdag 25 december 2014 13:08 schreef chufi het volgende:
Ik sla deze even over .. Ik kan mn rollator zo snel niet vinden
Volgens mij is het op een verdieping lagerquote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu wegfietst ben je nog op tijd
zit je al in de lift?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een verdieping lager
Gewoon als mezelfquote:Op donderdag 25 december 2014 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je daar als vrijwilliger heen Hut? Om te helpen, of ga je gewoon voor de gezelligheid?
Deze vond ik mooier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Đgolfer
quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
Ik wou dat het 100 jaar terug was ofzo...
Dan zou ik me nu aankleden en naar mijn ouders gaan...
Dan zou het huis vol zitten met broers en zussen en dan zou ik kippensoep eten van ongetwijfeld
plofkip, maar die wel altijd goddelijk lekker was en overal zouden schalen zelfgebakken oliebollen en
appelflappen staan en kerstbrood en van die gore kerst chocolade kransjes met die gekleurde spikkeltjes erop, die mijn moeder elk jaar weer kocht maar die geen hond lustteen dan 's avonds kon je blijven eten als je wilde en had mijn vader de rollade gemaakt en die ging hij dan aan de keukentafel in flinterdunne plakjes snijden, met een engelengeduld en ondertussen pikte ik altijd alvast een paar plakkies, vroeger kreeg ik dan op mijn mieter, maar later moest hij daar alleen maar om lachen, trots dat iedereen zijn rollade altijd zo lekker vond.
Mijn moeder zou voor de 100.000 keer aan die Griek vragen of hij nog steeds geen vlees lust...![]()
Ook geen Vis?Nee... Ook geen kip?
Nee...
Ik ga straks de kaarsjes maar aansteken hier ofzo![]()
Gelukkig wél familiedag in januari
daar zou ik wat vrolijker bij kijken, karma enzoquote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef sig000 het volgende:
Nu ga ik paardenbiefstuk de pan in gooien.
Kijk maar uit dat je niet gaat hinneken.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:01 schreef sig000 het volgende:
Nu ga ik paardenbiefstuk de pan in gooien.
Het lijkt wel een zin uit het Dictee der Nederlandse Taal...quote:Op donderdag 25 december 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
Dan zou het huis vol zitten met broers en zussen en dan zou ik kippensoep eten van ongetwijfeld
plofkip, maar die wel altijd goddelijk lekker was en overal zouden schalen zelfgebakken oliebollen en
appelflappen staan en kerstbrood en van die gore kerst chocolade kransjes met die gekleurde spikkeltjes erop, die mijn moeder elk jaar weer kocht maar die geen hond lustteen dan 's avonds kon je blijven eten als je wilde en had mijn vader de rollade gemaakt en die ging hij dan aan de keukentafel in flinterdunne plakjes snijden, met een engelengeduld en ondertussen pikte ik altijd alvast een paar plakkies, vroeger kreeg ik dan op mijn mieter, maar later moest hij daar alleen maar om lachen, trots dat iedereen zijn rollade altijd zo lekker vond.
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gaat hinneken.
wutquote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
'73 en houdt van die zeikmeuk zoals Neil Diamond.
jij kan dat zelluf!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Doe eens een 40+ met kersttopic maken.
Jij bent lief en schattig en stuurt een pic van je tetten en klaar.quote:
NEENquote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent lief en schattig en stuurt een pic van je tetten en klaar.
Ik moet dan weer eenzame kerst gaan vieren.
wel gofferquote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheiding aangevraagd en trouwen gaat ook niet meer door als je 28 bent.
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uurquote:
daar waar mijn huis woont gaan ze op 1ste kerstdag vanaf 7 uur 's morgens met de fanfare op pad om héél zachtjes en sereen kerstliederen te blazen en iedereen een gelukkige kerst te wensenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uur
Hier dus ookquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uur
Ooooh maar dat lijkt me wel heel erg sfeervol!!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
daar waar mijn huis woont gaan ze op 1ste kerstdag vanaf 7 uur 's morgens met de fanfare op pad om héél zachtjes en sereen kerstliederen te blazen en iedereen een gelukkige kerst te wensen![]()
oh ja sjips, dacht ik vanmorgen om 7 uur
Ik zou oordoppie in doenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooh maar dat lijkt me wel heel erg sfeervol!!
dat is ook héél mooiquote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooh maar dat lijkt me wel heel erg sfeervol!!
Ik zou voor het raam staan jankenquote:
Omdat die mensen vanmorgen sfeervol in de regen moesten zingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou voor het raam staan janken
Veel plezier morgen vroeg... Ik ga uitslapenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou voor het raam staan janken
Doet iemand het weer.quote:
Je moet je alert net iets scherper afstellen.quote:
helemaal niet!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent wel heel snel over onze scheiding heen.
dat is schijn KTquote:Op donderdag 25 december 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent wel heel snel over onze scheiding heen.
Nou...ze ligt al binnen een uur met Hut te ketsen.quote:
Foutjequote:Op donderdag 25 december 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...ze ligt al binnen een uur met mij te ketsen.![]()
Hoogste tijd dat king eens aan drama's gaat werken.
ga je dan een topic openen in RP ?quote:Op donderdag 25 december 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...ze ligt al binnen een uur met Hut te ketsen.![]()
Hoogste tijd dat ik die R&P-kloon eens aan ga maken om dit soort drama's te verwerken.
Ik steun je wel met veel kusjes, kroeltjes enzoquote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef just me het volgende:
Ik steun je wel met veel kusjes, kroeltjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk dat het daar bij blijft ...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef just me het volgende:
Er gaan vaag belletjes rinkelen maar heel erg vaag..
'quote:Op donderdag 25 december 2014 23:09 schreef just me het volgende:
Er gaan vaag belletjes rinkelen maar heel erg vaag..
Nee geen idee, maar King bewaart en volgt allees... Volgens mij is zijn archief groter dan heel FoK!..quote:
Daar ga ik volgend jaar wel bij op bezoek.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
'73 en houdt van die zeikmeuk zoals Neil Diamond.
Volgens mij niks, want die gup heet Ramsay.quote:
gofferquote:Op donderdag 25 december 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij niks, want die gup heet Ramsay.
Vannacht om 5.00u werd ik wakker en realiseerde ik me dat ik anderhalf uur later niet nog eens wakker wilde worden. Saved before the bell...quote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
*Pling*quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ken jij deze pic trouwens nog?Was dat die leerling met z'n juf niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Was dat die leerling met z'n juf niet?
Bel voortaan even eerder, ik ben gek op raadsels...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.
Dat heeft Sjoef vast bij de kapper gezien!quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bingo! AnthonyZeus. Panorama en alles gehaald.
Google het plaatje ...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft Sjoef vast bij de kapper gezien!
Sorry, moest dankzij sacha ook bij de buren nog wat raadsels dumpen.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Bel voortaan even eerder, ik ben gek op raadsels...
Ah, daarom wist je zoveel goede antwoorden te geven in MEN.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Google het plaatje ...
http://www.whitelinefirm.nl/2006/07/23/838/
wel eventjes een link dumpen als je mij de schuld geeft jahquote:Op donderdag 25 december 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry, moest dankzij sacha ook bij de buren nog wat raadsels dumpen.
Oh nee dat deed ik toen alleen als het lang duurde en het niet wist ...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daarom wist je zoveel goede antwoorden te geven in MEN.
Opzoeken mag niet, maar dat wist je vast al...
Ging over de KLB-diarree die nu helemaal verdwenen is. Niets spectaculairs.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:52 schreef sacha het volgende:
wel eventjes een link dumpen als je mij de schuld geeft jah
ow, bummerquote:Op donderdag 25 december 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging over de KLB-diarree die nu helemaal verdwenen is. Niets spectaculairs.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
Piet z'n neefje gespot! JanPiraat
[ afbeelding ]
Je wordt ouder papa....quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:36 schreef MadMaster het volgende:
Ja, post jij dan ook niet door Sig's reeks heen...
Goddomme Sig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
Word weer helemaal jong wanneer ik met kleinzoon aan het klooien ben.
Dat lijkt me nou juist zo'n taai vlees, maar dat is dus niet zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef sig000 het volgende:
De paardenbief is goed gelukt, lekker mals en sappig.
Losse hapjes zoals kaasjes, paté, haring en zo op minibroodjes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee, gewoon eenvoudig gegeten, niks bijzonder...
Jij wel?
Op de goede plek halen en zorgvuldig bereiden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist zo'n taai vlees, maar dat is dus niet zo...
IK heb het nooit gegeten trouwens, zal ook wel niet meer gebeuren
Klinkt wel goed, ik lust alleen geen haringquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Losse hapjes zoals kaasjes, paté, haring en zo op minibroodjes.
Morgen is het pas echt vreetzaam op aarde...
Ik zei er toch niets van?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verder ieder zijn ding toch? Leven en laten leven.
Dan sla je die over , duh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, ik lust alleen geen haring
Dit was ingelegde Scandinavische haring.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, ik lust alleen geen haring
ah... okéquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat was mijn kerstgedachte.
Ik hou niet van essentie...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
In essentie is kerstmis een sobere gebeurtenis.
dat is de ware kerstgedachtequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
Je staat dan even stil bij het lot van de minder bedeelden op deze aarde.
en de volgende dag gaan ze weer vrolijk verderquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
Hele oorlogen werden dag platgelegd omdat het kerstmis was.
Ja hypocrietquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en de volgende dag gaan ze weer vrolijk verder
Ik heb de hele dag aan alle FOK!kers gedacht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
Je staat dan even stil bij het lot van de minder bedeelden op deze aarde.
Ja ik voelde hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag aan alle FOK!kers gedacht.
Momenteel knallen ze in het Midden-Oosten vrolijk verder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
Hele oorlogen werden dag platgelegd omdat het kerstmis was.
Ik kkan niet zingenquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:08 schreef sig000 het volgende:
Zullen we een mooi lied gaan zingen te samen?
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:08 schreef sig000 het volgende:
Zullen we een mooi lied gaan zingen te samen?
Iets met herders of zo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Mijn stem is als een rasp momenteel, de hoge C haal ik niet...
De OP is weg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:10 schreef Kingstown het volgende:
Voor wie er nog een epic fail wil lezen:
R&P / In de bediening een nummer vragen
ik alleen aan jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag aan alle FOK!kers gedacht.
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat platquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dan weer aan jou, met je benen omhoog...
Bungel ze!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat plat
trusten just mequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat plat
Ik ga ook naar Neil, ik heb kaarten voor 25 juni.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ga ik volgend jaar wel bij op bezoek.
Bij Neil dan, niet bij Doedezemaar..
Wij ook...quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Neil, ik heb kaarten voor 25 juni.
Toevalligquote:
Heb Neil nog nooit live meegemaakt, maar aangezien we 'Beautiful Noise' hebben gespeeld tijdens de uitvaart van mijn moeder is dat toch wel een beetje een must. Het live album 'Hot August Night' staat de laatste tijd regelmatig op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Een jaar of 4 geleden ben ik bij zijn concert in Rotterdam geweest en dat was toen zo goed dat ik nu weer wilde.
dan maar hopen dat ik geen hondsdolheid hebquote:
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar hopen dat ik geen hondsdolheid heb
*noteert voor volgende kerst*quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag dit bekijken in de Ziggo Dome, met live orkest:
Kees!quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.
Mijn kerstcadeautje...
oooh wat leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.
Mijn kerstcadeautje...
Lijkt me wel genoeg...quote:Kerstmenu
Amuse
gerookte amandelen, kaasstengel, taggiasche olijven, zult en zuur, schillen
~ aperitief
Crudité van PuurGroente
Aquitaine kaviaar, venkelblini’s en dip van crčme cru en lavas
~ wijn
Tartaar van koud gerookte ossenhaas
schorseneer en truffel, shot van truffel en knolselderij beeftea
~ wijn
Coquille en lychee
jasmijn en saus van limoenblad
~ wijn
Reerugfilet
met specerijen gebraden garnituur van geglaceerde sjalotjes, gefermenteerd spruitjes, cantharellen, gestoofd peertje en rode portsaus
~ wijn
Terrine van ganzenlever
zachtgegaarde ganzenhaas, sinaasappelbrioche en siroop van dennen
~ wijn
Gelei van appel en champagne met Vacherin
knoflookbrood en appelbloessem
~ wijn
Sticky toffee pudding
ijs van zuidvruchten, limoenkaramel en beukenboom
~ wijn
Koffie uit de Cona
met friandises
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
Kees!
[ afbeelding ]
http://www.dierenasielamsterdam.nl/intro_asiel_onze_katten.htm
Ow, die onderste ziet er wel heel cute an apart uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Britse Korthaar ras, beide...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, die onderste ziet er wel heel cute an apart uit.
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dat is twee keer zo duur aan voer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
kerstkatjes
Waarom niet meteen beide MM?
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Een jaar of 4 geleden ben ik bij zijn concert in Rotterdam geweest en dat was toen zo goed dat ik nu weer wilde.
De Limbo's zijn niet bereikbaar, waarschijnlijk de opbrengst van afgelopen jaar aan het verbrassen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatjes![]()
Dat wordt een ritje naar Limburg dit weekend.
We hebben al een zwarte Britse Korthaar, Tutu.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
kerstkatjes
Waarom niet meteen beide MM?
En waar kennen we deze tune nog meer van?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenvan de week lieten ze op de TV zien
dat ie Crunchy Granola Suite zong en dan filmpjes doorelkaar gemonteerd van toen
hij jong was en toen hij oud was en hij is véél leuker nu hij ouder is![]()
Zo oneerlijk is dat bij mannen, dat zie je vaker![]()
dit filmpje was het toevallig want die staat al jaren bij mijn favorieten dus die
herkende ik![]()
Deze is leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Limbo's zijn niet bereikbaar, waarschijnlijk de opbrengst van afgelopen jaar aan het verbrassen...
een Radio programma volgens mij... was het niet Tineke?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar kennen we deze tune nog meer van?
Je zit in de goede hoek...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
een Radio programma volgens mij... was het niet Tineke?
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze is leuk!![]()
[ afbeelding ]
maar die andere eigenlijk ook... je moet ze eigenlijk eerst even gezien en opgepakt hebben
anders zou ik niet kunnen kiezen
Ah... ben ik toch niet zo dement als ik dachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit in de goede hoek...![]()
Memories...
Ook Goed!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.
Het wordt dus waarschijnlijk deze in februari, nu nog te jong...
[ afbeelding ]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenvan de week lieten ze op de TV zien
dat ie Crunchy Granola Suite zong en dan filmpjes doorelkaar gemonteerd van toen
hij jong was en toen hij oud was en hij is véél leuker nu hij ouder is![]()
Zo oneerlijk is dat bij mannen, dat zie je vaker![]()
dit filmpje was het toevallig want die staat al jaren bij mijn favorieten dus die
herkende ik![]()
Hoe oud moet hij zijn om weg te mogen dan? Want hier lijkt hij wel al een week of 7-8.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.
Het wordt dus waarschijnlijk deze in februari, nu nog te jong...
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo eens ga overleggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.
Misschien kan je nog kaarten krijgen Fann, ik hoorde dat hij 27 juni een extra concert geeft, in Ziggodome dus dat is bij jou om de hoek.
Drie maanden minimaal...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe oud moet hij zijn om weg te mogen dan? Want hier lijkt hij wel al een week of 7-8.
Hot August Night schalt hier nu door de speakers...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.
Misschien kan je nog kaarten krijgen Fann, ik hoorde dat hij 27 juni een extra concert geeft, in Ziggodome dus dat is bij jou om de hoek.
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hč. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentrerenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens ga overleggenik zat er ook al aan te denken...
![]()
De pest is dat die Griek niet zo goed tegen mensenmassa's kan, maar wie weet?
Een paar leuke plannen maken is zo gek nog niet
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hč. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentreren
Ik trek gewoon mijn strakste legging aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hč. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentreren
De moeite van het wachten wel waard, het is zo leuk zo'n jong beestje weer in huis, als zijn mijn wat oudere ook schatten.quote:
Ja dat denk ik ook wel, ik ga hem gewoon omlullenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...
Degene die we nu hebben is inmiddels al weer 12 jaar oud, ook als kitten opgehaald.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De moeite van het wachten wel waard, het is zo leuk zo'n jong beestje weer in huis, als zijn mijn wat oudere ook schatten.
Met kant ja? Het is natuurlijk ook de bedoeling dat hij nog iets van Neil meekrijgt hčquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn strakste legging aan
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kant ja? Het is natuurlijk ook de bedoeling dat hij nog iets van Neil meekrijgt hč
http://www.ziggodome.nl/event/523/Neil-Diamondquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, ik ga hem gewoon omlullen
Dank!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.ziggodome.nl/event/523/Neil-Diamond
En alleen hier tickets bestellen, anders wordt je getild:
http://www.ticketmaster.nl/event/neil-diamond-tickets/137959
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar kennen we deze tune nog meer van?
Als jij zegt dat jij daar heel graag heen wilt doet gaat hij met liefde met je mee.quote:
Oi...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.
Ik hoor hier duidelijk nog niet thuis
Moet ik wel nu meteen beginnen met zeurenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt, plekken zat nog.
Als je vak 110 neemt, heb je topplekken.
Zit ook meestal daar...
[ afbeelding ]
Hi Marrije!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.
Vraag iets leuks voor de kerst of zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik wel nu meteen beginnen met zeuren
Misschien ken je deze?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Marrije!
Deze kent iedereen denk ik wel.
Babs komt volgend jaar niet mee, hoor...quote:
Ik ga wel even een Koffie met Kerstbrood brengen zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag iets leuks voor de kerst of zo...
Mooi!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...
Legging aan, hoed op en de sirtaki dansen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga wel even een Koffie met Kerstbrood brengen zo
Nee...nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Marrije!
Deze kent iedereen denk ik wel.
Nee, maar dat liedje is toch wel érg bekend dacht ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Babs komt volgend jaar niet mee, hoor...
Ja, Beautiful Noise was haar favoriet...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi!
Jouw moeder was Neil Diamond liefhebber?
Dat is ook wel één van de bekendstenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee...nooit eerder gehoord.
Maar sweet caroline zag ik hier voorbij komen en ff geluisterd maar die herken ik inderdaad wel
Dat is wel een mooie herinnering.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Beautiful Noise was haar favoriet...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...
nee, ook nooit eerder gehoord.quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie herinnering.
Houd je het wel droog in Ziggodome?
En mooi ook wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel één van de bekendsten
Dus na 13 jaar is het nog steeds zo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Net was Cent Mille Chansons van Frida Boccara bij de Top 2000.
Ook gedraaid toen en ik hield het net niet droog.
Zeg maar dat Kerst en muziek niets met je doet...![]()
29 december 2001 is mijn vader overleden, blijft ook een lastige dag...
Love on the rocks is 1 van de eerste nummers waar ik (naast Sweet Caroline) meteen aan denk als het over Neil Diamond gaat en dat vind ik echt een vreselijk nummer.quote:
en de dagen ervoor en erna ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
29 december 2001 is mijn vader overleden, blijft ook een lastige dag...
Ja, dat blijft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus na 13 jaar is het nog steeds zo?
Dat beloofd wat voor de volgende maand December, zijn moeder en mijn vader, maar dan een
ander jaartal, zit 3 jaar tussen, 1 en 2 december, hoe krijgen ze het voor elkaar denk ik dan![]()
Mij moeder en zijn vader op dezelfde dag 1 jaar na elkaar![]()
Nah.. ja volgend jaar December maar plannen maken ... kniezen is ook niet alles
Ik ga het merken MM, je kan er toch weinig aan doen, we zullen dat wel allemaal hebben hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat blijft.
Het ene jaar meer dan het andere, maar ik heb 2 weken voorafgaande aan z'n ziekbed gezeten. Tijdens de kerstperiode dus en dat vergeet ik nooit meer.
Mijn moeder was op 3 januari jarig, dus dat komt er ook nog bij, zeker in combinatie met bepaalde muziek...
Dat vind ik ook niet veel, net als Red, Red Wine.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Love on the rocks is 1 van de eerste nummers waar ik (naast Sweet Caroline) meteen aan denk als het over Neil Diamond gaat en dat vind ik echt een vreselijk nummer.
deze zit ik nu te luisteren... wel mooi..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet veel, net als Red, Red Wine.
Gruwelijk...
Naarmate je ouder wordt, gebeuren die dingen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het merken MM, je kan er toch weinig aan doen, we zullen dat wel allemaal hebben hier
denk ik, of gaan het krijgen...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Heb mooie herinneringen en dat is het belangrijkste...
Garry Cocks moet ik niet...quote:
Have Fun MM !quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Bolhoed op, krijtstreep colbert aan ( ik pas 'm nog...) en op pad.
Have fun, mensen!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Kijk al die 40+ vrouwtjes meeswingen, gęnant.
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al opquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
Het is toch kerst, dus steek hem maar in de fik of hang hem op in de kerstboom.
Of duw een piek in z'n reet. Ook goed.
[..]
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben toestemming om deze angry young man helemaal tot aan de grond toe af te branden.
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Toen ik gisteren keek viel me de leeftijdscategorie ook al op
gewoon regelenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
Ja toch maar even Kerstbrood en koffie brengen![]()
Dan heb je minder recht van spreken lijkt mequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik luister via de radio, dan zie je niet zoveel.
89 is z'n IQ. Hij is geloof ik 15 ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Marrije het volgende:
die is van '89, hij mag hopen dat ie de 40 haalt...
omdat ie 'vrouwtjes' schrijft?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
89 jarige mannetjes zijn veel erger. altijd achter de 40 plus vrouwtjes aan.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Bolhoed op, krijtstreep colbert aan ( ik pas 'm nog...) en op pad.
Have fun, mensen!
Zou dat wel passen denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
http://www.leeshetnu.nl/m(...)erdosis-marihuana-2/
Veel plezier bij de film Deesquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Van serieuze verhalen over muziekkeuze naar even lekker lachen bij Gooische Vrouwen 2.
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.quote:
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geweest, even lekker gelachen.
Straks de keuken in om de laatste hand aan het kerstmenu te leggen.
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de pauze al hier .... Moet je nog veel doen?
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de meeste dingen al voorbereid vanmorgen, dus de rest is straks een makkie en ik doe het samen met mijn dochter, dat is gezellig in de keuken.
Wat ga jij eten vandaag?
Lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks bijzonders.... Restje pasta van gisteren wordt het denk ik
Kalkoen.quote:
Daar zou toch volgens mij wel degelijk verschil tussen moeten zijn ... Of je hebt nog nooit kalkoen gehad en altijd konijn gegetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kalkoen.
Edit: Het was een konijn volgens degene die hem bereid heeft. Geen verschil geproefd.
Ik vermoed het laatste, maar ik laat me graag van alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
Daar zou toch volgens mij wel degelijk verschil tussen moeten zijn ... Of je hebt nog nooit kalkoen gehad en altijd konijn gegeten
Dat dacht ik al ....quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, maar ik laat me graag van alles wijsmaken.
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.
Doe er nog maar 1 bij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook af.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent mijn grootste vriendje deze maand.
Is dat nieuw? Ik kijk ook wel eens op die site maar had Fokvriendjes nog niet gezien. Zijn die aantallen reacties op jou en andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dat nieuw? Ik kijk ook wel eens op die site maar had Fokvriendjes nog niet gezien. Zijn die aantallen reacties op jou en andersom?
Blijf niet in het verleden hangen. Met je Gerad Kots. Kijk vooruit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat de muziek van mijn ouders die gedraaid werd niet vaak wordt gehoord,
bij mijn vader was het banjo muziek en bij mijn moeder oude Indonesische Muziek...
Ga ik niet snel op de radio horen gelukkig
Vroeger kon je daar gewoon terecht... Volgens mij komt het er op neer hoevaak je door iemand gekwoot bent ... Of andersom ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.
Even een DM naar bondage sturen en dan krijg je een inlogcode.
Weet niet zeker wat het betekent, maar volgens mij hoevaak je in hetzelfde topic gereageerd hebt, hoewel jouw theorie ook wel logisch klinkt.
Fokvriendjes kan ik gewoon zonder inlogcode gebruiken. Ik zal eens kijken of het het aantal quotes over en weer betreft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gedeelte (useraantallen) kun je alleen zien als je een account hebt.
Even een DM naar bondage sturen en dan krijg je een inlogcode.
Weet niet zeker wat het betekent, maar volgens mij hoevaak je in hetzelfde topic gereageerd hebt, hoewel jouw theorie ook wel logisch klinkt.
FOK!-vriendjes staat idd niet onder useraantallen en een crosscheck kan nog steeds meerdere dingen betekenen, maar ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Fokvriendjes kan ik gewoon zonder inlogcode gebruiken. Ik zal eens kijken of het het aantal quotes over en weer betreft.
Het was makkelijker te controleren als Sherlock het nog deed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK!-vriendjes staat idd niet onder useraantallen en een crosscheck kan nog steeds meerdere dingen betekenen, maar ben benieuwd!
Alternatief: https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was makkelijker te controleren als Sherlock het nog deed.
Ja, maar dan weet je nog niet wat het precies is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alternatief: https://www.thuisserver.net/mycroft/
Sta ik op jouw vriendjeslijst ook op 33 of een ander aantal?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je nog niet wat het precies is.
Fokvriendjes van mij deze maand:Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ,sommige van die namen heb ik nooit zoveel gequote dus ik denk ook dat het gaat om het aantal keer dat je in hetzelfde topic post.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.
Waarom? Ik kan jou 100 keer quoten en jij mij 84 keer toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar je redenatie gaat niet op. Als het een "quotelijst" was geweest dan moeten de aantallen hetzelfde zijn.
Bij mij heb je 59 en geen 62 andersom.... Dus ik weet het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook 33. We hebben elkaar vast niet 33 keer over en weer gequote....dat zou wel heel toevallig zijn, dus ik hou het er voorlpig op dat we beiden in 33 dezelfde topics hebben gepost deze maand.
Ik ging er dan vanuit het het een totaalaantal was van gequote worden en iemand anders quoten. Dan moet het natuurlijk hetzelfde zijn. (Open maar een nieuwe hoor)(In uto hebben ze niet zo'n moeite met topickapen)quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan jou 100 keer quoten en jij mij 84 keer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |