ik alleen aan jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag aan alle FOK!kers gedacht.
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat platquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dan weer aan jou, met je benen omhoog...
Bungel ze!quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat plat
trusten just mequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
mijn benen gaan omhoog, mijn hoofd gaat plat
Ik ga ook naar Neil, ik heb kaarten voor 25 juni.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ga ik volgend jaar wel bij op bezoek.
Bij Neil dan, niet bij Doedezemaar..
Wij ook...quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Neil, ik heb kaarten voor 25 juni.
Toevalligquote:
Heb Neil nog nooit live meegemaakt, maar aangezien we 'Beautiful Noise' hebben gespeeld tijdens de uitvaart van mijn moeder is dat toch wel een beetje een must. Het live album 'Hot August Night' staat de laatste tijd regelmatig op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Een jaar of 4 geleden ben ik bij zijn concert in Rotterdam geweest en dat was toen zo goed dat ik nu weer wilde.
dan maar hopen dat ik geen hondsdolheid hebquote:
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar hopen dat ik geen hondsdolheid heb
*noteert voor volgende kerst*quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag dit bekijken in de Ziggo Dome, met live orkest:
Kees!quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.
Mijn kerstcadeautje...
oooh wat leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM is net op zoek naar een nieuwe kat.
Mijn kerstcadeautje...
Lijkt me wel genoeg...quote:Kerstmenu
Amuse
gerookte amandelen, kaasstengel, taggiasche olijven, zult en zuur, schillen
~ aperitief
Crudité van PuurGroente
Aquitaine kaviaar, venkelblini’s en dip van crème cru en lavas
~ wijn
Tartaar van koud gerookte ossenhaas
schorseneer en truffel, shot van truffel en knolselderij beeftea
~ wijn
Coquille en lychee
jasmijn en saus van limoenblad
~ wijn
Reerugfilet
met specerijen gebraden garnituur van geglaceerde sjalotjes, gefermenteerd spruitjes, cantharellen, gestoofd peertje en rode portsaus
~ wijn
Terrine van ganzenlever
zachtgegaarde ganzenhaas, sinaasappelbrioche en siroop van dennen
~ wijn
Gelei van appel en champagne met Vacherin
knoflookbrood en appelbloessem
~ wijn
Sticky toffee pudding
ijs van zuidvruchten, limoenkaramel en beukenboom
~ wijn
Koffie uit de Cona
met friandises
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
Kees!
[ afbeelding ]
http://www.dierenasielamsterdam.nl/intro_asiel_onze_katten.htm
Ow, die onderste ziet er wel heel cute an apart uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Britse Korthaar ras, beide...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, die onderste ziet er wel heel cute an apart uit.
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is vrijwilligster in het dierenasiel, maar het wordt waarschijnlijk deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dat is twee keer zo duur aan voer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
kerstkatjes
Waarom niet meteen beide MM?
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Een jaar of 4 geleden ben ik bij zijn concert in Rotterdam geweest en dat was toen zo goed dat ik nu weer wilde.
De Limbo's zijn niet bereikbaar, waarschijnlijk de opbrengst van afgelopen jaar aan het verbrassen...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatjes![]()
Dat wordt een ritje naar Limburg dit weekend.
We hebben al een zwarte Britse Korthaar, Tutu.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
kerstkatjes
Waarom niet meteen beide MM?
En waar kennen we deze tune nog meer van?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenvan de week lieten ze op de TV zien
dat ie Crunchy Granola Suite zong en dan filmpjes doorelkaar gemonteerd van toen
hij jong was en toen hij oud was en hij is véél leuker nu hij ouder is![]()
Zo oneerlijk is dat bij mannen, dat zie je vaker![]()
dit filmpje was het toevallig want die staat al jaren bij mijn favorieten dus die
herkende ik![]()
Deze is leuk!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Limbo's zijn niet bereikbaar, waarschijnlijk de opbrengst van afgelopen jaar aan het verbrassen...
een Radio programma volgens mij... was het niet Tineke?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar kennen we deze tune nog meer van?
Je zit in de goede hoek...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
een Radio programma volgens mij... was het niet Tineke?
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze is leuk!![]()
[ afbeelding ]
maar die andere eigenlijk ook... je moet ze eigenlijk eerst even gezien en opgepakt hebben
anders zou ik niet kunnen kiezen
Ah... ben ik toch niet zo dement als ik dachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit in de goede hoek...![]()
Memories...
Ook Goed!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.
Het wordt dus waarschijnlijk deze in februari, nu nog te jong...
[ afbeelding ]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... daar zou ik ook wel eens heen willenvan de week lieten ze op de TV zien
dat ie Crunchy Granola Suite zong en dan filmpjes doorelkaar gemonteerd van toen
hij jong was en toen hij oud was en hij is véél leuker nu hij ouder is![]()
Zo oneerlijk is dat bij mannen, dat zie je vaker![]()
dit filmpje was het toevallig want die staat al jaren bij mijn favorieten dus die
herkende ik![]()
Hoe oud moet hij zijn om weg te mogen dan? Want hier lijkt hij wel al een week of 7-8.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is niet meer beschikbaar, Limboland heeft net gemaild.
Het wordt dus waarschijnlijk deze in februari, nu nog te jong...
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo eens ga overleggenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.
Misschien kan je nog kaarten krijgen Fann, ik hoorde dat hij 27 juni een extra concert geeft, in Ziggodome dus dat is bij jou om de hoek.
Drie maanden minimaal...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe oud moet hij zijn om weg te mogen dan? Want hier lijkt hij wel al een week of 7-8.
Hot August Night schalt hier nu door de speakers...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had nooit zo heel veel met Neil Diamond, vind zijn muziek wel aardig maar meer niet, maar toen hij een jaar of 4 geleden in Rotterdam kwam en mijn zus vroeg of ik zin had om met haar te gaan was ik verkocht, dat concert was super.
Misschien kan je nog kaarten krijgen Fann, ik hoorde dat hij 27 juni een extra concert geeft, in Ziggodome dus dat is bij jou om de hoek.
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hè. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentrerenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens ga overleggenik zat er ook al aan te denken...
![]()
De pest is dat die Griek niet zo goed tegen mensenmassa's kan, maar wie weet?
Een paar leuke plannen maken is zo gek nog niet
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hè. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentreren
Ik trek gewoon mijn strakste legging aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook Fann, je moet zelf de slingers ophangen hè. En als hij niet tegen grote mensenmassa's kan moet hij zich alleen op jou concentreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |