De moeite van het wachten wel waard, het is zo leuk zo'n jong beestje weer in huis, als zijn mijn wat oudere ook schatten.quote:
Ja dat denk ik ook wel, ik ga hem gewoon omlullenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zitplaatsen hebt, valt de drukte wel mee...
Degene die we nu hebben is inmiddels al weer 12 jaar oud, ook als kitten opgehaald.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De moeite van het wachten wel waard, het is zo leuk zo'n jong beestje weer in huis, als zijn mijn wat oudere ook schatten.
Met kant ja? Het is natuurlijk ook de bedoeling dat hij nog iets van Neil meekrijgt hèquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn strakste legging aan
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kant ja? Het is natuurlijk ook de bedoeling dat hij nog iets van Neil meekrijgt hè
http://www.ziggodome.nl/event/523/Neil-Diamondquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, ik ga hem gewoon omlullen
Dank!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.ziggodome.nl/event/523/Neil-Diamond
En alleen hier tickets bestellen, anders wordt je getild:
http://www.ticketmaster.nl/event/neil-diamond-tickets/137959
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar kennen we deze tune nog meer van?
Als jij zegt dat jij daar heel graag heen wilt doet gaat hij met liefde met je mee.quote:
Oi...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.
Ik hoor hier duidelijk nog niet thuis
Moet ik wel nu meteen beginnen met zeurenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt, plekken zat nog.
Als je vak 110 neemt, heb je topplekken.
Zit ook meestal daar...
[ afbeelding ]
Hi Marrije!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eerst ff luisteren. Weet niet welk gezicht er bij Neil Diamond hoort en zou zo ook geen liedje weten.
Vraag iets leuks voor de kerst of zo...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik wel nu meteen beginnen met zeuren
Misschien ken je deze?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Marrije!
Deze kent iedereen denk ik wel.
Babs komt volgend jaar niet mee, hoor...quote:
Ik ga wel even een Koffie met Kerstbrood brengen zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag iets leuks voor de kerst of zo...
Mooi!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...
Legging aan, hoed op en de sirtaki dansen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga wel even een Koffie met Kerstbrood brengen zo
Nee...nooit eerder gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Marrije!
Deze kent iedereen denk ik wel.
Nee, maar dat liedje is toch wel érg bekend dacht ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Babs komt volgend jaar niet mee, hoor...
Ja, Beautiful Noise was haar favoriet...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi!
Jouw moeder was Neil Diamond liefhebber?
Dat is ook wel één van de bekendstenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee...nooit eerder gehoord.
Maar sweet caroline zag ik hier voorbij komen en ff geluisterd maar die herken ik inderdaad wel
Dat is wel een mooie herinnering.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Beautiful Noise was haar favoriet...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder...
nee, ook nooit eerder gehoord.quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie herinnering.
Houd je het wel droog in Ziggodome?
En mooi ook wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel één van de bekendsten
Dus na 13 jaar is het nog steeds zo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Net was Cent Mille Chansons van Frida Boccara bij de Top 2000.
Ook gedraaid toen en ik hield het net niet droog.
Zeg maar dat Kerst en muziek niets met je doet...![]()
29 december 2001 is mijn vader overleden, blijft ook een lastige dag...
Love on the rocks is 1 van de eerste nummers waar ik (naast Sweet Caroline) meteen aan denk als het over Neil Diamond gaat en dat vind ik echt een vreselijk nummer.quote:
en de dagen ervoor en erna ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
29 december 2001 is mijn vader overleden, blijft ook een lastige dag...
Ja, dat blijft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus na 13 jaar is het nog steeds zo?
Dat beloofd wat voor de volgende maand December, zijn moeder en mijn vader, maar dan een
ander jaartal, zit 3 jaar tussen, 1 en 2 december, hoe krijgen ze het voor elkaar denk ik dan![]()
Mij moeder en zijn vader op dezelfde dag 1 jaar na elkaar![]()
Nah.. ja volgend jaar December maar plannen maken ... kniezen is ook niet alles
Ik ga het merken MM, je kan er toch weinig aan doen, we zullen dat wel allemaal hebben hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat blijft.
Het ene jaar meer dan het andere, maar ik heb 2 weken voorafgaande aan z'n ziekbed gezeten. Tijdens de kerstperiode dus en dat vergeet ik nooit meer.
Mijn moeder was op 3 januari jarig, dus dat komt er ook nog bij, zeker in combinatie met bepaalde muziek...
Dat vind ik ook niet veel, net als Red, Red Wine.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Love on the rocks is 1 van de eerste nummers waar ik (naast Sweet Caroline) meteen aan denk als het over Neil Diamond gaat en dat vind ik echt een vreselijk nummer.
deze zit ik nu te luisteren... wel mooi..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet veel, net als Red, Red Wine.
Gruwelijk...
Naarmate je ouder wordt, gebeuren die dingen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het merken MM, je kan er toch weinig aan doen, we zullen dat wel allemaal hebben hier
denk ik, of gaan het krijgen...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Heb mooie herinneringen en dat is het belangrijkste...
Garry Cocks moet ik niet...quote:
Have Fun MM !quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Bolhoed op, krijtstreep colbert aan ( ik pas 'm nog...) en op pad.
Have fun, mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |