wutquote:Op donderdag 25 december 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
'73 en houdt van die zeikmeuk zoals Neil Diamond.
jij kan dat zelluf!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Doe eens een 40+ met kersttopic maken.
Jij bent lief en schattig en stuurt een pic van je tetten en klaar.quote:
NEENquote:Op donderdag 25 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent lief en schattig en stuurt een pic van je tetten en klaar.
Ik moet dan weer eenzame kerst gaan vieren.
wel gofferquote:Op donderdag 25 december 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheiding aangevraagd en trouwen gaat ook niet meer door als je 28 bent.
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uurquote:
daar waar mijn huis woont gaan ze op 1ste kerstdag vanaf 7 uur 's morgens met de fanfare op pad om héél zachtjes en sereen kerstliederen te blazen en iedereen een gelukkige kerst te wensenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uur
Hier dus ookquote:Op donderdag 25 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
en niet vergeten mijn wekker uit te zetten, was ik gisteren wel vergeten en daar ging ie om 7 uur
Ooooh maar dat lijkt me wel heel erg sfeervol!!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
daar waar mijn huis woont gaan ze op 1ste kerstdag vanaf 7 uur 's morgens met de fanfare op pad om héél zachtjes en sereen kerstliederen te blazen en iedereen een gelukkige kerst te wensen![]()
oh ja sjips, dacht ik vanmorgen om 7 uur
Ik zou oordoppie in doenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooh maar dat lijkt me wel heel erg sfeervol!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |