Mijn moeder was niet zo van Cliff, ze was achter in de twintig toen ik ter wereld kwam...quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij jouw moeder enkel haar elpee'tjes van Cliff Richard grijs draaide
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze in dat bagger dialect zingen
He, wat, Twarres?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt verschrikkelijk, als Fries zijnde.
Ik sjoch leaver Piter er yn
Vergoedtquote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ha ha Ha. Straks Stones en Outsiders. Dat vergoed veel.
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt
Heb ik weer, begin ik met De Kast.
Twarres vind ik ook heel zeikerig.quote:
Raar volk, dat 'grote publiek'quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Twarres vind ik ook heel zeikerig.
Er zijn Friese nummers die vele malen beter zijn, maar die spreken het grote publiek niet aan. Dat dit dat wel doet, verbaast me
U is uit bouwjaar?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, de oudere jongeren zijn er weer, ben ik tenminste niet het fossiel van het topic
vanaf welke leeftijd hoor je bij de fossielen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, de oudere jongeren zijn er weer, ben ik tenminste niet het fossiel van het topic
It Dokkumer lokaeltsje?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Twarres vind ik ook heel zeikerig.
Er zijn Friese nummers die vele malen beter zijn, maar die spreken het grote publiek niet aan. Dat dit dat wel doet, verbaast me
Jazeker ken je dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:29 schreef Grutsk het volgende:
Snel op naar de volgende! Ken ik deze? Ik weet het niet...
wat men ook doet, ik blijf het jonkiequote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |