SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/live.htmlHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1 van de meest succesvolle Nederlandse artiesten allertijden mensen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, zou Gers daar ooit overheen gaan, dat succes?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:07 schreef Fred_B het volgende:
1 van de meest succesvolle Nederlandse artiesten allertijden mensen.![]()
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, zou Gers daar ooit overheen gaan, dat succes?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik doe er niet aanquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?![]()
Half klaar. Zit nu Tangled te kijken met m'n nichtjesquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
1913 Het Kleine Cafe Aan De Haven Vader Abraham 1976
1912 Tell Me Baby Red Hot Chili Peppers 2006
1911 Killing Me Softly Fugees 1996
1910 Wintertime Kayak 1974![]()
1909 I Want To Hold Your Hand The Beatles 1964
1908 In The Army Now Status Quo 1986
1907 Man Down Rihanna 2011
1906 Butterfly Jason Mraz 2009
1905 Lovers In Japan Coldplay 2009
1904 Bombay Golden Earring 1976
1903 The Guitar Man Bread 1972
1902 Hey St. Peter Flash & The Pan 1977
Mager uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wij hadden een kerstlunch dit keerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
net boekenkool stamppot gegetenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?![]()
doe niet aan kerstdinersZe smelten de kazen!![]()
Kerstdiner was 24 dec.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar was dit eruit, niet erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik eet dat morgenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
net boerenkool stamppot gegeten![]()
doe niet aan kerstdiners![]()
De andere is 'die doos' van de Smurfenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goed dat je er even bij vermeldt wie van de 2 vader Abraham is, ik zat te twijfelen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hee, even 2 plaatjes geskipt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
goeie actiequote:Op donderdag 25 december 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, even 2 plaatjes geskipt![]()
1913 Het Kleine Cafe Aan De Haven Vader Abraham 1976
1912 Tell Me Baby Red Hot Chili Peppers 2006
1911 Killing Me Softly Fugees 1996
1910 Wintertime Kayak 1974
Zal ze niet missen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In tegenstelling tot die ander blijft Vader Abraham er redelijk hetzelfde uitzien.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goed dat je er even bij vermeldt wie van de 2 vader Abraham is, ik zat te twijfelenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Zie, ze passen prima op radio2quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Typisch Red Hot Chilli Peppers-plaatje dit.![]()
Is dit echt RHCPquote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zie, ze passen prima op radio2
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Pierre speelde al voor opa (Zou het erg zijn lieve opa?) in de jaren '70quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die ander blijft Vader Abraham er redelijk hetzelfde uitzien.
Ik dacht Kano.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haandrikman-man-man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zitten er midden in. Jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
I Wanna Hold Your Hand wordt vast scherp gezet...![]()
Zouden die gasten nog geld krijgen voor hun gepruts, dag in, dag uit?![]()
Matig liedje dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fok!ken tijdens het kerstdiner, gezellig hoor :pquote:
Ik ben al klaar. Vandaag simpel gehouden, morgen iets uitgebreider.![]()
Haha, ik heb echt niks met RHCP.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel heel erg grappig dat de 2 dames dachten dat het de Peppers waren![]()
Met Kayak dus kennelijk ook niks...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:16 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt niks met RHCP.![]()
![]()
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarigequote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Kayak dus kennelijk ook niks...![]()
Kortsluiting in mijn hoofd, want ik ken allebei de nummers ook gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het RHCP was uitgaand van het lijstje![]()
Ik vind alle jaren 60 meuk dan weer wel geweldig!quote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarige
Maar dat terzijde![]()
![]()
Als ze hem overslaan, dan komt het met mij niet meer goed vandaagquote:
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze hem overslaan, dan komt het met mij niet meer goed vandaag![]()
![]()
Nou, de Peppers en Kayak zekerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen![]()
Niet meer dan Kayak en RHCPquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen
Ik heb ze allebei in dit uur anders al gehoord...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen![]()
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kayak en The Beatles is wel héél lastig door elkaar te halen
Badum tssssssquote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer!
Ze smelten de kazen!![]()
Maar die stopt er volgend jaar mee...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Kayak heeft tenminste wel een goede drummer![]()
![]()
Wat klinkt Kayak apart....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komm, gib mir deine Hand!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
En als toetje Coldplayquote:Op donderdag 25 december 2014 19:21 schreef Grutsk het volgende:
Straks Rihanna en Jason Mraz na elkaar![]()
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh, ik zie ze er voor aan om toch Queen als laatste te draaienquote:Op donderdag 25 december 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt.![]()
Hoop het niet want dan heb ik een black-out gehad voor een weekquote:Op donderdag 25 december 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet het niet, kan best dat Hotel California nu komt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Top2000 the shuffle.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop het niet want dan heb ik een black-out gehad voor een weekOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?
Hier in het topic ook trouwens.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
heb geen top2000 op. gooien ze dingen door elkaar?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tussen de gerechten doorquote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Fok!ken tijdens het kerstdiner, gezellig hoor :p
Ik ben al klaar. Vandaag simpel gehouden, morgen iets uitgebreider.Blijft toch een goede plaats om je verbazing te uiten, bijv over Rihanna in de lijst
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ohh handig.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen danquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jongons, is dit nu echt nodig?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja, prima nummer, grote hit geweest paar jaar terug. Hoort er ook in.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongons, is dit nu echt nodig?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohh handig.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen danOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, de nummers die tot nu toe zijn gedraaid zijn allemaal zo'n 500 plaatsen gezakt...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.![]()
Top2000 opnieuw laten beginnenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.dit kan niet
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Denk jij. Dit is Coldplay hoorquote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Kayak was twee nrs te vroeg en nu niet opnieuw, dus we zijn weer synchroon.![]()
Die stonden er altijd zoveel in, kunnen alleen maar verliezen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoorde net alweer de vijfde beatles. Die crashen tamelijk hard.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk jij. Dit is Coldplay hoor
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dit hoeft er van mij volgend jaar niet in.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
er gaan gedwongen ontslagen vallenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn kerst is nou eigenlijk gewoon compleet vergaldquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
![]()
En dat allemaal van ons belastinggeld. Opheffen die geldverslindende Publieke Omroepquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind het wel humor hoe het hier in het topic uitpakte. Op 3fm gewoon de Sugarhillgang, stukken prettiger.![]()
Hotel California van Queenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik zie ze er voor aan om toch Queen als laatste te draaien
dat nummer wordt tenminste gespeeld als ik nog lig te slapen..quote:Op donderdag 25 december 2014 19:37 schreef Fred_B het volgende:
Nauwelijks beter dan Butterfly Kisses.Ze smelten de kazen!![]()
Ik vind Jason Mraz best aardig. Lovers in Japan is echt een van de slechtste Coldplay-nummers, met hun shoegazeeffecten door kutopnames[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik lach me af en toe rot, het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Eerder vandaag dacht ik werkelijk een vrouwelijk typetje van Herman Koch heel beleefd te zien meeknikken op Du Hast.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef empa1010 het volgende:
Wat een lauwe bedoeling blijft het daar in dat café. Wel leuk om aapjes te kijken![]()
Ik ben compleet van de legquote:Op donderdag 25 december 2014 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn kerst is nou eigenlijk gewoon compleet vergald
Pompeii van Bastille op 247 en Mr. Probz met Waves op 63.
Beiden hoger dan With A Little Help From My Friends van Joe Cocker.
Overheid doet niks[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Het is jammer dat het geluid zo slecht is, dat cafe is vaak wel vermakelijk om te kijken, suffe bende![]()
Die met dat bruine vest en bril? Het ziet er idd nogal ongemakkelijk uit allemaal.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lach me af en toe rot, het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Eerder vandaag dacht ik werkelijk een vrouwelijk typetje van Herman Koch heel beleefd te zien meeknikken op Du Hast.![]()
Je kunt ook de radio aanzetten en op je laptop naar het café kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is jammer dat het geluid zo slecht is, dat cafe is vaak wel vermakelijk om te kijken, suffe bende
Paar seconden verschil, denk ik...![]()
Fack, Sugarhill Gang staat hopelijk toch wel in deze Top?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel humor hoe het hier in het topic uitpakte. Op 3fm gewoon de Sugarhillgang, stukken prettiger.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Waarschijnlijk iemand anders want het was al een paar uur terugquote:Op donderdag 25 december 2014 19:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die met dat bruine vest en bril? Het ziet er idd nogal ongemakkelijk uit allemaal.
Of mensen die dan met z'n tweeën heel enthousiast staan te dansen terwijl om hun heen iedereen stil naar die lijst zit te staren.![]()
Ja dat was ook al een paar uur terug. Met blond haar en nogal onverzorgd uiterlijk?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand anders want het was al een paar uur terug
Of mensen die dan met z'n tweeën heel enthousiast staan te dansen terwijl om hun heen iedereen stil naar die lijst zit te staren.![]()
16 beter dan deze.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kolere...hebben ze zoveel nummers.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beetje wel, vrij kort blond haar, net boven de schouders gok ik.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:43 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat was ook al een paar uur terug. Met blond haar en nogal onverzorgd uiterlijk?![]()
Blof heeft er vast meerquote:Op donderdag 25 december 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kolere...hebben ze zoveel nummers.![]()
Zat in een staart naar 1 kant dacht ik. Bruine vest met capu en een groene blouse er onderquote:Op donderdag 25 december 2014 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel, vrij kort blond haar, net boven de schouders gok ik.het was akward in het kwadraat.
![]()
![]()
Bread, wat een wisselvallig bandje is dat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hehe lachen hequote:Op donderdag 25 december 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
sommige ingezonden foto's zijn ook genant zegwat een leedvermaak weer. Kga ff berichtje achterlaten op de site.
Zal er Fok!#24 van maken![]()
![]()
1901 Jessie Joshua Kadison 1994
1900 Happy Ending Joe Jackson 1984
1899 We'll Meet Again Vera Lynn 1939
1898 Reach Out I'll Be There Four Tops 1966
1897 On The Wings Of A Nightingale The Everly Brothers 1984
1896 Only The Lonely Roy Orbison 1960
1895 Eltse Grins Foarby De Kast 1997
1894 Atlantis Donovan 1969
1893 What Is Love Haddaway 1992
1892 Beast Of Burden The Rolling Stones 1978
1891 Wat Zou Je Doen Marco Borsato & Ali B 2004
1890 Daniel Elton John 1973
1889 Lay Down Melanie & Edwin Hawkins Singers 1970
1888 Lying All The Time Outsiders 1966
Heerlijk uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1901 Jessie Joshua Kadison 1994
1900 Happy Ending Joe Jackson 1984
1899 We'll Meet Again Vera Lynn 1939![]()
1898 Reach Out I'll Be There Four Tops 1966![]()
![]()
1897 On The Wings Of A Nightingale The Everly Brothers 1984
1896 Only The Lonely Roy Orbison 1960
1895 Eltse Grins Foarby De Kast 1997
1894 Atlantis Donovan 1969
1893 What Is Love Haddaway 1992
1892 Beast Of Burden The Rolling Stones 1978
1891 Wat Zou Je Doen Marco Borsato & Ali B 2004
1890 Daniel Elton John 1973
1889 Lay Down Melanie & Edwin Hawkins Singers 1970 )
1888 Lying All The Time Outsiders 1966![]()
![]()
Yep, nummer hoor je alleen tijdens de Top2000quote:Op donderdag 25 december 2014 19:52 schreef Grutsk het volgende:
Maar we sluiten dit uur eerst nog even goed af!![]()
De Kast![]()
Ondanks dat ik zelf Fries ben, kan ik me niet voorstellen dat andere Friezen daar op stemmen.![]()
Het is dat ik ze net ging googelen, maar ja!quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kwamen zij niet voort uit de easybeats?![]()
Correct...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kwamen zij niet voort uit de easybeats?![]()
De afgelopen paar jaar niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yep, nummer hoor je alleen tijdens de Top2000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 25 december 2014 19:55 schreef empa1010 het volgende:
Ja we staan op de site mensen![]()
![]()
kheb m'n favoriet er ff bijgezet.
Het waren vast Limbo'squote:Op donderdag 25 december 2014 19:55 schreef Grutsk het volgende:
De Kast![]()
Ondanks dat ik zelf Fries ben, kan ik me niet voorstellen dat andere Friezen daar op stemmen.![]()
Wachten op het mooie Lying all the Time[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waar kan ik dit vinden, dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:57 schreef empa1010 het volgende:
Er reageert ook nog iemand op de sitehaha
![]()
Ah, ik zie het! The Everly Brothersquote:Op donderdag 25 december 2014 19:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Radio2 en dan Live. Kun je rechts reacties achterlaten. En de beelden van het café zien.![]()
![]()
Zit even The Everly Brothers te googelen, maar al hun nummers verdwijnen langzamerhand uit de top 2000. Zonde, dat is nou echt mooie muziek...![]()
Die stonden er in de eerste top 2000 nog met 9 nummers in. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:00 schreef Grutsk het volgende:
Zit even The Everly Brothers te googelen, maar al hun nummers verdwijnen langzamerhand uit de top 2000. Zonde, dat is nou echt mooie muziek...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik huil er ieder jaar omquote:Op donderdag 25 december 2014 20:00 schreef Grutsk het volgende:
Zit even The Everly Brothers te googelen, maar al hun nummers verdwijnen langzamerhand uit de top 2000. Zonde, dat is nou echt mooie muziek...![]()
Ja klopt. Prachtig liedje vind ik. Lekker meegalmen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:59 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ah, ik zie het! The Everly Brothers
Als jullie er iets posten doe je dan Fok#24 (en 25 als we daar aanbeland zijn natuurlijk)?![]()
![]()
Tja, het is maar net waar je van houdt. Maar wat dat betreft kan ik beter de Evergreen top zoveel gaan luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die stonden er in de eerste top 2000 nog met 9 nummers in. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.![]()
Maar goed, blij dat deze er weer instaat. Hebben we tenminste eentje!![]()
Voor de variatie heb ik ook liever dit soort nummers, dan gewoon de 17e van Coldplay ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:02 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Tja, het is maar net waar je van houdt. Maar wat dat betreft kan ik beter de Evergreen top zoveel gaan luisteren![]()
Maar goed, blij dat deze er weer instaat. Hebben we tenminste eentje!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik heb daar vorig jaar naar geprobeerd te luisteren, en dat viel me ook niet echt mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Evergreen Top komt helaas veel bagger tussendoor, echt van die muzikale fruitmand-muziekDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, helemaal mee eens. En na een aantal dagen wordt je echt gillend gek, haha.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Evergreen Top komt helaas veel bagger tussendoor, echt van die muzikale fruitmand-muziek![]()
Jessie vind ik wel aardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij dit nummer moet ik altijd aan die belachelijke Idols-auditie denken. De jongen die zong over Jessie en haar fiets.quote:![]()
Grutsk: als je feitjes wil weten, wist je dat dit gaat over Sarah Jessica Parker. Joshua Kadison was gek op m, maar zij zag m alleen maar staan als ze seks wildeHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Link?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Bij dit nummer moet ik altijd aan die belachelijke Idols-auditie denken. De jongen die zong over Jessie en haar fiets.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Grappig, dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grutsk: als je feitjes wil weten, wist je dat dit gaat over Sarah Jessica Parker. Joshua Kadison was gek op m, maar zij zag m alleen maar staan als ze seks wilde![]()
![]()
5% van de lijst alweer voorbij
Dit nummer
Je hebt het er maar moeilijk mee vandaagquote:Op donderdag 25 december 2014 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, mag die foto ook onder een spoiler?
Nog steeds een beetje ziek?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, mag die foto ook onder een spoiler?![]()
Joh, dit is gewoon een ANP foto.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, mag die foto ook onder een spoiler?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Gezelligquote:Op donderdag 25 december 2014 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar haakt in bij D.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan elk moment in een van die gifjes van eerder vandaag veranderen
Weet niet over welke gifjes het gaat, maar moet ik er een doekje bijpakken?![]()
![]()
Hopelijk heb je die overleefdquote:Op donderdag 25 december 2014 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan elk moment in een van die gifjes van eerder vandaag veranderen![]()
Deze mevrouw is heel oud en dit plaatje is van heel vroeger *open deur intrapt*[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Nummer uit 1939, maar Vera Lynn blijft tijdloos
Ze is nu alweer 97 jaartjes oud.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Stond ooit in de top 600[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wow komt dit nummer uit 1939. Wat is eigenlijk het oudste nummer dat in de top 2000 heeft gestaan?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:14 schreef iPat het volgende:
Nummer uit 1939, maar Vera Lynn blijft tijdloos
Ze is nu alweer 97 jaartjes oud.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Rhapsody in Bluequote:Op donderdag 25 december 2014 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wow komt dit nummer uit 1939. Wat is eigenlijk het oudste nummer dat in de top 2000 heeft gestaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, na het 5 mei concert...quote:Op donderdag 25 december 2014 20:15 schreef empa1010 het volgende:
Dit draaien ze toch altijd als Bea wegvaart na het Prinsengrachtconcert..![]()
Dit is mooi
Dit mag niet verdwijnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van wiki:quote:Op donderdag 25 december 2014 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wow komt dit nummer uit 1939. Wat is eigenlijk het oudste nummer dat in de top 2000 heeft gestaan?
Het oudste nummer dat tot nu toe in de lijst heeft gestaan is "Rhapsody in Blue" van George Gershwin uit 1924. Dit liedje bereikte zijn hoogste notering in 1999 op een 599e plaats maar verdween in 2006 (voorlopig) uit de Top 2000. De eer van oudste nummer bleef in 2006 bij Gershwin. Zijn "Summertime" uit de opera Porgy and Bess vertolkt door Billie Holiday was tot en met 2013 het oudste nummer. In 2014 verdween het uit de lijst, maar Holidays "Strange Fruit" uit 1939 is sindsdien samen met "We'll Meet Again van Vera Lynn de oudste plaat in de lijst.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Iemand op station Utrecht morgen rond 1 uur? I llllll be there.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Inderdaad, dat heeft tot een opleving van dit nummer in de lijst geleid. Ik vrees wel voor volgend jaar.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:18 schreef empa1010 het volgende:
Deze is van de wegenwacht toch.. nog een poginghierna komt de mooiste.
quote:Bedanktquote:Op donderdag 25 december 2014 20:17 schreef iPat het volgende:
[..]
Van wiki:
Het oudste nummer dat tot nu toe in de lijst heeft gestaan is "Rhapsody in Blue" van George Gershwin uit 1924. Dit liedje bereikte zijn hoogste notering in 1999 op een 599e plaats maar verdween in 2006 (voorlopig) uit de Top 2000. De eer van oudste nummer bleef in 2006 bij Gershwin. Zijn "Summertime" uit de opera Porgy and Bess vertolkt door Billie Holiday was tot en met 2013 het oudste nummer. In 2014 verdween het uit de lijst, maar Holidays "Strange Fruit" uit 1939 is sindsdien samen met "We'll Meet Again van Vera Lynn de oudste plaat in de lijst.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Zijn we weer!
1898 Four Tops Reach Out I'll Be There
1897 The Everly Brothers On The Wings Of A Nightingale
1896 Roy Orbison Only The Lonely
1895 De Kast Eltse Grins Foarby
1894 Donovan Atlantis
1893 Haddaway What Is Love
1892 The Rolling Stones Beast Of Burden
1891 Marco Borsato & Ali B Wat Zou Je Doen
1890 Elton John Daniel
1889 Melanie & E. Hawkins Singers Lay Down
1888 Outsiders Lying All The Time![]()
![]()
Goed zoquote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Even een vlug tussentijds bezoekje vanwege The Everly Brothers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb Fok op de NPO site gezet voor dat liedje hehequote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Even een vlug tussentijds bezoekje vanwege The Everly Brothers.![]()
![]()
Van elke hand 1...quote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef HPLC het volgende:
Ali B dit uur. War Child, 2 vingers in de lucht
![]()
Dat is echt CHANANTquote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef HPLC het volgende:
Dit is mooi.Het mooiste van de Everly Brothers wel
Nee, de zoetsappigere oudjes vind ik mooierquote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt CHANANT
Dit is mooi.Het mooiste van de Everly Brothers wel
![]()
Daar hou ik niet van he.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, de zoetsappigere oudjes vind ik mooier
Cathy's clown en crying in the rainquote:Op donderdag 25 december 2014 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, de zoetsappigere oudjes vind ik mooier
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef HPLC het volgende:
En ik me al druk maken over hoe ik de Kast moest zien te omzeilen![]()
![]()
Ja, en we gaan lekker door met Royquote:Op donderdag 25 december 2014 20:21 schreef empa1010 het volgende:
Hier word je toch supergelukkig van... zo mooi.![]()
![]()
In de buik luisterde je al meequote:Op donderdag 25 december 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een deel is van net voor mijn tijd dan...![]()
![]()
Ben er ook weer. Welk nummer nu of eventuele volgende nummer ?
Kan de zender niet vinden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Only The Lonelyquote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan de zender niet vinden.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
#1896 nuquote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan de zender niet vinden.Ze smelten de kazen!![]()
Radio2 snapt de volgorde zelf niet, dus doe geen moeitequote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan de zender niet vinden.![]()
Roy Orbisonquote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan de zender niet vinden.![]()
92.6quote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan de zender niet vinden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Mensen met kinderenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
al de mensen die fotos inzenden van hun kinderen![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo goed bij stem
Ik vind van wel, de rest van het gezin vindt van niet![]()
![]()
Tenzij jouw moeder enkel haar elpee'tjes van Cliff Richard grijs draaidequote:Op donderdag 25 december 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in 1965 verwekt, dus dat zal wel...![]()
![]()
Bedankt
Heb ik weer, begin ik met De Kast.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ja en op het eind lijkt het toch net of ie 'hoertje' roept, in plaats van Warchildquote:Op donderdag 25 december 2014 20:19 schreef HPLC het volgende:
![]()
![]()
Zuur.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt
Heb ik weer, begin ik met De Kast.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geeft niets, het kan alleen maar beter! Je lievelingsband Bløf komt de komende uurtjes nog niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt
Heb ik weer, begin ik met De Kast.![]()
Mijn moeder was niet zo van Cliff, ze was achter in de twintig toen ik ter wereld kwam...quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij jouw moeder enkel haar elpee'tjes van Cliff Richard grijs draaide![]()
Verdorie, weer een buitenlands nummer.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze in dat bagger dialect zingenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ha ha Ha. Straks Stones en Outsiders. Dat vergoed veel.
He, wat, Twarres?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt verschrikkelijk, als Fries zijnde.
Ik sjoch leaver Piter er yn![]()
![]()
Vergoedtquote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ha ha Ha. Straks Stones en Outsiders. Dat vergoed veel.
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt
Heb ik weer, begin ik met De Kast.![]()
Kom er maar uit en sla je slag!!![]()
Twarres vind ik ook heel zeikerig.quote:
Er zijn Friese nummers die vele malen beter zijn, maar die spreken het grote publiek niet aan. Dat dit dat wel doet, verbaast me![]()
![]()
Raar volk, dat 'grote publiek'quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Twarres vind ik ook heel zeikerig.
Er zijn Friese nummers die vele malen beter zijn, maar die spreken het grote publiek niet aan. Dat dit dat wel doet, verbaast me![]()
![]()
U is uit bouwjaar?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, de oudere jongeren zijn er weer, ben ik tenminste niet het fossiel van het topic![]()
vanaf welke leeftijd hoor je bij de fossielen?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, de oudere jongeren zijn er weer, ben ik tenminste niet het fossiel van het topic
It Dokkumer lokaeltsje?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Twarres vind ik ook heel zeikerig.
Jazeker ken je dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:29 schreef Grutsk het volgende:
Snel op naar de volgende! Ken ik deze? Ik weet het niet...Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
wat men ook doet, ik blijf het jonkiequote:Op donderdag 25 december 2014 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, de oudere jongeren zijn er weer, ben ik tenminste niet het fossiel van het topic
ok, Loona en ajaied zijn jonger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |