Zie, ze passen prima op radio2quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Typisch Red Hot Chilli Peppers-plaatje dit.
Is dit echt RHCPquote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zie, ze passen prima op radio2
Pierre speelde al voor opa (Zou het erg zijn lieve opa?) in de jaren '70quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die ander blijft Vader Abraham er redelijk hetzelfde uitzien.
Ik dacht Kano.quote:
Zitten er midden in. Jij?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:08 schreef Grutsk het volgende:
Zijn jullie al klaar met het kerstdiner of moeten jullie nog?
Fok!ken tijdens het kerstdiner, gezellig hoor :pquote:
Haha, ik heb echt niks met RHCP.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel heel erg grappig dat de 2 dames dachten dat het de Peppers waren
Met Kayak dus kennelijk ook niks...quote:Op donderdag 25 december 2014 19:16 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt niks met RHCP.
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarigequote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Kayak dus kennelijk ook niks...
Kortsluiting in mijn hoofd, want ik ken allebei de nummers ook gewoonquote:Op donderdag 25 december 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het RHCP was uitgaand van het lijstje![]()
Ik vind alle jaren 60 meuk dan weer wel geweldig!quote:Op donderdag 25 december 2014 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dat kan ik me dan nog voorstellen, zeker van een 20jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |