Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn kerst is nou eigenlijk gewoon compleet vergaldquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
En dat allemaal van ons belastinggeld. Opheffen die geldverslindende Publieke Omroepquote:Op donderdag 25 december 2014 19:36 schreef Zaktabak het volgende:
OMG PANIEK STRESS IEDEREEN COMPLEET VAN DE LEG ALLUSZtwitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 25-12-2014 om 19:31:36Nummer 1912 (Peppers) en 1910 (Kayak) zijn in omgekeerde volgorde gedraaid dit uur. Met excuses voor het ongemak. reageer retweet
Hotel California van Queenquote:Op donderdag 25 december 2014 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik zie ze er voor aan om toch Queen als laatste te draaien
dat nummer wordt tenminste gespeeld als ik nog lig te slapen..quote:Op donderdag 25 december 2014 19:37 schreef Fred_B het volgende:
Nauwelijks beter dan Butterfly Kisses.
Ik lach me af en toe rot, het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Eerder vandaag dacht ik werkelijk een vrouwelijk typetje van Herman Koch heel beleefd te zien meeknikken op Du Hast.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef empa1010 het volgende:
Wat een lauwe bedoeling blijft het daar in dat café. Wel leuk om aapjes te kijken
Ik ben compleet van de legquote:Op donderdag 25 december 2014 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn kerst is nou eigenlijk gewoon compleet vergald
Die met dat bruine vest en bril? Het ziet er idd nogal ongemakkelijk uit allemaal.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lach me af en toe rot, het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit. Eerder vandaag dacht ik werkelijk een vrouwelijk typetje van Herman Koch heel beleefd te zien meeknikken op Du Hast.
Je kunt ook de radio aanzetten en op je laptop naar het café kijken.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is jammer dat het geluid zo slecht is, dat cafe is vaak wel vermakelijk om te kijken, suffe bende
Fack, Sugarhill Gang staat hopelijk toch wel in deze Top?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het wel humor hoe het hier in het topic uitpakte. Op 3fm gewoon de Sugarhillgang, stukken prettiger.
Waarschijnlijk iemand anders want het was al een paar uur terugquote:Op donderdag 25 december 2014 19:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die met dat bruine vest en bril? Het ziet er idd nogal ongemakkelijk uit allemaal.
Ja dat was ook al een paar uur terug. Met blond haar en nogal onverzorgd uiterlijk?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand anders want het was al een paar uur terug
Of mensen die dan met z'n tweeën heel enthousiast staan te dansen terwijl om hun heen iedereen stil naar die lijst zit te staren.
16 beter dan deze.quote:
Kolere...hebben ze zoveel nummers.quote:
Beetje wel, vrij kort blond haar, net boven de schouders gok ik.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:43 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat was ook al een paar uur terug. Met blond haar en nogal onverzorgd uiterlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |