Waar kan ik dit vinden, dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:57 schreef empa1010 het volgende:
Er reageert ook nog iemand op de sitehaha
Ah, ik zie het! The Everly Brothersquote:Op donderdag 25 december 2014 19:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Radio2 en dan Live. Kun je rechts reacties achterlaten. En de beelden van het café zien.
Die stonden er in de eerste top 2000 nog met 9 nummers in. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:00 schreef Grutsk het volgende:
Zit even The Everly Brothers te googelen, maar al hun nummers verdwijnen langzamerhand uit de top 2000. Zonde, dat is nou echt mooie muziek...
Ik huil er ieder jaar omquote:Op donderdag 25 december 2014 20:00 schreef Grutsk het volgende:
Zit even The Everly Brothers te googelen, maar al hun nummers verdwijnen langzamerhand uit de top 2000. Zonde, dat is nou echt mooie muziek...
Ja klopt. Prachtig liedje vind ik. Lekker meegalmen.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:59 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ah, ik zie het! The Everly Brothers
Tja, het is maar net waar je van houdt. Maar wat dat betreft kan ik beter de Evergreen top zoveel gaan luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die stonden er in de eerste top 2000 nog met 9 nummers in. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
Voor de variatie heb ik ook liever dit soort nummers, dan gewoon de 17e van Coldplay ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:02 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Tja, het is maar net waar je van houdt. Maar wat dat betreft kan ik beter de Evergreen top zoveel gaan luisteren![]()
Maar goed, blij dat deze er weer instaat. Hebben we tenminste eentje!
Ik heb daar vorig jaar naar geprobeerd te luisteren, en dat viel me ook niet echt mee.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Evergreen Top komt helaas veel bagger tussendoor, echt van die muzikale fruitmand-muziek
Ja, helemaal mee eens. En na een aantal dagen wordt je echt gillend gek, haha.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die Evergreen Top komt helaas veel bagger tussendoor, echt van die muzikale fruitmand-muziek
Bij dit nummer moet ik altijd aan die belachelijke Idols-auditie denken. De jongen die zong over Jessie en haar fiets.quote:
Link?quote:Op donderdag 25 december 2014 20:05 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Bij dit nummer moet ik altijd aan die belachelijke Idols-auditie denken. De jongen die zong over Jessie en haar fiets.
Grappig, dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 december 2014 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grutsk: als je feitjes wil weten, wist je dat dit gaat over Sarah Jessica Parker. Joshua Kadison was gek op m, maar zij zag m alleen maar staan als ze seks wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |